Ai että kun jurppii!

Ninnelinanneli

Silmät suurina ihmettelijä
Kyllä osaa sitten ketuttaa. Ja ihan joka asia. En kestä ees huumoria mitä mieheni heittelee mulle. :banghead: Sitten itkettää ja muutaman hetken naurattaakin välissä.
Alaselässä viiltää kipu ja tissit on kipeet.
Send help.:anyone
 
Yhdyn näihin aiempiin saan ihme kilareita jos asiat ei mee hyvin. Tänään kävi miehen äiti ja meinasin ärähtää hänelle kun alkoi puolustelemaan miestä taas kerran. Ai että olis tehny mieli laukoa vähän totuuksia miten mun elämä on yksinhuoltaja arkea aina sillon kun hän ei ole täällä kylässä. En valita mutta vituttaa miten pidetään mua nipona ja ei ymmärretä että ihan oikeasti mä hoidan suurimman osan ajasta tota lasta. Mua ei niiku huomioida kun negatiivisesta mielessä.

Miehen huumori alkaa myös ärsyttää. Oikeastaan kaikki Ärsyttää ja potuttaa.
 
Mä en tiiä missä mun tunne kuohut on?? Me ollaan oltu nyt vuoden päivät lapsettomuus hoidoissa.. Ja niiden aikana on varmaan tullu käytettyä niin suuria annoksia hormoneja että on suorastaan sisältäpäin hieman tyhjä olo :bag::oops: oon vaan panikoinu mun oireettomuutta :dead:
 
Minulla on pinna ollut myös extreme lyhyt. Olo on kutakuinkin normaali, mutta sitten joku pikku juttu saa pinnan palamaan ihan totaalisesti. Meidän 1 v 4 kk saksanseisoja on saanut välillä aika ankaraa perkelevoittoista palautetta, kun häslää ja sen kanssa hihat palaa tavallista helpommin. Kovasti kyllä vaatii koira vielä koulutusta, ennenkuin vauva tulee taloon. Just mietin, että eihän vauvaa voi laittaa esim. lattialle, kun tuo hökelö saa yhtäkkiä aina jonkun hepulin ja juoksee oitkin seiniä tai alkaa kiusata meidän jackrussellinterrieriä joka juoksee pöydän alle piiloon. Vauvalle on hankittava sellainen leikkikehä ja koirille portti kodinhoitohuoneeseen, että saavat sieltä sitten katsella touhuja, eikä tarviis kuitenkaan oven taakse aina laittaa.
 
Mua ihan oikeesti eilen pelotti että tukehdun siihen v**utukseen:hungover: oli pakko vielä käyä kävelylenkki illalla, kun ei saanut unenpäästä kiinni. Huh. Tänään onneks parempi päivä takana, mieskin ollut vähemmän herjatuulella tänään :smiley-angelic008
 
Mua ihan oikeesti eilen pelotti että tukehdun siihen v**utukseen:hungover: oli pakko vielä käyä kävelylenkki illalla, kun ei saanut unenpäästä kiinni. Huh. Tänään onneks parempi päivä takana, mieskin ollut vähemmän herjatuulella tänään :smiley-angelic008

Tuo miehen herjatuuli on kyllä täälläkin kiristellyt... :shifty:
 
V****taa tää jatkuva pahoinvointi. Joko tää vois loppua kiitos! :mad: Tää on kyllä paskin vaihe koko raskaudesta..
 
Mulla on ollut tänään ihme ärsytys-päivä, ihan kaikki on ärsyttäny. Muun muassa se kun ihmiset ei osannu jonottaa bussiin oikein :hilarious: Seuraavassa hetkessä itkettikin jo kun oli niin ikävä sää.. Ei voi edes syyttää pelkkää maanantaita, koska oli vapaapäivä.
 
