Raskaaksi 2019

Nojoo jossei ennen kesäsulkua ehi nii sitte saa hus jäädä! :hilarious: mut mähä täällä pienessä mielessäni toivon niin kovin että saatais heti seuraavista menkoista ilmoittautua hoitoon, ja nehän alkaa tällä viikolla :hilarious: :hilarious: ai hieman liian optimismista :rolleyes:

No ei välttämättä, mut varmaan kannattaa henkisesti varautua, että vastaus voi myös olla että sitä seuraavista:bag::Heartred

Jotenkin tosi pessimistinen olo :sorry: Ovis lienee seuraavien viiden päivän aikana, tikutellut en ole. Reissuun lähtö tässä vielä aamusta, perjantaiksi yritän kyllä kotiin, että ehtisi talletella. Säännöllisesti kahden päivän välein on nyt menty, mutta silti on melko masentunut fiilis. Tajusin pari päivää sitten, että yrityksen aloittamisesta on jo yli vuosi. Ja jos minua ei auteta verikokeilla painon vuoksi, niin en varmasti saa apuja myöhemminkään :sad001

Jotenkin tosi pessimistinen olo :sorry: Ovis lienee seuraavien viiden päivän aikana, tikutellut en ole. Reissuun lähtö tässä vielä aamusta, perjantaiksi yritän kyllä kotiin, että ehtisi talletella. Säännöllisesti kahden päivän välein on nyt menty, mutta silti on melko masentunut fiilis. Tajusin pari päivää sitten, että yrityksen aloittamisesta on jo yli vuosi. Ja jos minua ei auteta verikokeilla painon vuoksi, niin en varmasti saa apuja myöhemminkään :sad001

Just eilen mietin sua.. harmi että huonot fillarit, en osaa muuta sanoa.. :Heartred

Mehän mennään melkein samoissa:happy: kuule, varmasti autetaan, nyt ei kannata siitä murehtia. Olethan onnistunut niin hienosti painon pudotuksessakin! Vaikka nyt on sattunut muutama munapää lääkäri kohdalle, niin eivät ne kaikki sellaisia todellakaan ole:happy: nyt häntä pystyyn vaan ja sinnillä eteenpäin:Heartred

Hyvin meni lääkärissä! Teki sisätutkimuksen. Mietti et ottaaks ne viel klinikalle ku ei viel iha täynnä vuosi keskenmenosta :facepalm: mutta tekee lähetteen. Eikai ne nyt sitä jotenki voi evätä? Hyväksyis sen sit vaik kahden viikon päästä... nyt viel labrat, ei muuta ku perusverenkuva ja Kilpparit. Sit tekee lähetteen ku saa tulokset.

Vaikka toki Toivon et plussaisin täs viikon sisällä :rolleyes:

Mehän mennään melkein samoissa:happy: kuule, varmasti autetaan, nyt ei kannata siitä murehtia. Olethan onnistunut niin hienosti painon pudotuksessakin! Vaikka nyt on sattunut muutama munapää lääkäri kohdalle, niin eivät ne kaikki sellaisia todellakaan ole:happy: nyt häntä pystyyn vaan ja sinnillä eteenpäin:Heartred

Kiitos :Heartred Ei kai tässä muukaan auta, kuin eteenpäin kahlata. Joku ihme masennus kyllä iski. Tuntuu, että nyt vaikka nukkuisikin kuinka paljon, niin unikaan ei tuo levännyttä oloa. Ehkä se taas tästä.

Mulla kans joku masennus olo pari päivää, ja jäätävä väsy. Tosin en ees tiedä mistä johtuu. Just hetki sitten sain kuulla raskaus uutisia tuttavalta, meni lähelle omaa laskettua aikaa, nii kyllähän se nosti tunteet pintaan. Ja oon huomannut että koen jotain syyllistä oloa jopa siitäkin kun olin niin helpottunut yhdessä vaiheessa kun keskenmeno vuoto yltyi, ku sillon toivoin vaan kaiken olevan jo ohi, nii nyt mun pää syyttää jo siitäki itteeni, ku olishan toki mun pitäny vaan toivoa että vauva tulee syliin asti. Niin typerää :sorry: mut kai nää on ihan normaaleja asian käsittelyitä, koska tiedän tasan ettei itteänsä pidä syyttää ym.

