Raskaaksi 2019

Kysymys vähän outo, ostin nuo digiovistestit ja mul on siis progekuuri päällä ja maga turposi nii kuin yleensä ja ajattelin verrata et miltä se ovistesti viivoiltaan näyttää ku odotin sitä tyhjää palloa. No mitä vielä, hymy tuli ja dippasin samaan sit cb earlyn ja toosi hailu vaaleansininen viiva. Onko kellään tullu progesteroni lääkkeen läpi ovulaatio?? Limoja ei oo ei mitään. Ja periaatteessa voi olla jo dpo8 tai 7 vaik enemmän tohon dpo6 uskon. Siis limailu alkoi jo 9 pv sitten mut vielä 6 pv sitte oli tota pientä limaa, mut 7 pv sit oli kunnon limatulva sen uudemman kerran ku 9 pv sit alko ja hyytyi ja 7 päivää sit uusiks. 6 päivää sit oli jo erilainen limailu. Ja älkää kysykö miks tein, huvikseen ku halusin verrata et mimmonen tulee ku viimeks digiin tuli toinen hailu vaan. En tosiaan hymyy oottanu saati viivanpaikkaa cb:hen ku ei mul ny aiemmin tullu mitään ku sitä niin kehuin ettei ees viivanpaikkaa. Mitä mun keho sekoilee?

Moikka pitkästä aikaa!
Täälä pitäs olla 6+1 mut kohdunulkoinen epäily, kohtu oli tyhjä. Seurataan tilannetta. Vasemmalla pistävää kipua ja kohdun aluelin arka.
Rehellisesti sanottuna kaduttaa kun en kuunnellut sisäistä pientä epäilyä, että keskittyäkö siihen kesän reissuun vaan ja jättää kokonaa yrittäminen :/ sit kävi näin.

Lisäys vielä. Vaikka tiesinhän mä heti alusta, että ei tunnu siltä että kaikki ois hyvin, oli sitä niukkaa vuotoakin, sitä tuli välillä ja oli lähinnä pinkkiä ja rusehtavaa ja pari kertaa ihan verta pyyhittäessä. Hirveesti ollut menkkajomotusta. Alaselkä kipeä, varsinkin vasemmalta. Nivusia särkee ja vihloo polviin asti, ihan kuin ennen menkkoja. Oon vaan odotellut ja oikeasti toivonutkin että alkais jo se vuoto. Sit tänää tuli aamusta sen verran voimakasta kipua että pääs ultraan ja vaikka vasta 6+1, nii pitäs näkyä edes jotain kohdussa, (kun jotkut näkee jopa sykkeen) , jos sielä jotain olisi.
Haluaisin että tää ois vaan ohi. Ei meinata yrittää hetkeen uudestaan. Ei vaan oma pää kestä. Oon onnellinen esikoisesta :Heartred ja haluan että esikoinen saa pitää äitinsä äitinänsä. Oon ollut vaan alamaissa plussasta asti. En oo kertaakaan saanut hyvää oloa näistä kahdesta viivasta, mitä niin kovasti toivottiin. Vaistoonsa kannattaa luottaa.

Voi ei, voimia. :Heartred

Hcg arvoja mitataan, ja jos ne vaan jatkaa nousua, eli keho ei itse hävitä sitä raskausmateriaalia, niin annetaan joku sytostaatti piikki (en muista tarkemmin nimeä) mikä kuivattaa sen raskausmateriaalin, niitä voi joutua antamaan jopa 3 kuulemma jossain tapauksissa. Pitää käydä verikokeissa hcg arvoja mittauttamassa nyt pahimmillaan monta viikkoa. Ilmeisesti ne pitäs olla alle 10 että sais luvan jatkaa normaalia elämää.
Olisin kyllä halunnut heti sen piikin, mutta koska arvot oli mulla nyt alle 2000 nii kuulemma seuranta vielä riittää. Luulis että potilaan toivetta kuultais. Kun kuitenkin aika siedettävä tämä sytostaattihomma ois. Siihen kuitenkin vielä varmasti tässä päädytään :/
Täällä taustalla kohdunulkoinen raskaus. HCG muistaakseni toteamishetkellä 2000-3000 välillä. 1 metotreksaatti piikki ja n. 10 päivää myöhemmin HCG alle 5. Eli näinkin voi käydä :) Mutta olen todella pahoillani puolestanne, jos tämä valitettava tapahtuma teidänkin kohdallenne osui :sad001

