Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olut.... Tykkään maistella pienpanimoiden oluita ja joskus siidereitä........ Tietenkin on alkoholittomat, mutta maku ei ole sama ja valikoima aika suppea.![]()

Olut.... Tykkään maistella pienpanimoiden oluita ja joskus siidereitä........ Tietenkin on alkoholittomat, mutta maku ei ole sama ja valikoima aika suppea.![]()
Löysin yhden tosi hyvän erikoisoluen mutta siinä tosiaan tuo pienenpieni prosentti 
Mä oon taas viinin ystävä ja niissäkin holittomat versiot on aika bläääääh![]()
Mulla on yksi holiton punkku jemmassa, ehkä testaan sitä jouluna.Kyllä mä semmosen uskaltaisin juoda, ainakin vain yhden.Yks pienpanimotuotteiden ystävä täällä myös! Ekassa raskaudessa kävin varmaan koko 0%-hyllyn läpi, onneksi muutamia hyviäkin löytyi. Perjantaina kilistelin Suomelle somersbyn kera, mun mielestä paras holiton siideri :)
Uskallatteko muuten juoda niitä 0,3% vai pelkkiä nollia?Löysin yhden tosi hyvän erikoisoluen mutta siinä tosiaan tuo pienenpieni prosentti
![]()
No aijaa! Ainakin valkkarit maistuvat kaikki tosi vetisiltäMulla on yksi holiton punkku jemmassa, ehkä testaan sitä jouluna.
Lisäys: Onneks sentään kuohuvia löytyy hyviäkin!

Aloin automaattisesti napsimaa salmiakki -ja laku karkkeja ennenkuin muistin et ainii, niitähän ei suositella. Vähän ärsyttää kun tekis mieli syödä niitä. Yks pienpanimotuotteiden ystävä täällä myös! Ekassa raskaudessa kävin varmaan koko 0%-hyllyn läpi, onneksi muutamia hyviäkin löytyi. Perjantaina kilistelin Suomelle somersbyn kera, mun mielestä paras holiton siideri :)
Uskallatteko muuten juoda niitä 0,3% vai pelkkiä nollia?Löysin yhden tosi hyvän erikoisoluen mutta siinä tosiaan tuo pienenpieni prosentti
![]()
Salmiakkii tekee mieli. Ja sit ärsyttää kyllä vähän että joulua ei saa syödä mätiä eikä graavilohta.. ja sushii tekee mieli!

Mulla on yksi holiton punkku jemmassa, ehkä testaan sitä jouluna.
Lisäys: Onneks sentään kuohuvia löytyy hyviäkin!
Mites ulkomaiset tuoreet pensasmustikat, saako syödä ihan huoletta? Ei ainakaan ollu kiellettyjen listalla kun tuolta ruokaviraston sivuilta katoin. On vaan niin tapana laittaa aamupuuron joukkoon.![]()
olen kyllä huuhdellu nePunkulta ei kannata kyllä liikoja odottaa. Kaikki mun maistelemat on ollu ihan karmeita. Valkkareista ja kuohareista sentään löytyy jotain siedettäviä.
Ja juu, oon juonu myös niitä ihan pienillä prosenteilla olevia.
Mä syön niitä just parhaillaanolen kyllä huuhdellu ne

Luulis että olis selkeesti kiellettyjen listalla jos jotain haittaa olis.![]()

Mulla on mielikuva että se keittäminen/kuumennus koski vain ulkomaisia pakastemarjoja![]()