Raskaaksi 2019

Kiitos :Heartred meinaatko itse tehdä testiä tänään?

Mulla on jotain oireita mutta en tiedä mitkä on lugeista ja mitkä ei.
Semmosta jännää kipuilua alavatsan alueella, muistuttaa menkkakipuja, muttei läheskään sellaisia kivuliaita siis.

Sen lisäksi mulla on edelleen kokoajan kuvottava olo. Pitäis syödä vähän väliä ni ei tule sellainen olo.

Tissit kipeät mut ne on ollut ovitrellesta asti.

Kostea olo, mut sit noi lugetkin vaikuttaa siihen.

Ei mulla silleen siis mitään oireita vielä ole.
En tiedä testaanko tänään kun oottaisin huomiseen niin sitten tulee ehkä jo selvempi viiva.. mulla oli eilen illalla menkkajomoja mut lievänä, rinnat oudosti kipeet mut ei koko ajan mut hajuherkkyys, jano ja sit pari yötä ollu liskoilua. Melko paljon luotan jo tohon testiin, hassu miten se on niin ohuen näköinen tos ku se oli nii haalea se loppualue et tuskin näkyi.

Sulla on sit nyt pieni masus oon niin innoissani sun puolesta..

Toivottavasti tämä nyt on se plus mulla ku eipä mulla tommosta oo tullut tohon ja vaik on ohut niin melko selvä. Empisin jos se olisi todella hailu ja hiton ohut mutta kun se tummin kohta on ohut ja loppu levittyy haaleampana... Huoh ku väsyttää muttei saa nukuttua ku tietty vasta päivällä..

Sä varmaan digillä voisit testata.. ite meinasin sen kanssa oottaa vielä ku mul ne sekoillut usein niin nyt ootan josko se tuo tummuu huomenna ja ottaen huomioon vahvuuden niin arvon digii mut soitto gynelle kumminkin koska viiva on.

Tulis nyt uuden vuoden plussat <3

Jospa huomenna tulisi vielä vahvempi viiva! Kokeile vaikka pari erimerkkisiä testiä!

Mä teen digin joko uudenvuoden aattona tai sit virallisena testipäivänä kun ilmotan polille tuloksen. Katsoo nyt kumpana.
Pc teen varmaan joka päivä :hilarious:
Niin mä mietin eri merkkejä mutta täällä on noita outoja testejä mitkä antaa siis aina toisen viivan ja sit kestää hiton kauan et se tekeytyy se testi et tulee kontrolli niin siks teen nyt CB early ja lopulta sen saa selville siellä neuvolassa.. on mul tullu tolla viivoja jep, ne on aina kuivunut kasaan tyystin paitsi kun oli hcg koholla.. paitsi et sillon myös kuivu kasaan.. kauhulla lukenut et ohut viiva on ns evaporaatio viiva mut toi kyl tuli heti ja oli leveä mut toi yks tummin kohta on ihan ohut ja kuivahti sitten ohueksi... Olisipa nyt ..

Perun puheeni et tissit jännällä tavalla kipeet.. ihan repivä kipu alapuolella äsken ku täs puhelinta näpellän..

Voisin kyl tehdä yhden jos apteekista löytyy,se on ollu aina nega kyl. Jopa sillon ku todistettavasti olin raskaana et ehkei sekään. No juu teen muutamaa merkkiä mut seuraan ton CB n vahvistumista ja sit ku on tasavahva ni digi. Näin.

Yöhikoilusta mulla ollu nyt muutaman kerran kuten nyt kuluneena et en tiedä onko vaan ilmat vai mikä.. eilen ihmisten viinit haisi kauhealle ja mietin miten moista voi juoda. Muuta ei oo, toivon vaan että nyt ei oo turha viiva ja hurjat onnenitkut päästänyt täällä jo.. vaikka usko on ihmee luja tohon ku se vain on niin selkeä.

Ihana ku vihdoin plussaksi muuttui ja teidän yritys sit näin.. hurjasti onnea ja superliimaa vauvalle <3

Selitin miehelle et onpa hassu miten niin pieni solu muuttaa elämän täysin ja koko sen hetkisen elämänkatsomuksen, vähän kuin syöpäsolu. Just joo. Tästä saan kuulla vielä

Muoks. Yritin verrata konkreettiseen tapahtumaan kehossa ja ainoa solu mikä tuli mieleen oli syöpäsolu keskel yötä ku oli pakko käydä pissalla. Mutta en ihan niin sitä tarkoittanut

Suuret onnittelut NewMoon!! Ihan supermahtavaa! Olen niin onnellinen teidän puolesta:happy: hyvin näyttää viiva vahvistuvan päivä päivältä:)

Onnea myös Jesbelle! Toivottavasti viiva vahvistuu.

Jannn, hyvä että tuubat oli auki ja toimenpide meni hyvin.

Täällä on dpo9. Ei kummallisia oloja, eiköhän se uusi kierto sieltä vuodenvaihteen jälkeen ilmoittele olostaan. Ehkä voisin uuden vuoden aattona testata, jos jaksan. Oon tosi laiska testien kanssa... siitä kierrosta mistä plussasin, niin testasin vasta dpo16

Suuret onnittelut NewMoon!! Ihan supermahtavaa! Olen niin onnellinen teidän puolesta:happy: hyvin näyttää viiva vahvistuvan päivä päivältä:)

Onnea myös Jesbelle! Toivottavasti viiva vahvistuu.