Eilen illalla tosi haalea viiva pregcheckin luiskalla. Ikinä en ole saanut niihin näkymään mitään testiajalla. Äsken samanlainen tosi haalea, ei vahvistunut. Onko vain viivanpaikka sitten jo näissäkin testeissä, kun ei vahvistunut yön vahvan pissan jälkeenkään? Kuivassa näkyy vain hentoinen tummentuma, kuten usein pregcheckissä.

Alla aamuinen testi. Kuvassa ei kyllä mitään näy. Ehkä mä vaan kuvittelin näkeväni jotain.

Liitteet

• 20191126_064826.jpg
    20191126_064826.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 240
Eilen illalla tosi haalea viiva pregcheckin luiskalla. Ikinä en ole saanut niihin näkymään mitään testiajalla. Äsken samanlainen tosi haalea, ei vahvistunut. Onko vain viivanpaikka sitten jo näissäkin testeissä, kun ei vahvistunut yön vahvan pissan jälkeenkään? Kuivassa näkyy vain hentoinen tummentuma, kuten usein pregcheckissä.

Alla aamuinen testi. Kuvassa ei kyllä mitään näy. Ehkä mä vaan kuvittelin näkeväni jotain.

En oikein näe mitään. Ei auta kun testailla uusiks jos ei menkat ala..dpo?

NewMoon onko niin et raskaus ei ole mahdollinen?

Voi ei @TiinuLiinu ! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat pian avun vaikeassa tilanteessa!
Noi kohdun ulkoiset on todella pelottavia, joten vaadi ihmeessä hyvien varmistelujen (lue uuden ultran) jälkeen pikaisesti hoitoa. Paljon voimia! :Heartred

Huoh, miksi oon alkanut näkemään piinaviikoilla unia et plussaan. Niin persiistä herätä kesken unen ja vaan tajuta että ei se ollut totta:mad: muutenkin tosi ahdistavia unia, ei tee mieli nousta ees sängystä. Onneks iltavuoroon meen niin on aikaa vähän märehtiä. 36,8c oli lämmöt

TiinuLiinu, kiva kuulla susta, oot ollu usein ajatuksissa! <3 Ihan tosi harmi että teille kävi näin.. Sä vaan tiesit alusta asti..:sad001
Voimia ja käythän välillä kertomassa kuulumisia!:smiley-angelic003

Täällä kp15 ja oletettu ovispäivä. Eilen tuli vahva plussa sekä 4.00 että 17.00, sen jälkeen lähteny vähän haalistumaan.
Illasta särki ja jomotti alamahaa kovastikkin, tänään jo vähempi. Ainakin vielä. Tuntuu joo, jomottaa koko ajan, mut ei kamalan voimakkaasti ainakaan nyt. Myös limat on selvästi vähentyny.
Mites tää nyt sit menee. Väheneekö limailu munasolun irtoamiseen, eli vaikka limat on vähentyny ja samoin ehkä kivutkin, niin onko ovis kuitenkin tänään kuten testien perusteella vois olettaa, mutta koska munasolu on liikkeellä niin oireet jo vähentyny?
Illalla myöhään vasta päästään tallettelemaan kun lapset nukkumassa. Toivottavasti ei oo liian myöhästä vaan osuis just nappiin! :)

Huoh, miksi oon alkanut näkemään piinaviikoilla unia et plussaan. Niin persiistä herätä kesken unen ja vaan tajuta että ei se ollut totta:mad: muutenkin tosi ahdistavia unia, ei tee mieli nousta ees sängystä. Onneks iltavuoroon meen niin on aikaa vähän märehtiä. 36,8c oli lämmöt
Mulla sama. Näin unta et mul oli 2 vauvaa ja ne piti herättää mut olin vahingossa laittanut herätyksen väärin ja nauroin et vauvat herää heti ku saanu nukkuun.. Mitä tää on..

