Imettävät kuumeilijat

Onnea ja tarrasukkia Turvonneelle! :)

Täällä One Step näyttää edelleen samaa haamun pierua kuin eilen. Lienee kyseiselle testille normi. Testaan vielä huomenna, mutta eiköhän tää ollut tässä. Harmi, kaveri just sai positiivisen testin ja ois ollut kiva odottaa yhdessä.
Onko sulla tilanne muutunu? Tuliko viivaa vai menkat?
 
Täällä rupes tuhrutteleen jo dpo 7.:shifty: Menkat alkanee parin päivän päästä. Tympäsee koko yrittäminen jo. Olkoot. Keskityn itteeni ny loppuvuoden...

mulla alko samantien viestin jälkeen melkeen menkat. kunnolla. ja ajattelin kans keskittyä itseeni loppuvuoden. koitan noudattaa ruokavalioa, kun edelleen raskauskilojakon 10. ehkä olis hyvä saada vähemmälle ennen, kuin tulee uus raskaus..
 
Mulla alkoi tänään menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Jännityksellä odotan, millaiset menkat tulee olemaan. Ennen raskautta menkat oli aina superkivuliaat ja runsaat endometrioosin ja kystan takia. Mutta positiivista, että menkat alkoi, niin kierto vihdoin käynnistyi. :)
 
Mulla alkoi tänään menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Jännityksellä odotan, millaiset menkat tulee olemaan. Ennen raskautta menkat oli aina superkivuliaat ja runsaat endometrioosin ja kystan takia. Mutta positiivista, että menkat alkoi, niin kierto vihdoin käynnistyi. :)
Onnea menkoista!
Alkoiko sulla aikanaan raskaus ihan ok endosta huolimatta?
 
Onnea menkoista!
Alkoiko sulla aikanaan raskaus ihan ok endosta huolimatta?

Kiitos! :) Jep, alkoi! Ensimmäisellä yrityskerralla, vaikka lääkäri oli just kuukautta aiemmin sanonut, etten välttämättä saa ollenkaan ilman hoitoja lapsia.

Endon ja kystan takia meidän pitäisikin lääkäreiden mukaan alkaa yrittämään mahdollisimman pian toista lasta.
 
Kiitos! :) Jep, alkoi! Ensimmäisellä yrityskerralla, vaikka lääkäri oli just kuukautta aiemmin sanonut, etten välttämättä saa ollenkaan ilman hoitoja lapsia.

Endon ja kystan takia meidän pitäisikin lääkäreiden mukaan alkaa yrittämään mahdollisimman pian toista lasta.
No vau. On tosiaan onni että kävi ”helpolla”. Ootko minkä ikäinen?

täällä mennään alkukiertoa. Vähän taas olo et estrogeenit ei oo kovin korkealla. Ei odotuksia kierron suhteen. YK 6 tais alkaa..
 
Mulla alkoi tänään menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Jännityksellä odotan, millaiset menkat tulee olemaan. Ennen raskautta menkat oli aina superkivuliaat ja runsaat endometrioosin ja kystan takia. Mutta positiivista, että menkat alkoi, niin kierto vihdoin käynnistyi. :)


Kauanko on kulunut synnytyksestä? Mä ihan jo odotan menkkoja kun vauva täytti jo 14kk - vaikka toisaalta tietty nautin että pysyvät poissa. Ihan sen yrittämisen aloituksen kannalta toivoisin kierron starttaavan..

Plussatuulia sinne!
 
Mä en nyt ole imettänyt yli kahteen vuoteen, mutta pakko tulla tänne tiedustelemaan, kun täällä tuntuu olevan ihan hurjasti tietoa tarjolla (Sharmander, looking at you :rolleyes:)

Mulla on nyt toista viikkoa ollut (lähes) joka päivä sellainen tunne, että maitoa olisi herumassa. Jos nänniä puristaa niin maitomaista nestettä tulee pari tippaa. En ole kyllä liiaksi viittinyt puristella, kun ei se taida hyvää tehdä. Mulla oli samaa tuossa pari kiertoa aiemmin myös, mutta silloin se oli vain kertaluontoinen juttu. Nyt tosiaan kestänyt monta päivää. Onkohan tää miten vakava juttu, vai ihan peruskauraa?

Nyt kp 15/~40, minkäänlaisia ovisoireita ei ole ollut.
 
No vau. On tosiaan onni että kävi ”helpolla”. Ootko minkä ikäinen?

täällä mennään alkukiertoa. Vähän taas olo et estrogeenit ei oo kovin korkealla. Ei odotuksia kierron suhteen. YK 6 tais alkaa..

