Esittelyketju

Täällä 30 vuotias 3lapsen äiti. Nuorin täytti juuri 2 vuotta. Sekavat fiilikset kun täysin puskista tuli. Ehkäisyä ei koskaan ole ollut käytössä joten tiedossa tämä on ollut. 2-vuoro työtä teen lähihoitajana.
 
Moi! Mä oon 29v ja vaimoni joka raskaana meillä on muutaman vuoden vanhempi. Ensimmäinen lapsi meille tulossa :) Asutaan Helsingissä. Lisää sitten siellä salaisessa kun pääsen sinne mukaan!
 
Moikka! :greet025 Mie oon 32v, 3/18 taaperon äiti Oulusta. Esikoista tehtiin vuoden päivät ja tämä ”tiuhti” lähti sitten kolmannesta kierrosta, kun lopetin pillerit. Uskomaton fiilis. ❤️ Tämä tuli kuin unelma, silläkin kun täytyy opiskella uusi ammatti, kun en voi oman alan töitä ammattisairauteni vuoksi tehdä ja ajattelin että opiskella kerkeää koko lopun elämän ja tekemään töitä, lapset ensin. :Heartbigred
 
36-vuotias useista keskenmenoista kärsinyt ja kolhuja ottanut ihminen täällä. Yhden kaksivuotiaan ilopillerin äiti. Äärimmäisen skeptinen, että meille toista lasta tulee, mutta katsotaan nyt tämä kortti. Ennen onnistunutta raskautta yritystä päälle kaksi vuotta ja nyt tämä vuosi yritetty sitten toista. :rolleyes:
 
31v Helsingistä, esikoinen kohta 2v ja takana keskenmeno kesäkuulta. erittäin toivottu kakkonen tämä elokuinen:happy:
 
Heipsan! Täällä kirjoittelee 22-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti ja nyt siis toinen olisi tuloillaan, toivotaan että pysyy matkassa. Tuntuu että vähän väliä saa käydä kurkkimassa plussatestiä että kyllä vaan, raskaana ollaan.

Ainiin ja Oulusta siis!
 
Täällä 22v esikoista odottava Oulusta myöskin! Meillä tärppäsi ensimmäisestä yrityksestä, pillerit olin kyllä jo jättänyt muutama kuukausi sitten pois ja annettiin kierron tasaantua. Toivotaan, että menisi yhtä kivasti tämä odostusaikakin ihan loppuun asti. Ihanaa kun on tällainen foorumi jossa saa vertaistukea kun ei vielä kaveripiiristä löydy niin monia samassa tilanteessa olevia :cat:
 
Moikka
Täällä 32v yhden lapsen äiti Etelä-Pohjanmaan reunoilta. Varovaisesti liityn joukkoon ja toivon, että kaikki menee hyvin. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon joten nyt hieman jänskättää miten tämän kanssa menee:nailbiting:
 
Täällä n. 30v 3 lapsen äiti, esittelen itseni sitten tarkemmin tuolla salaisella puolella, muuten tutut tunnistaa :happy:
 
Moikka
Täällä 32v yhden lapsen äiti Etelä-Pohjanmaan reunoilta. Varovaisesti liityn joukkoon ja toivon, että kaikki menee hyvin. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon joten nyt hieman jänskättää miten tämän kanssa menee:nailbiting:

Olitko mun kanssa maaliskuisissa?:sad001 meillä tais muistaakseni silloinkin olla la:t hyvin lähellä toisiaan. Muistan vaan kun on samantapaiset nimimerkit:joyful:
 
Olitko mun kanssa maaliskuisissa?:sad001 meillä tais muistaakseni silloinkin olla la:t hyvin lähellä toisiaan. Muistan vaan kun on samantapaiset nimimerkit:joyful:

Joo olin:sad001
Hassun samaa rataa menee meillä :happy:
 
Joo olin:sad001
Hassun samaa rataa menee meillä :happy:

Toivottavasti nyt saadaan molemmat hyviä uutisia tammikuulle:rolleyes: ootko menossa varhaisultraan, ootko varannu jo aikaa?
Mä meen 7.1. Jännittää jo nyt:wideyed:
 
Toivottavasti nyt saadaan molemmat hyviä uutisia tammikuulle:rolleyes: ootko menossa varhaisultraan, ootko varannu jo aikaa?
Mä meen 7.1. Jännittää jo nyt:wideyed:

Toivotaan todellakin!
En oo vielä varannut ultraa, mutta oman mielenrauhan takia varmasti varaan.:wideyed:
 
Täällä 27-vuotias keski-suomesta. Takana yli vuoden ajalta lapsettomuushoitoja. (pcos) Nyt vihdoin koitti se onnenpäivä kun tein positiivisen raskaustestin. :Heartred

Nyt menossa 5+2, jännittää mitä tässä tapahtuu. Lapsettomuushoidot olleet henkisesti tosi raskaita, ja pelottaa miten pää kestää jos tässä joutuu vielä surua kohtaamaan.. yritän ajatella että jos alkiolla edellytykset elämään, se pysyy matkassa mukana. Olen onnellinen jo siitä että raskauduin koska sekään ei ollut itsestäänselvyys. :happy: uskon että sama mahdollisuus on toisenkin kerran mikäli tämä keskeytyy :thumleft
 
Moi. :) Mä oon 28-vuotias, ennestään on yksi poika joka kohta täyttää vuoden. Pieni ikäero siis tulossa näiden välillä. :D Ja se vähän kauhistuttaa, ja hassua olla taas raskaana kun juuri tänä vuona synnytin, yllätyslapsonen on nimittäin tämä elokuinen. Mutta ihana asiahan ne lapset on ja kiva että poika saa pikkusisaruksen. Miehellä on entisestä suhteesta yksi kohta yläasteikäinen tytär.
 
Me ollaan 40+ ikäinen pariskunta ja elellään nykyisin Helsingissä. Kummallakaan ei ole lapsia ennestään. Mun oli oikeastaan tarkoitus jäädä lapsettomaksi, mutta mieli muuttui, kun tapasin reilu seitsemän vuotta sitten nykyisen avopuolisoni. Tämä vauvaprojekti aloitettiin jo reilu viisi ja puoli vuotta sitten, mutta aina ei nämä hommat mene kuin Strömsössä. Raskaus alkoi lopulta neljännestä lapsettomuushoidosta ja ensimmäisestä luovutuilla munasoluilla tehdystä hoidosta. Tästäkään hoidosta ei saatu kuin tämä yksi ainokainen siirtokelpoinen alkio, ja oltiin jo päätetty, että tämän jälkeen luovutetaan. Yllättäen (tai no, tiedossa toki oli, että mahdollisuudet tästä siirrosta on suuremmat kuin aiemmista) tämä ainokainen päättikin tarrata kiinni. :)
 
Mä kirjoittelen enemmän sitten salaiselle puolelle, mutta olen siis kohta 2-vuotiaan äiti ja muutaman kuukauden verran yritetty pikkusisarusta. Nyt näyttäisi tärpänneen suht nopeasti kun esikoista yritettiin puolisen vuotta. Loppukesästä ehkäisyn lopettamisen jälkeen tuli heti kyllä ekat plussatestit, mutta se raskaus osoittautui ns. kemialliseksi eli kuukautiset alkoivat pienen tovin päästä. Tällä kertaa näyttää ainakin lupaavammalta, joten toivotaan parasta :)
 
Takaisin
Top