Milloin saitte positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Mulla ei ikinä leffaviivoja tullut vaikka myöhäisimmät taisin testata Dpo ~28 ja nyt 35+1 menossa vaikka moni mulle manasi, että kesken menee kun ei vahvistu kunnolla. Mä väittäisin omalla kokemuksella, että viiva kuin viiva.

Yleensä se sit jo vähän pidemmällä ollessa ei näytä leffaviivaa sen takia että hormonia on liikaa, neuvovat lantraamaan näytettä jos meinaa liian tujua olla :)

Nää on onneks nyt hyvin vahvistunut, sen puoleen ei onneks hätää nyt :)
 
Eilen päivällä plussasin 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen :love017 Kp 26/28 ja dpo 12. Tein Onestepin liuskatestin johon tuli haalean punertava mutta selvästi nähtävissä oleva viiva. Tänä aamuna tein vielä varmistukseksi digin, joka ilmoitti..
" Pregnant" :happy093
 
Taisin tehdä

Dpo 16

Kp 25(kierto yleensä 24pvä)

Ja Clearbluen digitesti. Näytti heti että Raskaana ja 1-2 viikkoa.

Viikkoa myöhemmin kokeilin uudestaan ja sain 2-3viikkoa.
 
Kp 24 One step -liuskatestillä tuli haamujen haamu (näkyi vasta seuraavana päivänä uudelleen testiä katsoessani). Kp 28, kun kuukautisten piti alkaa, tuli Apteekin testiin vahva plussaviiva.
 
11.9 3+1 Kp 23 DPO 9 tuli eka haamu
14.9 3+4 Kp 26 DPO 12 digiin 2-3
29.9 4+5 KP 41 DPO 27 digiin 3+
 
Muokattu viimeksi:
Ekasta en tiedä ovista mut kp 45 ja 3päivää siitä ultrassa 6+2
Ja tänään tein testin dpo 12 kp 23 /29 - 30 aloitin testaa dpo 8 :-D
 
Kierto normisti 29 ja ovis tikutettu kp 13

3+2 24/29 haamujen haamu/viivanpaikka
3+3 25/29 haamu
3+4 26/29 Jo selvä, mutta hailakka plussa herkemmällä 10iu testillä.
 
Negat kp.24/26 ja 31/26
Vahva plussa kp.37/26, eli myöhäinen ovis sitten?

Kyllä, hyvin todennäköisesti myöhäinen ovis. Kyllähän se vaihtelee miten hormoni nousee ja miten erittyy virtsaan, mutta aika epätodennäköistä että on nega 31/26 jos ovis olisi ollut tavallisella paikalla. Ekassa ultrassa sitten selviää oikea laskettu aika. :)
 
Minulla piti menkkojen alkaa 14.3. Nyt on 10pv myöhässä. Ei mitään merkkejä että alkais menkat. Toivottavasti olisin raskaana. Pelottaa ja jännittää tehdä testi. Kun on näyttänyt testit välillä positiivista ja negatiivista. Pelottaa ja jännittää
 
Esikoisesta plussasin haamun arviolta noin DPO 14, eli ei aikaisin mahdollinen plussa. varhaisultraan perustuu tää arvio, sillä kierto huiteli jossain lähempänä 50:tä ennenkuin plussa tuli. Kaikki meni hyvin ja terve vauva syntyi.
Testi oli muistaakseni apteekin oma.
 
Mulla kp 71 menoillaan, ei menkkoja näy eikä mikään viittaa että on tulossa. Eilen tein päivän aikana rfsu liuskan niin kun väri alkoi nousta näkyi toinen viiva joka näkyi myöhemmin myös mutta todella hailahka, en osa sanoa oliko väriä varmasti, näytti että olisi ollut vähäsen punertava. Kun kuivui ei juurikaan näkynyt kuin ehkä vähän. Tänään tein apreekarin testi oli puhdas nega sekin päivän aikana. En tiedä mitä mieltä olla, onko enään toivoa.
 
Kp 23 (vai oliko jopa kp22 :chicken:) ensimmäiset haaleat viivat ja sitten siitä lähti tummumaan pikkuhiljaa. Kierto normaalisti 27 päivää.
 
Ajattelin tehdä tällaisen gallupin, milloin plussanneet ovat saaneet positiivisen tuloksen raskaustestiin?

Jos voitte kertoa seuraavat asiat:
-Päivät ovulaatiosta, Dpo?
-Kiertopäivä, kp?
-Kenen/minkälainen testi?

Kiitoksia vastauksista!
Kp 32/28 tuli positiiviset,monien negatiivisten ja haamujen jälkeen.
RFSU liuskatesti,RFSU herkkätesti ja ClearBlue digital joka näytti 1-2 viikkoa hedelmöityksestä.
 
Kp 24tai 25 tein haalean mutta selkeän plussan 2,5 tunnin pidätyksellä päiväpissistä, päivin 3+5. Testasin vielä monta sen jälkeen. Kuvassa oleva viimeisin 1,5 tunnin pidätyksellä päiväpissistä päivin 4+3 :smiley-angelic006
 

Liitteet

  • 20200715_060139.jpg
    20200715_060139.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 702
Takaisin
Top