Raskaaksi 2019

Ja juu ois niin helppoa jos osais aatella et tulee kun on tullakseen. Huomaan et joka päivä mietin mielessäni että "noniin nyt 7kk mennyt, vielä puolisen vuotta niin vuosi täynnä" "nyt tämä ja tämä yk" Huoh. Tänään näin kaveria joka viimesillään raskaana, tuli haikea olo kun mietin siinä että pääsenkö minä ikinä kokemaan tuota. Mutta katkeroitua en halua, vaikka välillä pieni kateus nostaa päätään. Kai se on normaalia tässä yrityksessä

Samoja fiilareita täällä siskoset. Mutta oi mikä onni kun äsken tuli kunnon eggikset!! Oikein pelästyin eka et apua menkatko alko ku katoin paperia. Rusehtavaa/läpinäkyvää eggistä jeeeee. En muista milloin oisin viimeks bongannu. piti heti tulla kertomaan teille ja näytin miehelleki limat :hilarious:
Ovistikku tosin haalea viel, mut eiks tätä voinu tulla useempanakin päivänä tai ennen ovista. Nyt on kyl ihanasti niin paljon muutaki mietittävää et toiv sekin auttais raskautumiseen!

Minä oon miettiny kan
Onko kukaan tehnyt ovistestejä loppukierrosta? Mulla on jäänyt niitä kaappiin niin eilen ja tänään oon kusassut tikkuihin, lopputuloksena miltei yhtä vahvat viivat. Pikasella googlettamisella selvis että ei välttämättä tarkoita mitään, joillakin näyttää plussaa loppukierrosta ja joillakin meinannu raskautta? Oviksen jälkeen tikutin kerran, ja toista viivaa ei hädin tuskin tullut esiin. Nyt kp 25/28. Rtestiä en tee ellei menkat sit oo myöhässä.
View attachment 84101
Minä tein viimekierron lopussa ja olin varma, että tärppäs, kun pänttäsin ohjetta milleen ovulaatiotesti toimii raskaustestinä. Oli siis tosi tumma viiva. Pskat, menkat alko seuraavana päivänä.

Samoja fiilareita täällä siskoset. Mutta oi mikä onni kun äsken tuli kunnon eggikset!! Oikein pelästyin eka et apua menkatko alko ku katoin paperia. Rusehtavaa/läpinäkyvää eggistä jeeeee. En muista milloin oisin viimeks bongannu. piti heti tulla kertomaan teille ja näytin miehelleki limat :hilarious:
Ovistikku tosin haalea viel, mut eiks tätä voinu tulla useempanakin päivänä tai ennen ovista. Nyt on kyl ihanasti niin paljon muutaki mietittävää et toiv sekin auttais raskautumiseen!

Hei mullakin. Mennään ihan samoissa. Tää on ehkä vähän ällöäkin (mutta koska on vaan muisto jäljellä ajoista kun on saanut käydä yksin vessassa:hilarious:) ni tytärkin totesi vessassa, että kato äiti, puuroa, kun pyyhin pikkuhousuja:hilarious: ihan hullut eggikset. Pitää testaa viel tikulla kohta, aamulla oli ihan haalee vielä.

NewMoon, voihan kökkö sentään. Mikä ihmeen pallura siellä oli? Munarakkula? Jotain muuta?

Joo, odottaminen on:finger: mutta minkä teet, kun ei vaan voi muuta enempää kun koittaa elää ihmisiksi, syödä vitamiineja ja harrastaa seksiä. Loppu on sitten tuurista ja biologiasta kiinni:sad001

Talokeskusteluun. Remontoitiin just rivari kolmio. Ihanalla isolla pihalla. Tää vois olla just passeli vielä vuosia kahdenkin kanssa. Toki haaveilen mm. Omasta työhuoneesta ja lasten omista huoneista, mutta tykkään asua tiiviisti (=vähemmän siivottavaa). Mies haaveilee omasta, mutta oon sanonut, että niin kauan kun tekee reissuhommia, niin saa vaan haaveilla. Mulla ei ole intressejä hoitaa isoa taloa yksinään ja tykkään siitä, että on huoltoyhtiö mihin voi olla yhteydessä tarpeen mukaan:happy:

Hei mullakin. Mennään ihan samoissa. Tää on ehkä vähän ällöäkin (mutta koska on vaan muisto jäljellä ajoista kun on saanut käydä yksin vessassa:hilarious:) ni tytärkin totesi vessassa, että kato äiti, puuroa, kun pyyhin pikkuhousuja:hilarious: ihan hullut eggikset. Pitää testaa viel tikulla kohta, aamulla oli ihan haalee vielä.

NewMoon, voihan kökkö sentään. Mikä ihmeen pallura siellä oli? Munarakkula? Jotain muuta?