Hmmm, olo? Millainen olo? Tuntuuko se joltain, vai perstuntumaa? Täällä elellään kp25, ehkä, viime kierto oli taas sellaista sekoilua tässä kehossa, ettei oikein voi varmasti sanoa mitään. Mut ovis ei oo vielä ollut, ehkä, et se puhuis vähän sitä että olis kyl pienemmät kp:t. Tai sit lopunalku:hilarious: yritän nyt ajatuksen voimalla ovuloida keskiviikkona, kun viimeinkin pääsee taas satulaan, jos näin nyt voi sanoa. Muniksia on kyllä poltellut pari päivää siihen tahtiin, että saattaa silti olla sillon jo liian myöhäistä. Otetaan sitten vaan harjoituksen kannalta:hilarious: eihän tässä ole vasta kun vuosi harjoiteltu noin tosi mielessä:hilarious:
 
Hmmm, olo? Millainen olo? Tuntuuko se joltain, vai perstuntumaa? Täällä elellään kp25, ehkä, viime kierto oli taas sellaista sekoilua tässä kehossa, ettei oikein voi varmasti sanoa mitään. Mut ovis ei oo vielä ollut, ehkä, et se puhuis vähän sitä että olis kyl pienemmät kp:t. Tai sit lopunalku:hilarious: yritän nyt ajatuksen voimalla ovuloida keskiviikkona, kun viimeinkin pääsee taas satulaan, jos näin nyt voi sanoa. Muniksia on kyllä poltellut pari päivää siihen tahtiin, että saattaa silti olla sillon jo liian myöhäistä. Otetaan sitten vaan harjoituksen kannalta:hilarious: eihän tässä ole vasta kun vuosi harjoiteltu noin tosi mielessä:hilarious:
Perstuntuma. Viime kierrossa jäi samalleen valuttamaan moneksi päivää tätä suttua ja niinhän se kävi ettei kp15 limis ollu yhtään estrovaikutteinen. Olo on muutenkin semmonen harmaa ja ankea, ei semmonen ku joskus alkukierron päästyä vaihtiin. Menkatkin silloin loppuu nätisti seinään. Olo on energinen ja hyvä. Ja ku ennen ovista estrot nousee kunnolla tulee semmonen energinen ja hehkuva olo, semmonen fiilis et ”näytän” hyvälle. Tässä kuivuneessa olossa on semmonen näivettyny ja harmaa fiilis. Mut joo. Eihän tää perustu tietenkään faktaan.
 
Mut @Nipanderi kiva kuulla sinusta! Mä sain ovisplussan viime kierrossa kp29. Never before. Tosin ei siitä hullua hurskaammaksi tullut. Pitäs varmaan alkaa noudattaa Maria Nordinin meditaatioita, sehän sai ajatuksen voimalla istukankin liikkumaan kohdussa :laughing001
 
Mut @Nipanderi kiva kuulla sinusta! Mä sain ovisplussan viime kierrossa kp29. Never before. Tosin ei siitä hullua hurskaammaksi tullut. Pitäs varmaan alkaa noudattaa Maria Nordinin meditaatioita, sehän sai ajatuksen voimalla istukankin liikkumaan kohdussa :laughing001

Et olis kertonut, saleen kohta meditoin täällä:laughing001 joo, ei oo ollut paljon kerrottavaksi (siis muita kun vuoto juttuja) kun oon tosiaan harrastanut seksiä viimeksi 7 viikkoa sitten:bag::hilarious: ellei sillä meditaatiolla sais jotain neitseellistä raskautumista aluille sitten, muutoin on kyllä ollut tavallisen tylsää tällä osastolla:hilarious: kun kävit gynellä, niin puhuitko jotain raskaitumishaaveista. Tai että olisko vielä hoitoja tms tässä vielä mahdollista/teillä haluja tehdä?
 
Et olis kertonut, saleen kohta meditoin täällä:laughing001 joo, ei oo ollut paljon kerrottavaksi (siis muita kun vuoto juttuja) kun oon tosiaan harrastanut seksiä viimeksi 7 viikkoa sitten:bag::hilarious: ellei sillä meditaatiolla sais jotain neitseellistä raskautumista aluille sitten, muutoin on kyllä ollut tavallisen tylsää tällä osastolla:hilarious: kun kävit gynellä, niin puhuitko jotain raskaitumishaaveista. Tai että olisko vielä hoitoja tms tässä vielä mahdollista/teillä haluja tehdä?
Joo kyl mä sivulauseessa sanoin että onkohan mitään järkee kuumeilla enää. Sanoi että ei oikein oo, mahkut näyttää olevan miinuksella. No joo, tätä ne on hokenu jo monen monta vuotta mut kyl mä uskon että tässä kohtaa alkaa olla liikaa näitä klikkejä mihin ei taida meditointikaan auttaa :sorry:
Ei me todella hoitoja enää. Se tie on tallattu vuosia sitten ja silloinkin mentiin jo ohkaisilla. Mies on muutenkin sitä mieltä että ei enää välttämättä lapsia joten sekin nostaa seinän eteen. Jos mies haluais ja olis rahaa ylenmäärin olishan se hauska kokeilla vielä jotain ”kevyttä”. Urheilun kannalta :laughing002
 
Ainii @Nipanderi söitkös sä ny teroja? Oliko niistä mitään iloa, oliko haitat vähempiä ku lugeista? Millä annoksella otit niitä?