Aivan totaalihermostuminen ja sen lopputulos... saanen esitellä jauhelihapullat :banghead: jotai meni vissii vähän liikaa :finger: ei pitäis olla kauheen vaikeeta...:smiley-chores020 mut tänään ei ni ei
 

Liitteet

  • 20191111_184558.jpg
    20191111_184558.jpg
    30.9 KB · Katsottu: 17
Niin paljon tänään taas ärsytti tyhjästä töissä että teki mieli ottaa lopputili:stop: onneks en ottanu, kun nyt taas on ihan tyyntä:grin
 
Eilisten isänpäiväkahvitteluiden jälkeen ripuloin koko eilisillan ja siitä lähtien ollut nyt ihan hirveä olo :dead: En tiedä söinkö jotain sopimatonta vai alkaako nyt tää raskauspahoinvointi nostaa päätään. Ei yhtään huvittaisi viettää taas tulevia viikkoja pää vessanpytyssä niin kuin viime raskaudessa. Juuri kun ajattelin, että tää kerta tulisi olemaan erilainen, kun on ollut niin hyvä olo! No, aika näyttää miten tää tästä etenee...
 
Mitähän tähän nyt sanois... tänään ilmoitettiin töissä että YT:t alkavat ensi viikolla. Oma penkki siis myös yt:n alla, vaikka joku tunne on että saisin pitää työni. Nyt täytyisi jotenkin yrittää olla stressaamatta. :sorry:
 
Paineet on viturallaan ja huomasin että lakritsia ja salmiakkia pitäis välttää kokonaan .. vituttaa..
 
Mitähän tähän nyt sanois... tänään ilmoitettiin töissä että YT:t alkavat ensi viikolla. Oma penkki siis myös yt:n alla, vaikka joku tunne on että saisin pitää työni. Nyt täytyisi jotenkin yrittää olla stressaamatta. :sorry:

Eikö raskaudesta tuossa kohtaa kertominen pelasta irtisanomiselta? Näin olen ymmärtänyt
 
Eikö raskaudesta tuossa kohtaa kertominen pelasta irtisanomiselta? Näin olen ymmärtänyt

Näin kans aluksi luulin, mutta googlaamalla löysin että itse raskaus ei pelasta YT:ltä. He ehkä joutuisivat vaan tekemään selvityksen, että ainakaan raskauden takia ei ole irtisanottu. Eli toki se epäilys syntyis heti, että onko raskaus ollut syy irtisanomiseen, ja sit firmalla olisi selitettävää.
Toivotaan ettei itseltä lähde työt, ja jos meinaa lähteä niin kannattaa varmaan kertoa raskaudesta ja ainakin kokeilla :wink:finger:
 
Mies jurppii! :smiley-angry016:smiley-angry016:smiley-angry016

Enkä edes tiedä, että onko syy omat hormoni ja reagointi vai ottaisiko muutenkin kupoliin :smiley-angry019
 
Mä en tiiä missä mun tunne kuohut on?? Me ollaan oltu nyt vuoden päivät lapsettomuus hoidoissa.. Ja niiden aikana on varmaan tullu käytettyä niin suuria annoksia hormoneja että on suorastaan sisältäpäin hieman tyhjä olo :bag::oops: oon vaan panikoinu mun oireettomuutta :dead:

Mun esikoinen on saanut alkunsa useiden vuosien jälkeen ICSI hoidolla eli koeputkihedelmöityksellä. Ne hormonimäärät oli tosiaan ihan valtavia. Sit kun vihdoin tärppäsi, olikin olo seesteinen ja rento, kun pääsi hormonitasot "tasoittumaan". Toki panikoin keskenmenoa ym ja yli puolet raskaudesta kului pelkäämiseen, mut olin silti rauhallisempi kuin aikoihin. :Heartred Onko teillä esikoinen?
 
Mun esikoinen on saanut alkunsa useiden vuosien jälkeen ICSI hoidolla eli koeputkihedelmöityksellä. Ne hormonimäärät oli tosiaan ihan valtavia. Sit kun vihdoin tärppäsi, olikin olo seesteinen ja rento, kun pääsi hormonitasot "tasoittumaan". Toki panikoin keskenmenoa ym ja yli puolet raskaudesta kului pelkäämiseen, mut olin silti rauhallisempi kuin aikoihin. :Heartred Onko teillä esikoinen?

On juu esikoinen :love7ja sai myös alkunsa ICSI llä.. mulla vaan ei oo mitään oireita vieläkään fyysisiä tai henkisiä:biggrin mut kyllä vähän jännittää perjantain varhaisultra... mut lupaan jos sielä on elämää niin nauttia mun oireettomuudesta :king
 
Takaisin
Top