Vinkkaa sarjoja ja leffoja!

Niin paljon katsottavaa, niin vähän aikaa... Tykkään kevyistä komedioista, mitään kovin psykologisesti raskasta en jaksa katsoa tällä hetkellä. Netflixin Riverdale oli pitkään suosikki, mutta se kävi minulle liian synkäksi vauvan saamisen jälkeen. Myös rikosjutut kiinnostaa, kunhan ei ole liian synkkiä. Areenassa Jäljet päättyvät Berliiniin on suosikkeja. Nyt jos aikaa jää ja jaksan, katson Frasieria Viaplaysta. Kyllin kevyttä minulle.
 
Täydelliset naiset, hakekaa kätilö, syke ja salkkarit, perus suoratoistona(areena/mtv/ruutu)
Netflix- dead to me, OA, 12 monkeys...
handsmaid’s tale tulikin jo ahmittua mut nyt sekin näyttää olevan areenassa.
Mä tykkään katsoa kaikkia rikos sarjoja, tositarinoihin perustuvaa(Netflixssä olis Madeleine McCann katoamisesta tehty dokkari mut hiukan ahdistava tyttölapsien äidille mut tulihan toi katottua) samoin kaikenlaiset dokkarit ylipäätään kiinnostaa. Aivoton Amerikka komedia on kans aika pop mut mies niitä välitä:wink yhteinen mielenkiinnon kohde on scifi ja tositarinat:) kauhu on ehdoton ei! Ei pysty...mies kyl tykkäis o.O
 
Game of thrones, vikings, outlander,
Lucifer, grimm, originals,
Frendit, how i met your Mother
Blacklist, Sherlock, timeless
Salem, once upon a time,
Penny Dreadful

Liikaa suositeltavaa :smiley-bounce012
 
Chernobyl. Itse olin lapsi kun se tapahtui ja tuo on aika järkyttävä sarja seurata. Mä en taida olla kovin kevyen viihteen ystävä. o_O

Aloitin juuri HBO:n kokeilukauden ja tämä oli itselläni ihan listab kärjessä. Eka jakso takana ja ahdistaa jo. Piti oikein kysyä itseltäni miksi haluan kiduttaa itseäni katsomalla tällaista. Muuten menee monenlainen raskaampikin tavara, mutta näin pienten äitinä noi lapset ja vauvat surettaa niin suunnattomasti. Taitaa jäädä loppu katsomatta ainakin siihen asti kunnes imetys päättyy ja hormonit tasoittuu :D
 
Mäkin suosittelen tota Chernobylia, ihan sairaan mielenkiintoinen! HBO:lta lisäksi jo mainittu Handmaid's tale, Dexter ja Killing Eve katsomisen arvoisia. Netflixiltä You, Gotham ja Lucifer on koukuttaneet. Onpas synkkää. :rolleyes:Hömppäosastona suosittelen Nailed It leivontaohjelmaa, oon nauranu vedet silmissä osalle niistä tuotoksista. Netflixistä löytyy sekin. Telkkarin puolelta mun salaiset paheet on Tahdon morsiuspuvun ja Hengenvaarallisesti lihava, myös Lentoturmatutkinta on ihan sairaan mielenkiintoinen.
 
Suosittelen Netflixistä White Collar/Kovat kaulassa. Ja Viaplay Blacklist. Kummatkin koukuttavia sarjoja. Visplsyn puolelta myös leffa Hullut hautajaiset oli hillitön:happy:
 
Mitähän seuraavaksi katsoisi? Viimeisimpänä katsoin Jane the virginin (ihan huippu, harmi kun netflixissä ei oo viidettä kautta) ja big little liesin (hbo:lta).
 
Nyt odotan kuumeisesti uusia jaksoja Riverdalesta, The Societystä, Insatiablesta ja The Walking Deadista:love7
 
Enää ei tuu katsottua kun vaan Netflixiä, mut sieltä huippu hyvä oli Bitten.. Kerto ihmissusista.. Harmi kun sitä vaan ei tullu enempää kausia. Ja aiemminkin jo mainituista luciferista ootan seuraavaa kautta mikä ilmeisesti on tulossa ja tällä hetkellä katselun alla jane the virgin viides kausi.
Kattonut nyt myös pari jaksoo eliittikoulu, mut en oikein tiedä tykkäiskö vai ei.
Muutamaa muutakin sarjaa seurannut, mut en muista nimiä
 
Ne joille Kultainen Kompassi on tuttu, nyt on tullut Universimien tomu-sarjasta uusi sarja His Dark Materials, näkyy HBO Nordicilla :) Aion ehdottomasti ottaa tän katseluun!
 
Takaisin
Top