Imettävät kuumeilijat

Mä idioottina vielä hetken aamulla toivoin. Pinkki kertanäky ei eilen vielä johtanut yhtään mihinkään. Aamulla oli nivuset lupaavasti kipeät ja tuntui hankalalle. Kuumeinen olokin ja lämmöt entistä korkeemmat. No ihan negaa blankkoa näyttää ja seuraavalla vessareissulla sitä pinkkiä taas tuli reilummin :hilarious: tälleenhän nää aina alkaa. Ihankuin ny en olis vanhastaan tienny, kunhan ny höperö elätteli kaikenlaista paremman puutteessa. Kp 1 eiköhän tänään jo oo :wtf:
 
Mulla on lähes jokaisessa loppukierrossa noita ihme unia ja nukun jotenkin sikeemmin. Käsittääkseni liittyy keltarauhashässäkkään koska se alkaa siinä piinaviikkojen puolivälin jälkeen :confused005:rolleyes:
SelaIlin vanhoja plussakiertoja ja täytyy kyl sanoa ettei nää jutut ja olot poikenneet tässä kierrossa juurikaan yhdestä sellaisesta. Ihan samat kuviot mahakipujen ja nänkikipujen kans. Dpo5-8 oli raskaita unia, koviakin menkkakipuja, pms oloa, nännit kipeet ja palelua. Maha turpea. Dpo9 oon kirjottanu että en oo raskaana ku ei tunnu enää miltään, nännikipukin pois samoin mahan turvotus. Dpo 10 oon sit heränny kuumeiseen oloon ja testissä on seissy haalea mut selkee viiva ja siitä olot on taas lähteny nousuun.
Että siinä ainoa ero näihin kiertoihin :hilarious: se yks pikku juttu vaan. Kaks viivaa :hilarious::laughing021
 
ei hitto oon luullu aina että pc testi luetaan 5 min kuluttua. no nyt 7 min kohdalla vahva haamu. mitenhän nää menee? ei mulla koskaan oo ollu ennen 5 min mitään ja taapero on talossa. onko apteekin testeissä 5 min?
 
okei.
tässä kuvaa


ja oli tommonen vielä puolenkin tunnin päästä
etteiollu muuttunu tummemmaks
 

Liitteet

  • DB3E1F75-202C-449E-BAA3-D6DB7CBC26ED.jpeg
    DB3E1F75-202C-449E-BAA3-D6DB7CBC26ED.jpeg
    11.1 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
okei.
tässä kuvaa


ja oli tommonen vielä puolenkin tunnin päästä
etteiollu muuttunu tummemmaks
Kyllä mä sanon ettei toi enää oo mikää viivanpaikka vaan haalee viiva. Nyt toivotaan vahvistumista. Mikä dpo? Jos kovin vuotelee nii muistathan pitää KU riskin mielessä. Peukkuja!!!!
 
Kyllä mä sanon ettei toi enää oo mikää viivanpaikka vaan haalee viiva. Nyt toivotaan vahvistumista. Mikä dpo? Jos kovin vuotelee nii muistathan pitää KU riskin mielessä. Peukkuja!!!!
mut voiko olla et viiva tuli sen vuoksi ku meni yli testin lukuajan... täytyypä testailla uusiks parin päivän päästä tai sit hakee testejä kaappi täyteen ja tehdä joka päivä. täytyy pitää mielessä KU. eikö kuitenkin kipuja pitäis olla. nää on vaan lieviä menkkamaisia...
 
mut voiko olla et viiva tuli sen vuoksi ku meni yli testin lukuajan... täytyypä testailla uusiks parin päivän päästä tai sit hakee testejä kaappi täyteen ja tehdä joka päivä. täytyy pitää mielessä KU. eikö kuitenkin kipuja pitäis olla. nää on vaan lieviä menkkamaisia...
En mä oo tommosia Saanu vaikka tikku ollu viikon kaapin pohjalla. Toki olen nähny että joku on saanu mut kukaan ei tiedä sit onko ollu esim kemiallinen raskaus. Ku ei kipuile heti. Osalla tulee ovismaisia kipuja (?) tai kylkikipua tai muuta mut ei vielä heti. Aina KU ei edes kipuile ennenkuin vuotoa on vatsan alueella. Lähinnä oireita voi olla heikosti vahvistuva viiva ja vuotelu.
toki raskaana voi vuotaa vaikka kaikki olis ok. Joten toivotaan nyt et viiva lähtee tummumaan :smiley-angelic003
Mikä dpo sulla on menossa?
 
