Oiiii toivotaan et vahvistuu!!
Eiköhän nyt kaikki plussata, onhan tää Raskaaksi 2019. Aika rupee loppumaan![]()
No mää kattoin kans et alkaa loppuu aika kesken :0
Nyt siis dpo9 ja kp 23. Jäi uupumaan tuosta viestistäni..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiiii toivotaan et vahvistuu!!
Eiköhän nyt kaikki plussata, onhan tää Raskaaksi 2019. Aika rupee loppumaan![]()
Joo enää reipas kuukausi tehokasta työaikaa jäljelläEiköhän nyt kaikki plussata, onhan tää Raskaaksi 2019. Aika rupee loppumaan![]()

Joo enää reipas kuukausi tehokasta työaikaa jäljellä![]()
seuraava Flon mukaan just uuden vuoden jälkeenNo mää kattoin kans et alkaa loppuu aika kesken :0
Nyt siis dpo9 ja kp 23. Jäi uupumaan tuosta viestistäni..
Edz, mikä tilanne sulla muuten nyt? Eiks me toissa viikonloppuna stressattu talletteluja vai muistanko väärin:angelic:
vielä yhen oviksen kerkee tälle vuodelle 15.12 on vuosi ilman ehkäsyy :banghead::banghead::banghead:Nyt jos toi viiva ei meinaa raskautta ni jo on kumma hormonitoiminta sulla?! Toi on pc(?) niin ehkä se on aika luotettava?
Tulispa kunnon supermegaovis ja plussa vielä tänä vuonnaNoo mulla enää tämä tuleva ovis tänä vuonnaseuraava Flon mukaan just uuden vuoden jälkeen

Täälläpäin tällästä tänään, tuo nyt on jo mun mielestä aika selkee.
Aattelin, että jotain nyt on meneillään; huomasin töissäollessani, että pää ei pysynyt äkkinäisten liikkeiden mukana, vaan ikäänkuin pyörrytti, mutta tätä kesti vaan ehkä puolisekuntia aina liilkeen jälkeen.

Täälläpäin tällästä tänään, tuo nyt on jo mun mielestä aika selkee.
Aattelin, että jotain nyt on meneillään; huomasin töissäollessani, että pää ei pysynyt äkkinäisten liikkeiden mukana, vaan ikäänkuin pyörrytti, mutta tätä kesti vaan ehkä puolisekuntia aina liilkeen jälkeen.

Uu, sorry, nii innoissani tulin kertomaan kuulumisiani, etten oo viel kerenny lukemaan koko päivän saldoa, jota muuten on kertynyt ainakin viis sivua! Tilanne näyttää plussaa :) nii eihän sunkaan peli oo viel menetetty tältä kierrolta, vai alkoko menkat?![]()

Mulla ei oo oikeestaan yhtään erilainen olo kuin normaalistikkaan; ihan yhtö hermoraunio olin eilen kun esikoinen koetteli ja ajattelinkin, et tuskin tästä plussaa pärähtää,kun olin niin kiukkkunen :DEi oo alkanut vielä, su luultavasti. En oo uskaltanu testata mut aika vahva pms masis olo ja munasarjaa nippailee miten aina loppukierrossa että eiköhä ne sieltä ala. Toivotaan sulle viivan vahvistumista, ihanaa että joku plussaa![]()
Anteeksi kun sivusta tuppaan..Nipanderi haluan peukuttaa oikein rutosti! Jos tämä nyt olis teidän kierto!!Noni, tänään! Kp15, kerrankin suht aikaseentässähän saa pakata siteet mukaan ja alkaa jännittämään, koska alkaa vuoto:bag: aikaisemmin se on alkanut tiputtaa kyllä lähes parin tunnin aikaikkunalla, kun on tuntenut ovis kivut. Anyhow, tänäänkin ohjelmassa siis miehen kaatoa
![]()
ihme humppaa mun kierrot
Anteeksi kun sivusta tuppaan..Nipanderi haluan peukuttaa oikein rutosti! Jos tämä nyt olis teidän kierto!!
mulla on kp 32 vai 33 menossa (en jaksa tarkistaa). Sain PCllä tän ja digi oli negaihme humppaa mun kierrot
View attachment 84124
Jotenkin alku kierron olin kyl ihan silleen messissä, et tää on nyt kyl meille tää kierto. Mut koska olen tuuliviiri tunteissani, ni nyt on kyl just sellainen tunnedroppi taas, et just joo, saleen taaskaan:bag:
Käyn ensi viikolla vielä labrassa, mutta jos ei oo laskenut, niin alkaa varmaan tyroksiini turvaamaan raskauden jatkumista. Tänään neuvolan laskujen mukaan 7+6.
Myöhään vastaus, mutta me ostettiin rattaat jo syksyllä ennen kkm, ja säilytetään niitä toistaiseksi!Jos on suunnitelmissa ja ei kaada omaa taloutta niin osta vaan! Säilytystila on usein se mikä on tiukka :DMitä tekisit jos et vielä ole raskaana, ostaisitko BF/poistoista tarjouksesta starttipaketin (yhdistelmävaunut, kaukalo + Telakka)? Onko ihan hullu ajatus vai onko hyvä ostaa tarjouksesta valmiiksi. Tai yhdistelmät pelkästään?