Yritin joo viimekierrossa, söin niitä 4 vai 5 päivää 2tbl/pv. Se kierto päättyi tosiaan kp16 siihen että tuli varmaan koko limis kerralla ulos neljänä isona hyytymänä. Siihen päälle 6 päivää tiputtelua ja sit vielä 6 päivää sitä itseään. Että ei teroja enää mulle. Ne ei tehneet kun hiton kipeitä jättiläishormonifinnejä. Vuotoihin ei kyl toiminut mulla yhtään.

Okei, kyllähän tuo aika tuomiopäivän puheelta kuulostaa:sad010Jos kokeilet sitä samaa mitä edelliseen, et ehkäiset ja sit heti lopetuskierrosta tärppiin. :dance011

Joo, kyllähän se jännittää kun noi hoidot on tossa edessä, että mitähän se tekee parisuhteelle. Koen kyllä että meillä on vakaata, mutta eihän tässä tiedä miten sitä alkaa vielä matkan varrella tässä sekoilemaan:smiley-ashamed004

Noi ovulaatio-olot kyl, tässä on jotain alkukantaista (tai sit se on tää puute) :hilarious: oon nyt kaksi päivää kuljeskellut tuolla kylillä niin et tekis mieli kellistää kuka tahansa vastaantuleva pena:hilarious:
 
Korjaten siis itseäni, etten suinkaan oo kuljeksinut ympäri kyliä minään munahaukkana (että pidelkää vaan leidit kukkahatuistanne rauhassa kiinni:hilarious:) vaan nyt ylipäänsä kun tässä elämässä joutuu kanssa käymään väkisinkin muiden ihmisten kanssa, ellei kotiin linnoittaudu:hilarious:
 
Korjaten siis itseäni, etten suinkaan oo kuljeksinut ympäri kyliä minään munahaukkana (että pidelkää vaan leidit kukkahatuistanne rauhassa kiinni:hilarious:) vaan nyt ylipäänsä kun tässä elämässä joutuu kanssa käymään väkisinkin muiden ihmisten kanssa, ellei kotiin linnoittaudu:hilarious:
Haha! Joo kyl mä huomaan kans et oviksen aikaan tulee sellainen olo että ”katotaas kääntyykö kenenkään päät” :laughing001 ei vaan oikeesti. Ei se pötyä oo että ovis tekee omat olonsa silleen.

ja joo, hoidot on niin kauan jees kun itsellä pysyy pää kylmänä, saati jos tulosta tulee suht helpolla. Mulla se meni alkuun ok, mut epäonnien jälkeen paisui nopeesti pakkomielteiseksi. Käperryin omaan olooni, googlettelin liikaa, kyttäsin olo ja olottomuuksia, ahdistuin kun testipv läheni ja tiesin aina negaa tulevan.. läheiset jäi äkkiä kakkoseksi:sorry:
Mut eihän ne hoidot aina mee hankalan kautta. Joskus menee kerrasta nappiin:Heartred
 
Yritin joo viimekierrossa, söin niitä 4 vai 5 päivää 2tbl/pv. Se kierto päättyi tosiaan kp16 siihen että tuli varmaan koko limis kerralla ulos neljänä isona hyytymänä. Siihen päälle 6 päivää tiputtelua ja sit vielä 6 päivää sitä itseään. Että ei teroja enää mulle. Ne ei tehneet kun hiton kipeitä jättiläishormonifinnejä. Vuotoihin ei kyl toiminut mulla yhtään.

Okei, kyllähän tuo aika tuomiopäivän puheelta kuulostaa:sad010Jos kokeilet sitä samaa mitä edelliseen, et ehkäiset ja sit heti lopetuskierrosta tärppiin. :dance011

Joo, kyllähän se jännittää kun noi hoidot on tossa edessä, että mitähän se tekee parisuhteelle. Koen kyllä että meillä on vakaata, mutta eihän tässä tiedä miten sitä alkaa vielä matkan varrella tässä sekoilemaan:smiley-ashamed004

Noi ovulaatio-olot kyl, tässä on jotain alkukantaista (tai sit se on tää puute) :hilarious: oon nyt kaksi päivää kuljeskellut tuolla kylillä niin et tekis mieli kellistää kuka tahansa vastaantuleva pena:hilarious:
Ja niimpä. Kyl mä mietin oikeesti ottasinko vaan pillerit. Jos ne kuivattais mahd adenomyoosit ja sais taas jonkun sitkeen munasolun pullahtamaan. Ainoa vaan et nyt alkaa olla ikää liiaa. Pelottaa et jos sit meneekin niin ettei koskaan enää kierto alakaan. Sitä kai sanotaan et enää on se kierto/vuosi suht potentiaalia ilman mitään muita ongelmia
 
Takaisin
Top