Ai että kun jurppii!

On juu esikoinen :love7ja sai myös alkunsa ICSI llä.. mulla vaan ei oo mitään oireita vieläkään fyysisiä tai henkisiä:biggrin mut kyllä vähän jännittää perjantain varhaisultra... mut lupaan jos sielä on elämää niin nauttia mun oireettomuudesta :king

Paljon paljon onnea :Heartred ymmärrän hyvin eträ epäilyttää! Taisin itse parkua helpotuksesta koko loppupäivän varhaisultran jälkeen polilla. Toivon, että ottavat mut nyt myös sinne vaikka tällä kertaa raskautumiseen tarvittiin "vain" letrot :)
 
Aaahhhh tää on niin mun ketju ! Vituttaa aivan ärettömästi, suutun ja loukkaannun ja olen PITKÄVIHAINEN !? Aivvn päinvastoin kun normaalisti. Ekassa raskaudessa oli aivan samanlaista, tulee pitkä odotus miehelle......
 
Mä olin ensimmäisessä raskaudessa ihan täydellinen puoliso, kiltti ja rauhallinen, enkä suuttunu mistään!

Kolme päivää plussasta ja nyt jo tekis mieli muurautua neljän seinän sisään ettei tarvis kuulla kenenkään edes hengittävän :laughing002 just vuodatin kyyneleitä, kun oma äitini valmisti uunifetapastan väärin ja heitti pastat kanssa uuniin... Mikä katastrofi :facepalm:
 
Tänään oli taas kunnon ärsytyspäivä, piti ihan pyytää työkaveria lukemaan yksi sähköposti ennen lähetystä, etten ollut vahingossa ilkeä kun oli sellanen olotila päällä että :hilarious:
 
Ai perkele. Esikoinen päätti ettei halua tänään nukkua päikkäreitä.. eli jäi mullakin sitten päillärit väliin :mad::sleep011
 
Mies herätti minut mekkaloinnilla klo6 jälkeen ja sitten tilanne eskaloitui kunnon riidaksi...

Edit: Ai että! Äsken kun sanoin sille että mulla on fyysisesti tosi huono olo niin se sanoi että mun pitää ajatella asiat positiivisesti :banghead:
 
Muokattu viimeksi:
josko olisin vielä raskaana. olen ruvennu kiroilemaan paljon töissä ja välillä kotona sillai huomaamattomasti. ja ai että ku tänään liikenteessä joku ämmä kiilas kolmion takaa eteen ja oli parista sentistä kiinni että olisin ollu perseessä ni kyllä hän varmasti huomasi etten katsonut tilannetta kovin hyvällä. kyllä pistää tunteet heittelemään. toivotaan että aamuinen lääkärikäynti on iloinen eikä tarvitsisi kokea km.
 
Miehellä pitkä päivä (vieläkin menossa) kun jotain meet up juttuja tänään ja esikoinen päätti kiukutella kuin viimeistä päivää kylvystä alkaen.. vittu jippii.. :banghead:
 
Takaisin
Top