Varhaisultra

Me on käyty noin rv 8, niin kuin nytkin meinataan, ja niihin aikoihin siitä alkiosta erottaa jo vähän päätä sekä käsien ja jalkojen alkua.

Muoks. Riippuu toki ultralaitteen tarkkuudestakin, ja ihan jo parin päivän erokin noilla viikoilla voi vaikuttaa siihen, että miten paljon näkyy mitäkin.
 
Muokattu viimeksi:
Menen jos pääsen neuvolan kautta. En muuten. Epäsäännöllinen ja superpitkä kierto joten ei kyllä mitääm käryä millä viikolla mahtaa olla. Yksi laskuri sanoo 5+2 toinen sanoo jo 6+0 ka kolmas 7+0 joten juu.. ei mitään tietoa :nailbiting:
 
Haluaisin mennä mutta on kyllä niin kallista niin kallista... 150-250e välillä.
 
Varattuna, mutta mietin menisinkö tuonne Perheartiin ennemmin, koska se olisi paljon halvempi.
Onko siitä kokemuksia kenelläkään?
 
Varattuna, mutta mietin menisinkö tuonne Perheartiin ennemmin, koska se olisi paljon halvempi.
Onko siitä kokemuksia kenelläkään?

Olin 3/4D ultrassa edellisestä siellä (Käpylän toimipisteessä) ja oli kyllä miellyttävä paikka, saatiin kuvia mukaan ja rento tunnelma. Olisin varmaan mennyt sinne nyt varhaisultraankin, mutta alennuksen kanssa oli Kaunis odotus halvempi.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Yoz
Varattuna, mutta mietin menisinkö tuonne Perheartiin ennemmin, koska se olisi paljon halvempi.
Onko siitä kokemuksia kenelläkään?

Olen ollut Perhe-Artessa kahdesti eikä pahaa sanottavaa. Ne halvat ultrat on siellä kokeneen kätilön tekemiä. Se kannattaa tosin huomioida, että jos ultrassa todetaan jotain lisäselvitettävää niin kätilö ei voi tehdä suoraan lähetettä julkiselle jatkoselvittelyihin, vaan joko pitää varata maksullinen aika lääkärille tai hakea lähete terkkarista/neuvolasta. Tai näin ainakin oli pari vuotta sitten mun tuulimunaraskaudessa.
 
Minäkin haluaisin mennä, mutta en ole ehtinyt vielä selvittää, missä olisi ja paljonko maksaisi :think005 Antaisihan se mielenrauhaa, jos kaikki olisi tuossa vaiheessa hyvin.
 
Varasin nyt ajan Perhe-Arteen (ekaa kertaa sinne) 20.11., jolloin meillä siis menossa rv 7+1. En aikaisemmin viitsi mennä etten sitten pety tai ahdistu, jos sykettä ei vielä näy. Mutta pari viikkoa pitäisi tässä jaksaa odottaa... :smiley-bounce012
 
Mä varasin nyt sinne Kaunis odotukseen 25.11. jolloin on 6+4. Oli lähempänä kuin Perhe-Arte, toivottavasti on yhtä hyvä. Onhan se vähän aikainen, mutta kyllä kai tuolloin pitäisi jotain näkyä. :) En kertakaikkiaan malttanut mennä myöhemmin.
 
Mä varasin nyt sinne Kaunis odotukseen 25.11. jolloin on 6+4. Oli lähempänä kuin Perhe-Arte, toivottavasti on yhtä hyvä. Onhan se vähän aikainen, mutta kyllä kai tuolloin pitäisi jotain näkyä. :) En kertakaikkiaan malttanut mennä myöhemmin.

Mä meen myös 6+4, arvoin pitkään varaanko mutta sitten iski malttamattomuus :woot:
Vaikka toki tiedostan, että eihän se mitään takaa.. Äh miksi pitää olla aina tällainen pessimisti..
 
Mä meen myös 6+4, arvoin pitkään varaanko mutta sitten iski malttamattomuus :woot:
Vaikka toki tiedostan, että eihän se mitään takaa.. Äh miksi pitää olla aina tällainen pessimisti..

No ei takaa, mutta eikös keskenmenoriski pienene huomattavasti jos ar ultrassa näkyy syke? Tuntuu, että voi sitten vähän alkaa jo tekemään järjestelyjä, mulla kun esim. työtilanne vaatii sen että aika nopesti pitää alkaa ottamaan raskaus huomioon. :)

Muoks: tämä on siis mun järkitekosyyni mennä aikaisin. Oikea syyhän on ihan vaan malttamattomuus. :woot:
 
No ei takaa, mutta eikös keskenmenoriski pienene huomattavasti jos ar ultrassa näkyy syke? Tuntuu, että voi sitten vähän alkaa jo tekemään järjestelyjä, mulla kun esim. työtilanne vaatii sen että aika nopesti pitää alkaa ottamaan raskaus huomioon. :)

Muoks: tämä on siis mun järkitekosyyni mennä aikaisin. Oikea syyhän on ihan vaan malttamattomuus. :woot:

Jostain mielestäni luin myös ett mikäli syke näkyy niin km riski pienenee huomattavasti. Toki se ei vielä mitään takaa ja missä vaan vaiheessa raskautta voi sattua jotain. Mutta positiivinen merkki se on jos syke löytyy. :)
 
Minäkin varasin kaunis odotukseen ultran ens viikon perjantaina. En malta odottaa!! Viikot silloin 6+7. Saan sitten mielenrauhan ensinnäkin että onhan siellä varmasti elämää, ettei ole tuulimuna tms. enkä pystyisi odottaa joulukuun puoliväliin asti. :grin
 
Hitsi, selvittelin paikkakuntamme hintoja ja hinnat huitelee n.200€ paikkeilla :confused:
Taitaa jäädä meiltä välistä, koska ensi keskiviikkona pitäisi jo pomolle kertoa :meh:
 
Mä varasin nyt varmuuden vuoksi jo joulukuulle just ennen joulua vielä toisen ultran. Senhän voi sitten perua jos jotain käy tai jos saadaan np-ultra ennen joulua. Mutta vähän luulen, että HUS ei anna meille aikaa ennen joulua ja halutaan julkistaa raskaus joululahjan muodossa muutamalle läheiselle... Vähän malttamatonta toimintaa ehkä, mutta en vaan voinut nyt itselleni mitään :smiley-bounce012
 
Me ollaan käyty lapsettomuushoidoissa yli vuoden tuloksetta. Nyt ollu kaks kiertoa välikiertoa ja joulukuulle oli varattu aika ivf hoidoista keskustelulle.

Soitin äsken ntpolille ja sain verikokeeseen ajan (lähen kohta kunhan auto lämpeää:hello2) ja sain varhaisultra ajan 26.11 :happy093pyytämättä!

Toivottavasti nyt pysyis mukana. Sormet ja varpaat ristiin!
 
Ja eiköhän labra ollu menny tänään jonku kokouksen takia kiinni jo 12.30 :shifty:
Jos olisin tänään päässy olisin saanu tuloksen huomenna, mut nyt menee tuskasteluna vkonlopun yli :banghead:
Ja uutta teatiä en tee ennen ku ens vkon perjantaina etten ala stressaamaan jos en saakaan sitä 3+ siihen testiin.
 
Äh jäin nyt miettimään että onko se 6+4 liian varhain varhaisultralle.. on tää vaikeeta
 
Takaisin
Top