Kuivana vielä kuvaa newmoon? Mulla tuo testi vahvistu testiajan ulkopuolella sillon ku sillä testasin nii paljon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sieltä se pikkuinen NewMoon nyt sitten toivottavasti tulee 9kk päästä

ihana viiva 
Jesihana viiva
Täällä dpo 6, tylsät päivät

Sammie Mä en kokenut nyt alkuun mitään suuria suru tunteita. Harmitusta kyllä joo, mutta Ekassa keskenmenossa romahdin heti ku tajusin keskenmenon, itkin ja surin heti. Siinä kävin kaiken sen tunneskaalan läpi sen vuodon aikana. Tässä taas en. Toki täs oli nii eri tilanne, pidemmällä ja oli se kohdunulkoinen ym. Mutta olo oli lähinnä se että voi, kun tää olis jo ohi, pääsis viettään normaalia elämää, ja olin välillä ihan iloinen ja en tajunnut miksi en itke. Välillä ajattelin että oon kamala kun odotan että kunnon keskenmeno alkaa, vaikka mun pitäs toivoa että se ei ala ja ihme tapahtuu. Mutta mä vaan tiesin että se tapahtuu. Ja ne ekat hyytymä vuodot sai helpotuksen aikaiseksi, että nyt se on ohi. Odottamaan normaalia kiertoa ym.
Mutta sitten tuli se maanantai ja kivut ja kamala vuoto. Ja ku tää kaikki vielä pitkittyi kaikin tavoin ja fyysisesti kroppa menetti voimat hemoglobiinin romahtamisen myötä, sekä päälle vielä cytotecin aiheuttamat kivut ja pahoinvointi, nii se oli se viimeinen niitti. Kun kroppa oli loppu, olin myös henkisesti aivan loppu. Tai sit se oli se huoli gynen kasvoilla, kun kertoi kuinka lähellä sitä oli käyty verensiirtorajaa ym. Ja ku sillä oli kaikki osastorannekkeet siinä valmiina aloin jo pelkäämään että joudun jouluksi sairaalaan. Kun vihdoin pääsin sillon lauantaina illalla pois sairaalasta kotiin, aloin ensin itkemään yksin autossa. Sitten itkin vessassa piilossa ja sitten nukkumaan mennessä miehen kainalossa. Esikoinen oli kotona, nii piti piilossa itkeä.
En pystynyt lauantai yöstä maanantai päivään asti oikein muuta kuin itkemään, mies oli onneksi esikoisen kanssa, kun mä sulattelin cytotecia suussa ja itkin yksin peiton alla ja pidättelin oksennusta. Mun silmät oli aamuisin muurautunut umpeen, sain jääpusseilla ne laskettumaan vähän. Mutta sitten kun koitti cytojen jälkeinen maanantai, mies lähti töihin, mä kuuntelin surullista musiikkia, se kaikista suurin suru tuli. Tai se itku, vaikka olin jo siihen mennessä itkenyt jo 1,5 päivää. Mutta sen myötä olo lähti myös vähän parempaan. Itken vieläkin välillä, mut se kamalin ahdistus on jo poissa.
Mä kuuntelin mm. Johanna Kurkela - Ingrid, kertoo ilmeisesti masennuksesta, mutta tää on ollu yks voima kappale paniikki/ahdistuneisuushäiriössä pahana aikana kuten myös Ellinoora - Elefantin paino, Ja nyt surussa vielä Lauri Tähkä - Sinä olet minun takuuvarma itku kappale. Kyllä se vaan on niin että itkeminen auttaa sisäiseen pahaan oloon. Vaikka aluksi se tuntuu pahalta, mutta lopulta kun saa sitä pahaa oloa itkettyä, alkaa huomaamaan ettei enää itketäkään niin.
Tänään mä en oo itkenyt. En muista itkinkö eilen. Toissapäivänä oli huono päivä.
Eilen ja tänään oon kyllä miettinyt kuinka ihanaa olis ollu kesävauva, mutta uskon myös siihen että me tullaan saamaan toinen lapsi vielä joskus.

Toivottavasti pieni pysyy masus nyt.. en käsitä mä vaan itken ilosta ja itken ja tärisen ku jotenki luotan tohon niin paljon... Ku se on niin selkee. Ja maanantaina soitto gynelle ja kattoo onhan limis kunnollinen jneSusta tulee äiti![]()
Mulla saattaa sittenkin näkyä äsken tehdyssä pregcheckissä jotakin. Ihan hailu vielä. Mutta jotakin. Ehkä.
Huomiseksi on uusi pregcheck. Toivotaan parasta!
Laita kuvaa huomenna?Laitan, jos vain jotain näkyy!❤Toivottavasti vahvistuu.Laita kuvaa huomenna?
Mä jo testailen ovista vaikka se on toivottavasti vasta ke-pe.
Olis huippu aalto. Jotenkin niin luotan mun tohon ko yleensä noista hävinnyt se viiva niin tuossa edelleen näkyy hyvinkin selvästiLaitan, jos vain jotain näkyy!❤
Miltä näyttää? Mä en oo jaksanut testata. Tänään on kyl ollut aika limaista, eiköhän maanantaina saa jo käyttää vaippaa:bag:

Miltä näyttää? Mä en oo jaksanut testata. Tänään on kyl ollut aika limaista, eiköhän maanantaina saa jo käyttää vaippaa:bag:

Hmm mäki jo oon miettiny et varmaan viimeistään ensi pe saa taas tiputtelun seuraksi![]()

Aikasemmin oon saanu aikasintaan dpo 10 jotain, mutta dpo 11-12 varmasti. Eli pitää oottaa vielä ke-pe akselille.