Oon täs miettinyt että tulikohan mun kohtuun jotain vaurioita tuosta keskenmeno episodista, kun oli se ihme hematooma juttuki, kun keskellä kohtua tuntunut sellanen jännä tunne/vihlonta. Ei mikään kova kipu, mutta erilainen ja pistävä. Toki ohan näitä voinu aina olla, mutta sillon ne on menny raskauskuumeilun piikkiin.
Olis ihana päästä taas kuumeilemaan, mutta toisaalta taas ei. Yllätysraskaus ois aika siisti juttu :grin ei tarvis miettiä alkaako jo yrittää vai oottaako kesään :grin

Hyvin meni lääkärissä! Teki sisätutkimuksen. Mietti et ottaaks ne viel klinikalle ku ei viel iha täynnä vuosi keskenmenosta :facepalm: mutta tekee lähetteen. Eikai ne nyt sitä jotenki voi evätä? Hyväksyis sen sit vaik kahden viikon päästä... nyt viel labrat, ei muuta ku perusverenkuva ja Kilpparit. Sit tekee lähetteen ku saa tulokset.

Vaikka toki Toivon et plussaisin täs viikon sisällä :rolleyes:
Sanoko lääkäri siitä nyppylästä jotain? :)

Sanoko lääkäri siitä nyppylästä jotain? :)

En tuntenu sitä itse eilen enää enkä kysynyt. Tuskin nuori peruslääkäri tietäisi asiasta. Ja se on nyt taas pois niin tuskimpa erikoista :grin:bag: kurkkashan se tonne sisään mut varmaan muodollisuus. :rolleyes: dpo7 täysin oireetonta, paitsi aamulla lämmöt korkeemmalla ja nenä tukossa.

Mä olin tosi yllättyny kun tänään kp13 tuli aamulla jo aika tasavahvat viivat :O
Yleensä aikasintaan kp13 illasta tai kp14 aamusta. Mut ihan huipun aikaan testiviiva on kyllä kontrollia vahvempi ja sitä ei aamulla ollu, joten illalla ja aamulla taas uutta testiä :)
Kiire tuli kyllä höylätä pikaisesti ennen lasten hakua päiväkodista, kun jäi kauppareissun jälkeen puol tuntia aikaa :grin
Ettei vaan pääse vilahtamaan ohitte, kun mies ei ens yönä kotona oo! Mut jospa se ois kuitenkin vasta la, niin ehtii saada toisenkin talletuksen vielä ihan hyvin pe/la välisenä yönä :)

Tiiättekö! En ollu turhaan optimisti :hilarious: ens kierto kun alkaa, eli viikonlopun aikana, saan ilmoittautua hoitoon :dance011 pitkällä kaavalla kun mennään niin arvioitu punktio ja siirto viikoilla 14-15. Toki jos ei jotain hyvää niin huonoakin. Limakalvo näytti taas kun loppukierrosta ultrattiin oudolta, ei-oikea-aikaiselta ja hirveä pelko nousi taas että mitäs jos siihen ei ikinä voi tarttua mikään kun lugesteronkaan ei tee siitä näköjään oikeanlaista :sad010 Lääkäri yritti kyllä olla tsemppaava sen suhteen mutta antoi ymmärtää ettei ole törmännyt tälläiseen aiemmin, kun kysyin, onko nähnyt muilla vastaavaa :sad001 no ei voi kuin toivoa parasta ja mennä kohti tuntematonta.:smiley-angelic001

Tsemppiä! Ihanaa että pääsette aloittamaan! Pitkästä kaavasta mulla vaan kokemuksia. Millä lääkkeillä lähdette?

synarela ja gonal-f ja ovitrelle. Puhui myös ovitrellesta ja gonapeptylistä loppukiertoon lugesteronin lisäksi. Eli ilmeisesti aika "perusaloitussetillä".

Ihanaa Smoothie, että pääsette heti aloittamaan! Tsemppiä! Jospa nuo lääkitykset hoitaisi sitten sen limakalvonkin oikein vastaanottavaiseksi.:dummy:

En ala, mun TSH jo 3,37 :smiley-angry017 turha toivoa raskautuvansa...:mad: tekeekö ne vieläkään mitään asialle.. ilmankos ummettaa..En tiedä onko muita oireita..väsyttää välillä..

Tiiättekö! En ollu turhaan optimisti :hilarious: ens kierto kun alkaa, eli viikonlopun aikana, saan ilmoittautua hoitoon :dance011 pitkällä kaavalla kun mennään niin arvioitu punktio ja siirto viikoilla 14-15. Toki jos ei jotain hyvää niin huonoakin. Limakalvo näytti taas kun loppukierrosta ultrattiin oudolta, ei-oikea-aikaiselta ja hirveä pelko nousi taas että mitäs jos siihen ei ikinä voi tarttua mikään kun lugesteronkaan ei tee siitä näköjään oikeanlaista :sad010 Lääkäri yritti kyllä olla tsemppaava sen suhteen mutta antoi ymmärtää ettei ole törmännyt tälläiseen aiemmin, kun kysyin, onko nähnyt muilla vastaavaa :sad001 no ei voi kuin toivoa parasta ja mennä kohti tuntematonta.:smiley-angelic001

Hieno juttu, tsemppiä! :Heartred

Takaisin