Sallitut ja kielletyt eväät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rouva V.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olut.... Tykkään maistella pienpanimoiden oluita ja joskus siidereitä........ Tietenkin on alkoholittomat, mutta maku ei ole sama ja valikoima aika suppea. :meh:

Olut.... Tykkään maistella pienpanimoiden oluita ja joskus siidereitä........ Tietenkin on alkoholittomat, mutta maku ei ole sama ja valikoima aika suppea. :meh:

Mä oon taas viinin ystävä ja niissäkin holittomat versiot on aika bläääääh :shifty:

Mä oon ihan viime aikoina löytänyt hyviäkin alkoholittomia oluita. On kyllä vaatinut melko paljon työtä, mutta kyllä niitäkin on :)

Mä oon kans löytäny noit hyviä alkoholittomia oluita ja tosiaan niitä pitää vaan testailla, aina vaan eri olut testiin! :happy:

Yks pienpanimotuotteiden ystävä täällä myös! Ekassa raskaudessa kävin varmaan koko 0%-hyllyn läpi, onneksi muutamia hyviäkin löytyi. Perjantaina kilistelin Suomelle somersbyn kera, mun mielestä paras holiton siideri :)

Uskallatteko muuten juoda niitä 0,3% vai pelkkiä nollia? :pompus: Löysin yhden tosi hyvän erikoisoluen mutta siinä tosiaan tuo pienenpieni prosentti :facepalm:

Mä oon taas viinin ystävä ja niissäkin holittomat versiot on aika bläääääh :shifty:

No aijaa! Ainakin valkkarit maistuvat kaikki tosi vetisiltä :wtf: Mulla on yksi holiton punkku jemmassa, ehkä testaan sitä jouluna.

Lisäys: Onneks sentään kuohuvia löytyy hyviäkin!

Yks pienpanimotuotteiden ystävä täällä myös! Ekassa raskaudessa kävin varmaan koko 0%-hyllyn läpi, onneksi muutamia hyviäkin löytyi. Perjantaina kilistelin Suomelle somersbyn kera, mun mielestä paras holiton siideri :)

Uskallatteko muuten juoda niitä 0,3% vai pelkkiä nollia? :pompus: Löysin yhden tosi hyvän erikoisoluen mutta siinä tosiaan tuo pienenpieni prosentti :facepalm:
Kyllä mä semmosen uskaltaisin juoda, ainakin vain yhden.

No aijaa! Ainakin valkkarit maistuvat kaikki tosi vetisiltä :wtf: Mulla on yksi holiton punkku jemmassa, ehkä testaan sitä jouluna.

Joo, kuohuvissa on parempi valikoima..täytyy siis siirtyä siihen :hilarious:

Me ollaan just mun porukoilla ja täällä on tuttuun tapaan herkkuja tarjolla. :joyful: Aloin automaattisesti napsimaa salmiakki -ja laku karkkeja ennenkuin muistin et ainii, niitähän ei suositella. Vähän ärsyttää kun tekis mieli syödä niitä. :p

Salmiakkii tekee mieli. Ja sit ärsyttää kyllä vähän että jouluna ei saa syödä mätiä eikä graavilohta.. ja sushii tekee mieli!

Muokattu viimeksi:

Oon mä aina sillon tällön edellisenkin raskauden aikana juonu, noita missä on tosi pienet prosentit. Ja juon siis aina vaan yhden.

Mites ulkomaiset tuoreet pensasmustikat, saako syödä ihan huoletta? Ei ainakaan ollu kiellettyjen listalla kun tuolta ruokaviraston sivuilta katoin. On vaan niin tapana laittaa aamupuuron joukkoon. :rolleyes:

Mulla on yksi holiton punkku jemmassa, ehkä testaan sitä jouluna.

Punkulta ei kannata kyllä liikoja odottaa. Kaikki mun maistelemat on ollu ihan karmeita. Valkkareista ja kuohareista sentään löytyy jotain siedettäviä.

Ja juu, oon juonu myös niitä ihan pienillä prosenteilla olevia.

Mites ulkomaiset tuoreet pensasmustikat, saako syödä ihan huoletta? Ei ainakaan ollu kiellettyjen listalla kun tuolta ruokaviraston sivuilta katoin. On vaan niin tapana laittaa aamupuuron joukkoon. :rolleyes:

Mä syön niitä just parhaillaan :shy: olen kyllä huuhdellu ne

Punkulta ei kannata kyllä liikoja odottaa. Kaikki mun maistelemat on ollu ihan karmeita. Valkkareista ja kuohareista sentään löytyy jotain siedettäviä.

Ja juu, oon juonu myös niitä ihan pienillä prosenteilla olevia.

Jep, veikkaan että maku on kategoriaa marjamehu jossa on pieni sivumaku :rolleyes:

Mulla on mielikuva että se keittäminen/kuumennus koski vain ulkomaisia pakastemarjoja :dontknow

Samaa muistelen, oli vaan pakko varmistaa kun mustikoita syödessä tuli mieleen et hetkonen, kai nää ulkomaiset tuoremarjat oli ihan ok.. :grin

Takaisin