Joo, odottaminen on:finger: mutta minkä teet, kun ei vaan voi muuta enempää kun koittaa elää ihmisiksi, syödä vitamiineja ja harrastaa seksiä. Loppu on sitten tuurista ja biologiasta kiinni:sad001

Talokeskusteluun. Remontoitiin just rivari kolmio. Ihanalla isolla pihalla. Tää vois olla just passeli vielä vuosia kahdenkin kanssa. Toki haaveilen mm. Omasta työhuoneesta ja lasten omista huoneista, mutta tykkään asua tiiviisti (=vähemmän siivottavaa). Mies haaveilee omasta, mutta oon sanonut, että niin kauan kun tekee reissuhommia, niin saa vaan haaveilla. Mulla ei ole intressejä hoitaa isoa taloa yksinään ja tykkään siitä, että on huoltoyhtiö mihin voi olla yhteydessä tarpeen mukaan:happy:

Mies sanoi et ihan ku räkää :hilarious:

Jannn, eipä täälläkään vielä tänään, mut ihme jos ei huomenna... Yleensä mul ei kyl oo näin selviä limoja kun just ihan ovisplussan lähellä.

Liitteet

• IMG_20191128_203214.jpg
    IMG_20191128_203214.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 194
Jannn kyl mul tuli sillon eka outoa limaa, sit just kuin räkää ja pinkkii seassa, sit vähemmän ja sit tuli ne kunnon pysyvät ja oooikein venyvät ja sillo illalla tunsin ku ahdisti jotenki, oikeaa tissii nippas ja kunnon irtoomiskipu oikealta ja seukki päivänä kuivaa tahmeaa. Sit se alko tää jäätävä määrä. Nyt vaan kuule talletukset ku ei se aina näytä...

Nyt ku muuten sanoit et oli ihmeen tumma väri digiksi niin joo oli ja koko ajan ollu nyt, eli ei ole haalistunut, kumma. Noh, enää en niitä tuhlaa liuskat ihan mustia ja seukki testi on sit raskaustesti sunnuntaina tai maanantaina ja teen eka normin ja jos viite plus ni digi. Lääkäri käski lopettaa proget kp25 eli nyt kp21. Aiempi ohje oli et jatkaa jos plus niin hämmentää.. Oivoi.

No, ehkä olisi parempi vaan et tulis menkut. Mut harmittaa et ekat kunnon eggislimat jäi hyödyntämättä kunnolla..

Nyt turvottaa ja ku kävelin portaat ni tisseihin sattuu ihan ku olis mustelmilla ja maha turpoaa ihan uusiin mittasuhteisiin, pukkas kurkkuun hapanta ja hajuherkkyys ihan jäätävä. Eli mun kohdal ihan pms oireet. Tosin toi vv holvaaminen ei kuulu mulla ku vasta päivä kaks ennen ja seki on niinku paksua valkoista, toi on enempi ku kermaa. Blääh ku toivoo joka pirun kk. Mietin kyl et kirjailu perusteella oireet alko kp10 mut kp13 oli se irtoomiskipu ja kp15 alko proge. Eli onkohan et ovis sit oli periaatteessa kp13 eikä aiemmin... Ko oireilee monesti monta päivää ja sillo tuli pysyvä vika lima ja sit ne loppu ja lämmöt siitä asti pysynyt samassa. Asteella nousee iltapäivällä mut al on 0,4 astetta enemmän. Kp10 oli 35,2 ja siit se sahausliikettä teki kunnes kp15 oli jo 36 ja siitä asti paitsi yks päivä nous 36,3

Me talleteltiin sunnuntaina ja tiistaina, varmaan tänääki ja sit mahd jopa pe-su vaik kenties ois parempiki vaan joka toinen päivä... Pientä nippailua oikees munikses. Toiv se rakkula siellä kasvaa suureks ja limis kans!! Tänään ostin helokkiöljyä.

Joo siis ilmeisesti munarakkula. Ja jos siellä yksikin näkyy ennen stimulaatiota ni kävis luultavasti niin että vaan se yksi kasvaisi eikä sais monia munasoluja.

On kyllä taas niin lyöty olo vaikkei vielä varmuutta ole. :arghh:
Eipä taas vuoda. Aamupäivällä enempi, johtui varmaan siitä ultralla runnomisesta kun mun vasen puoli on ihan piilossa :sorry:

Okei, onpa tylsä juttu. Millon ultraavat uudestaan? Ei vaivuta vielä epätoivoon, jos siihen mennessä olis se toinenkin vaipunut levolle:Heartred

Paraskin tässä epätoivoista puhumaan. Hehkuttelen täällä tulevaa ovisplussa. Mut oikeesti oon kyl enemmän silleen kaivelemassa siteitä esille. Eiköhän, jos ovis vaan tulee, niin sama vuotopaska jatku mitä ennenkin:facepalm:

