Taittaralla
Satasella mukana keskusteluissa
Siis joo musta kultareunuksinen hauta-arkku, mut aikuisten kokoa. Ja ku se siis ei ollut mun lapselle vaan se joku outo nainen meinas että se on hyvä sänky lapselleja arkku oli siis tyhjä.
Tavallaan se uni oli kuin oisin katsonut jotaki ohjelmaa, mut tavallaan olin itsekin siinä
Ajattelin vaan siinä unessa että kamala ajatus pitää arkkua sänkynä lapselle ja ihmekään kun kummittelee. Se arkku vissii oli hankittu jostain erikoiskaupasta.
Eikä ollu mitenkään ees surullinen uni, olin itse jotenkin sisäisesti onnellinen, koska olin raskaana, lähinnä hämmentynyt että miksi joku tekee tuollasta syntyvälle lapselleen
Mut netistä löytyi mm. Tällästä
Ruumisarkku
Arkku unessa on kohdun symboli. Tyhjä arkku kertoo, että kärsit leppymättömistä erimielisyyksistä.
Ruumis arkussa kertoo, että elät parhaillaan masennuskautta. Saatat tuntea itsesi rajoittuneeksi, sulkeutuneeksi ja kahlituksi. Valve-elämässäsi saattaa olla menossa kuollut tai kuolemaa tekevä tilanne, johon uni pyytää sinua kiinnittämään huomiosi. On aika päättää jokin asia tai suhde.
Ai se oli hauta-arkku.
Tsemppiä kaikille hoidoissa tai niiden alussa oleville!
Siitä parin päivän päästä olikin sit oletettu ovis. Ja jälleen, voihan noissa tikuissa näkyä väärinkin. Mutta pariksi päiväksi tuli (vahvistui) kirkuva plussa ja lämmöt droppasi. Nyt jännäillään:bag:
peukut pystyyn*
ei ovisfiilistä mutta muuten hyvä fiilis