Eilen hämmensi kun kävin hakemassa ens kiertoa varten noi digiovistestit ja dippasin yhden siinä ku aattelin kokeilla ja se mietti ja mietti ja tuli hymy. Mitä ihmettä tapahtuu? Sit tein saan cb earlyn ni viivanpaikka tuli mut siin oli hitusen sinistä. Aiemmin ei reagoinut mitenkään ja nyt jo 5s proge päivä ja sitä 100mg niin sen pitäisi estää ovulaation uudelleen. En ymmärrä mistä on kyse mut tasavahvat viivat oli sisällä ku otin sen tikun ulos. Ei oo mitään raskauteen tai ovikseen liittyviä oireita ja tänään on dpo8/9 ja 5 proge pv, tahallaan ajoitettu ettei heti oviksen päälle niin nyt ei ymmärrä. Joko mun keho on pihalla tai jostaki syystä testi luulee et ovuloin, noin ei oo aiemmin digil tullut..

Kuulostaa ihan ku olisit raskaana, mikä dpo olikaan?

TiinuLiinu, kiva kuulla susta, oot ollu usein ajatuksissa! :Heartred Ihan tosi harmi että teille kävi näin.. Sä vaan tiesit alusta asti..:sad001
Voimia ja käythän välillä kertomassa kuulumisia!:smiley-angelic003

Täällä kp15 ja oletettu ovispäivä. Eilen tuli vahva plussa sekä 4.00 että 17.00, sen jälkeen lähteny vähän haalistumaan.
Illasta särki ja jomotti alamahaa kovastikkin, tänään jo vähempi. Ainakin vielä. Tuntuu joo, jomottaa koko ajan, mut ei kamalan voimakkaasti ainakaan nyt. Myös limat on selvästi vähentyny.
Mites tää nyt sit menee. Väheneekö limailu munasolun irtoamiseen, eli vaikka limat on vähentyny ja samoin ehkä kivutkin, niin onko ovis kuitenkin tänään kuten testien perusteella vois olettaa, mutta koska munasolu on liikkeellä niin oireet jo vähentyny?
Illalla myöhään vasta päästään tallettelemaan kun lapset nukkumassa. Toivottavasti ei oo liian myöhästä vaan osuis just nappiin! :)
Mul oli 1 kuiva pv. Sit alkoi toisenlaiseksi muuttunut vv, enemmänkin liukas mut valkoinen..

Mulla sama. Näin unta et mul oli 2 vauvaa ja ne piti herättää mut olin vahingossa laittanut herätyksen väärin ja nauroin et vauvat herää heti ku saanu nukkuun.. Mitä tää on..

Eilen hämmensi kun kävin hakemassa ens kiertoa varten noi digiovistestit ja dippasin yhden siinä ku aattelin kokeilla ja se mietti ja mietti ja tuli hymy. Mitä ihmettä tapahtuu? Sit tein saan cb earlyn ni viivanpaikka tuli mut siin oli hitusen sinistä. Aiemmin ei reagoinut mitenkään ja nyt jo 5s proge päivä ja sitä 100mg niin sen pitäisi estää ovulaation uudelleen. En ymmärrä mistä on kyse mut tasavahvat viivat oli sisällä ku otin sen tikun ulos. Ei oo mitään raskauteen tai ovikseen liittyviä oireita ja tänään on dpo8/9 ja 5 proge pv, tahallaan ajoitettu ettei heti oviksen päälle niin nyt ei ymmärrä. Joko mun keho on pihalla tai jostaki syystä testi luulee et ovuloin, noin ei oo aiemmin digil tullut..

Noi unet on karseita, jotenki sitä herää sitten valmiiks äkäsenä ja ahistuneena. Nyt dpo9, sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa ja en luultavasti testaile ennen sitä ellei jotai super oireita pukkaa. Eilen illalla sattui alaselkään sillein menkkamaisesti ja lorahti taas yks kaks vv. Mutta aiemmissa nega kierroissa mulla on kans jotai selän vihlontaa ollu eikä oo merkannu mitää, paitsi no menkkoja. Jännä sulla toi testi, pystytkö sitä kysellä siellä jostain lääkäristä :wideyed:

Juu, tai no kai se aina on mahdollinen mut ei oo mahdollinen mun tapauksessa. Ei tän synarelan kanssa ole hyvä juttu olla raskaana niin ei mitenkään tähdätty ovikseen jne. Mut tää lääke ilmeisesti voi myöhästyttää vähän.