Jannn, hyvä että tuubat oli auki ja toimenpide meni hyvin.

Täällä on dpo9. Ei kummallisia oloja, eiköhän se uusi kierto sieltä vuodenvaihteen jälkeen ilmoittele olostaan. Ehkä voisin uuden vuoden aattona testata, jos jaksan. Oon tosi laiska testien kanssa... siitä kierrosta mistä plussasin, niin testasin vasta dpo16
Mä oon nyt vakaasti päättänyt että vahvistuu. Koska vertasin tota muihin niin ei oo tullu niin selkeää livenä ja muutenkin pimeässä kaverille näytin niin kovin tuo tuumi ettei hän mitään valoo tarvi et tossa se on. Huoh, jännittää.

Gynelle nyt ainakin meen ihan joka tapauksessa koska miten nyt testasin niin eka joku viikko sitten yliki ja nega (verrokki) ja sitten nyt viis pv sit ihan blancoa ja sitten eilinen ja toissapäivänä oli jo haamujen haamu niin siitä roimasti vahvistunut kyllä... Eiköhän kaikki med hyvin ja suju hyvin.

Toivottavasti sulla plussaa ja kaikilla! <3

Newmoon, sä olet raskaana :love7 Voi että, nyt kun se vaan päättäis tarrata kovasti :Heartred

Jesbelle myös onnittelut, en tainnut muistaa sanoa kun innostuin newmoonin plussasta :hug003

Alcyone, onnea kosinnasta :thumright

Elisa26, toivotaan ettei nyt vuoto kunnolla ala!

Newmoon, sä olet raskaana :love7 Voi että, nyt kun se vaan päättäis tarrata kovasti :Heartred

Jesbelle myös onnittelut, en tainnut muistaa sanoa kun innostuin newmoonin plussasta :hug003

Alcyone, onnea kosinnasta :thumright

Elisa26, toivotaan ettei nyt vuoto kunnolla ala!
Mä oon unohtanut oman plussani foorumilla NeeMoonin takii niinku me kaikki , en ota pahalla.. toivon vain että nyt on superliimaa ja kartta mukana. Mä oon ite ihan innoissani jo tosta viivasta koska en tommosta oo saanu ja olkoon ohut, ku oli kemiallinen niin ite viiva oli väriltään vaaleampi ja myös aiemmin paksumpi viiva ollut vaaleampi joten sinällään uskallan ton perusteella soittaa gynelle ja kysyy millon olisi fiksua tulla.

Niin kai sitä sitä ollaan. Tuntuu hullulta. Ja oudolta. Kunhan nyt jatkaa viivat vahvistumista! Itkusta ei tunnu tulevan loppua. :hilarious:

Kiitos Sininen kirahvi ja Monette :happy:
Ja toki muutkin..

Tää on... Ihmeellistä...
Itkeä saa ja ton odotuksen jälkeen ei mikään ihme... Itsekin itken ilosta yhdestä testistä ja toivon että tämä tarraa kiinni.

Nuo onnistumiset luo toivoa, raskaana oot ja se on ihanaa ja niin loistava asia <3

Itse tiedän sen odotuksen, turhan monta plussaa tähän vuoteen mulla tullut niin toivon että on nyt minunkin vuoro. Eniten odotin sitä sinun tulosta ja itse teen digin varmaan viikon päästä jos/kun tuo lähtee vahvistumaan

Kiitos :Heartred meinaatko itse tehdä testiä tänään?

Mulla on jotain oireita mutta en tiedä mitkä on lugeista ja mitkä ei.
Semmosta jännää kipuilua alavatsan alueella, muistuttaa menkkakipuja, muttei läheskään sellaisia kivuliaita siis.

Sen lisäksi mulla on edelleen kokoajan kuvottava olo. Pitäis syödä vähän väliä ni ei tule sellainen olo.

Tissit kipeät mut ne on ollut ovitrellesta asti.

Kostea olo, mut sit noi lugetkin vaikuttaa siihen.

Ei mulla silleen siis mitään oireita vielä ole.

Kyllä pissalla juokseminen on oire ;) Onnea!! Juu digi ois kiva!

Alcyone onnea!!:Heartred

Pissalla raivaaminen on alkanut nyt vasta, tulehduksen kun hoidin pois niin vv holvaa vain ja välil käy joku kramppi tai äkäinen vihlasu. Sit on et etoo ja nälkä koko ajan enemmän ja vähemmän.. kokonaan väsy olo muttei pysty nukkuu kunnolla. Laskurin mukaan nyt olis 4+1 jos digin hymystä laskee oviksen olleen, siis siitä toisesta. Koska kai se olisi jo aiemmin testi näyttänyt..

Nurinkurista, koska en koskaan olisi halunnut toivoa viivan haalistumista :sad010Mutta suunta on oikea, edelliset testit tein jouluaattona. Tänään tasan viikko sen lopun istukan syntymisestä, joka ei kolmella kaavinnalla irronnut.
IMG_20191229_102825.jpg

Tässä aaton testit vielä. Näkeehän muutkin raskaustestin viivan selvästi haalenneen? :smiley-angelic001
IMG_20191229_103351.jpg

Ja hei, samalla vielä kyselen noista ovistesteistä. Pari one stepia ja Sofia jäljellä ja ajattelin lisää tilata, mutta onko Pregcheckin testi yhtä ylivoimainen ovistestissä ku raskaustesteissä? Ts. mitä testiä suosittelette?

Takaisin