Esittelyketju

Moi, olen toista lasta odottava 37 v yhteiskuntatieteilijä Helsingistä :) Esikoinen on 3 v ja mun silmäterä. Kakkosta on yritelty kesästä saakka ja väliin mahtui yksi keskenmeno 6. viikolla.

:greet025
 
Moi! Olen toista lasta odottava 40 -vuotias äiti Helsingistä. Ensimmäinen lapsi syntyi luomusti 2015 ja sekundaarista lapsettomuutta (kummassakaan ei vikaa paitsi korkeahko ikä) takana reilu vuosi sekä useita lapsettomuushoitoja läpikäytynä. Nyt kuitenkin plussa pakastealkion siirrosta :happy:

:greet025
 
Moikka! Mä oon 24v kahden lapsen äiti Etelä-Suomesta. :) Lapset 12/15 & 05/17. Nyt odotellaan kolmatta lasta joka on aikamoinen yllätysvauva. :p Odotan että salainen puoli aukeais niin siellä pystyy paremmin kertomaan ja puhumaan, kaikkea kun täällä yleisellä puolella ei viitti jakaa. Toivotaan että kaikkien plussat pysyis kyydissä loppuun asti. :happy: Pitäiskö muuten tehdä ihan yleinen keskusteluketju meille?
 
Muokattu viimeksi:
Moikka! Mä oon 24v kahden lapsen äiti Etelä-Suomesta. :) Lapset 12/15 & 05/17. Nyt odotellaan kolmatta lasta joka on aikamoinen yllätysvauva. :p Odotan että salainen puoli aukeais niin siellä pystyy paremmin kertomaan ja puhumaan, kaikkea kun täällä julkisella puolella ei viitti jakaa. Toivotaan että kaikkien plussat pysyis kyydissä loppuun asti. :happy: Pitäiskö muuten tehdä ihan yleinen keskusteluketju meille?

Tee vaan!
 
Ihanaa, että täällä elokuisten palstalla on jo porukkaa :greet025
Miten pystyn tykkäämään tai kommentoimaan toisten postauksiin? Mun puhelimesta ei nyt löydy sitä jotain?
 
Etkö näe noita tykkäysikoneita postausten alla? Ja niiden alla Lainaa-linkkiä? Oletko appilla vai selaimen kautta (mä selaimella)?
 
31-vuotias 1,5vuotiaan poikalapsen äiti Varsinais-Suomesta. Hoitovapaalla tällähetkellä omasta työstäni ja parhaillaan heitän keikkaa muissa työpisteissä parina päivänä viikossa. Kirjottelen salaselle puolelle enemmän, sitten ku aukee :)
 
28v. esikoisen odottaja Pirkanmaalta täällä :) kolmas raskaus menossa, pari vuotta sitten keskenmeno ja reilu 10v sitten keskeytys tehty. Muutin reilu vuosi sitten näille seuduille Helsingistä ja toimin nuoriso-ohjaajana tällä hetkellä.
 
Ikää mittarissa 36 v. 2. Lapsi nyt tulossa. Esikoinen täyttää pian 3 v. Pirkanmaalla asustellaan. Reilun vuoden ehti olla ehkäisy poissa ennen kuin nappasi, esikoinen tärppäsi hyvin nopeasti. Itse olen töissä projektipäällikkönä. Töiden suhteen ajoitus ei ollut mikään paras, mutta kun ikää kertyy koko ajan, niin ei haluttu liikoja odotella.
 
Moikka! Täällä 34v neljän lapsen äiti. Lapset 2x 12v, 10v ja 1v4kk. 3 tyttöä ja poika. Tänää tein positiivisen testin ja fiilikset on vielä sekavat. Ehkäsyä ei ollut käytössä, joten oli odotettavissa, mutta silti se vaan aina yllättää! :) Olemme uusioperhe, vanhasta liitosta minun kolme tyttöä ja nyt uudesta liitosta tämä yhteinen poika ja nyt odotetaan siis toista yhteistä! :) Opiskelen oppisopimuksella lähihoitajaksi. Seikkailen tällä samaisella foorumilla vielä heinäkuisten2018 sivulla, sen muut odottavat äidit oli pojan odotusaikana tosi iso tuki ja edelleen siellä muutamat keskustelevat aktiivisesti. :)
 
Takaisin
Top