Ehkä se on sitten se synarela mikä nyt myöhästyttää. Voih ompa paskaa ku nyt pitääki sitä stressaa et menkat ei tuu! :banghead: oliko sulla pe se ultra? Et onhan täs viel pari päivää aikaa et ne alkaa! Toivon sitä! :cat: tai onhan niitäkin ketkä sit ollukki raskaana synarelan kans:rolleyes:

Noi unet on karseita, jotenki sitä herää sitten valmiiks äkäsenä ja ahistuneena. Nyt dpo9, sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa ja en luultavasti testaile ennen sitä ellei jotai super oireita pukkaa. Eilen illalla sattui alaselkään sillein menkkamaisesti ja lorahti taas yks kaks vv. Mutta aiemmissa nega kierroissa mulla on kans jotai selän vihlontaa ollu eikä oo merkannu mitää, paitsi no menkkoja. Jännä sulla toi testi, pystytkö sitä kysellä siellä jostain lääkäristä :wideyed:
Kysyin ja ei kuulemma voi tulla ovulaatioo kun on proget ja kun ovulaatio oli jo. Ei oo ovis oireita eikä limoja sun muuta ja oon ihan säännöllisesti noi ottanut. Jos jais joku usea päivä välistä niin voisi yrittää. Kysyin onko pcos vaikutus mut se sano ettei tuohon yleensä tuu jos ei oo.. Mut ei oo ovis, en tiedä voiko toi reagoida mihin mut en tod odottanut hymyä. Olin ihan hämillään ja tosiaan vv holskaa ja kysyi heti et onko mahdollista että olisi luiskahtanut vahinko (eli uteli raskauden mahdollisuutta) ja kerroin et ennen ku tiedettiin niin oli suojatta mut ihme et ovistesti noin reagoisi. En tiedä. Pitänee ootella ja kattoa mut hymyili tänään myös eli jotaki se ny siel tsiigaa apuja

Hmm en tiiä, vaikuttaa ennemminkin et teil olis tärpänny jos digi antaa hymyä :rolleyes: tai sit tosiaan ovis vasta nyt progesta huolimatta. Ja siittiötkin voi elää sen ~5pv. Testasitko ovista aiemmin et millo oli ovisplus kun omat tuntemukset ei silti välttämättä kerro totuutta milloin ovis? Ootko testannu uudestaan?

Mahtuuko vielä mukaan?:)
24v ja 1 lapsi jo ennestään.
Jos joku muistaa miltä sivulta löytyy lista niin laitan itseni siihenkin..:D

Raskaaksi 2019 ei välttämättä onnistu mut oon seurannut tätä ketjua jo loppukesästä asti.:grin

Tulin siis raskaaksi yk3 mutta nyt varhaisultrassa käyneenä sykettä ei löytynyt ja vuoto alkoi tänään kunnolla..:sad001

To vielä ultra varattuna ja katsotaan onko tyhjentynyt kunnolla ja siitä sitten suoraan uuteen yritykseen, ollaan päätetty että ei odotella menkkoja alkavaksi, haluan raskautua mahd. nopeasti, oon suunnitellut koko elämäni tän raskauden varaan ja pää ei kestä jos pian ei onnistu, ääh...:smiley-angelic001

Ai, no voihan kökkäre. Kyllä tuo 2000 tuohon 10 aika kaukana on. Onko sulta otettu useammin hcg koetta vielä, onko edes laskusuunnassa? Hirveää tuollainen odottelu ja odotuttaminen:sad001

Eilen siis kävin vasta ekaa kertaa, ultra+verikoe, joten ylihuomenna uusinta hcg mittaus, niin tietää enempi mihin suuntaan liikkuu. Tänää rinnat taas aristaa, sitä ei oo viikkoon pian ollut, joten epäilen että nousu suunnassa.. :/

Takaisin