Me talleteltiin sunnuntaina ja tiistaina, varmaan tänääki ja sit mahd jopa pe-su vaik kenties ois parempiki vaan joka toinen päivä... Pientä nippailua oikees munikses. Toiv se rakkula siellä kasvaa suureks ja limis kans!! Tänään ostin helokkiöljyä.
Toi helokkiöljy onko se mis muodossa? Syön itse 3 kapselia päivässä onagra (helokkiöljy / iltaprimoöljy) (3-6 on suositus ja aattelin nostaa ens kuussa et aamul 2 ja illalla 2) ja mulla se tasasi jotenki ettei tuu enää kuumia aaltoja ja se on ainut muuttunut tekijä. Myös luteaalin nivelkivut on hellittänyt eli ihan jo reuma hyvä syy ottaa niin paljon kuin voi. Mulla tosin kesti jonkin aikaa ennen tehoja.. Joka kierto juon greippimehua joka päivä mut nyt vain oviksen aikoihin ku se loppu.. Saa nähdä onko tuolla vaikutusta mut suosittelen et usean kuukauden ottaa tota ja vaikutukset alkaa sit myöhemmin tuntua, vain pari kertaa on kädet ollu ns jumissa mut muuten ei oo niveliin sattunut ja selvästi vähensi sitä ku tuntu et mulla hormonit tuli "puuskissa" eli pitkin kiertoa kuumaa aaltoa mut nyt ton kanssa ei enää ollu. Hyvä lisä, suosittelen ku sullahan myös reuma.. Mulla kaikki mahdolliset mut esim mulla fibromyalgia epäily ku joskus hermopäätteet ku tulessa ja sillon ei meinaa päästä jaloille ni sitä ei oo myös ollut. Toki yksilöllistä varmaan mut kokeile, toi farmaseutti sano et 3kk ootella vaikutuksia mut minusta ne tuntu nopeampaa

Toi helokkiöljy onko se mis muodossa? Syön itse 3 kapselia päivässä onagra (helokkiöljy / iltaprimoöljy) (3-6 on suositus ja aattelin nostaa ens kuussa et aamul 2 ja illalla 2) ja mulla se tasasi jotenki ettei tuu enää kuumia aaltoja ja se on ainut muuttunut tekijä. Myös luteaalin nivelkivut on hellittänyt eli ihan jo reuma hyvä syy ottaa niin paljon kuin voi. Mulla tosin kesti jonkin aikaa ennen tehoja.. Joka kierto juon greippimehua joka päivä mut nyt vain oviksen aikoihin ku se loppu.. Saa nähdä onko tuolla vaikutusta mut suosittelen et usean kuukauden ottaa tota ja vaikutukset alkaa sit myöhemmin tuntua, vain pari kertaa on kädet ollu ns jumissa mut muuten ei oo niveliin sattunut ja selvästi vähensi sitä ku tuntu et mulla hormonit tuli "puuskissa" eli pitkin kiertoa kuumaa aaltoa mut nyt ton kanssa ei enää ollu. Hyvä lisä, suosittelen ku sullahan myös reuma.. Mulla kaikki mahdolliset mut esim mulla fibromyalgia epäily ku joskus hermopäätteet ku tulessa ja sillon ei meinaa päästä jaloille ni sitä ei oo myös ollut. Toki yksilöllistä varmaan mut kokeile, toi farmaseutti sano et 3kk ootella vaikutuksia mut minusta ne tuntu nopeampaa

Kapseli helokkia ja e-vitamiinia

On tässä ollut tätä aikaa kokeilla nää kaikki mahdolliset kertavariaatiot lävitse:bag: aina tyhjä arpa:bag: että enpä tiedä, kunhan siellä nyt oviksen aikaan olis edes joku siimahäntäinen ja loppu lototaan:hilarious:

Rinnat tuntuu vähän turvonneilta ja menkkajomot teki paluun parin päivän tauon jälkeen. Oon ollut myös jotenkin super ärtynyt viime päivät, tietty flunssakin saattaa vaikuttaa kun ei oikein mitään jaksa tehdä. :banghead:

Täälläpäin tällästä tänään, tuo nyt on jo mun mielestä aika selkee. :nailbiting:

Aattelin, että jotain nyt on meneillään; huomasin töissäollessani, että pää ei pysynyt äkkinäisten liikkeiden mukana, vaan ikäänkuin pyörrytti, mutta tätä kesti vaan ehkä puolisekuntia aina liilkeen jälkeen.

Liitteet

• IMG_20191128_224049.jpg
    IMG_20191128_224049.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 275
Täälläpäin tällästä tänään, tuo nyt on jo mun mielestä aika selkee. :nailbiting:

Aattelin, että jotain nyt on meneillään; huomasin töissäollessani, että pää ei pysynyt äkkinäisten liikkeiden mukana, vaan ikäänkuin pyörrytti, mutta tätä kesti vaan ehkä puolisekuntia aina liilkeen jälkeen.

Oiiii toivotaan et vahvistuu!!

Eiköhän nyt kaikki plussata, onhan tää Raskaaksi 2019. Aika rupee loppumaan :rolleyes::meh::hungover::hilarious::laughing001

Oo no ihan selkee haamulainen! :nailbiting:

Takaisin