En mä oo tommosia Saanu vaikka tikku ollu viikon kaapin pohjalla. Toki olen nähny että joku on saanu mut kukaan ei tiedä sit onko ollu esim kemiallinen raskaus. Ku ei kipuile heti. Osalla tulee ovismaisia kipuja (?) tai kylkikipua tai muuta mut ei vielä heti. Aina KU ei edes kipuile ennenkuin vuotoa on vatsan alueella. Lähinnä oireita voi olla heikosti vahvistuva viiva ja vuotelu.
toki raskaana voi vuotaa vaikka kaikki olis ok. Joten toivotaan nyt et viiva lähtee tummumaan :smiley-angelic003
Mikä dpo sulla on menossa?
jep. täytyy toivoa parasta ja pitää oireita tarkkaan silmällä.
mulla kierto ollu nyt vähän hakusessa.
ei siis varmuutta dposta. olin tunnistavani oviksen suunnilleen 10 päivää sitten. ovistestiä en tehnyt. menkkoja odottelin vasta 30.10, mut alkoikin tää tiputtelu jo 25.10.
ihana kun vastailet, kun just iltavuorossa ja tää on kovasti mielen päällä.
varmin testi cb digit?
 
mut voiko olla et viiva tuli sen vuoksi ku meni yli testin lukuajan... täytyypä testailla uusiks parin päivän päästä tai sit hakee testejä kaappi täyteen ja tehdä joka päivä. täytyy pitää mielessä KU. eikö kuitenkin kipuja pitäis olla. nää on vaan lieviä menkkamaisia...
Minäkin ihan rehelliseksi viivaksi sanoisin! Testithän on luettavissa jonkun puoli tuntia kastamisen jälkeen, että tuota 7 min tulosta pitäisin ihan legittinä. Se 5 min lienee vähimmäisaika, mikä pitää odottaa. :)

Täällä PC edelleen täysin valkea. Raskauskeijun testiin (One Step?) tuli aaaivan hailakka viiva, jossa olisin näkevinäni rikkaalla mielikuvituksella punertavaa. Testipakkomielteinen kun olen, niin tuon haamunpoikasen häiritsemänä tiristelin joku puoli tuntia edellisestä pikkulirit, että just sai testattua, ajatellen, että on väkevämpää ja "tuoreempaa" pissiä testattavana. Ja siitä aika lailla negaa. :rolleyes: Selvä viiva kyllä tuli heti värin noustua tikkuun, mutta katosi muutamassa sekunnissa, se ei tarkoittane yhtään mitään. Kai se huomiseen asti on taas odoteltava.
 
jep. täytyy toivoa parasta ja pitää oireita tarkkaan silmällä.
mulla kierto ollu nyt vähän hakusessa.
ei siis varmuutta dposta. olin tunnistavani oviksen suunnilleen 10 päivää sitten. ovistestiä en tehnyt. menkkoja odottelin vasta 30.10, mut alkoikin tää tiputtelu jo 25.10.
ihana kun vastailet, kun just iltavuorossa ja tää on kovasti mielen päällä.
varmin testi cb digit?
Digi on hyvä renki mutta huono isäntä. Raskaana 1-2 voi tulla hyvin alhaisella hcg määrällä (olen nähny kellä tullu alle 10 arvolla) tai sitten hcg on jo kunnolla koholla. Eli periaatteessa sillä voi varmistaa sen ettei viiva tikussa oo mikään ”väärä”. Mutta seuraisin sinuna myös saman testin vahvenemista.
 
Minäkin ihan rehelliseksi viivaksi sanoisin! Testithän on luettavissa jonkun puoli tuntia kastamisen jälkeen, että tuota 7 min tulosta pitäisin ihan legittinä. Se 5 min lienee vähimmäisaika, mikä pitää odottaa. :)

Täällä PC edelleen täysin valkea. Raskauskeijun testiin (One Step?) tuli aaaivan hailakka viiva, jossa olisin näkevinäni rikkaalla mielikuvituksella punertavaa. Testipakkomielteinen kun olen, niin tuon haamunpoikasen häiritsemänä tiristelin joku puoli tuntia edellisestä pikkulirit, että just sai testattua, ajatellen, että on väkevämpää ja "tuoreempaa" pissiä testattavana. Ja siitä aika lailla negaa. :rolleyes: Selvä viiva kyllä tuli heti värin noustua tikkuun, mutta katosi muutamassa sekunnissa, se ei tarkoittane yhtään mitään. Kai se huomiseen asti on taas odoteltava.
Joo.. ne katoavat viivat ei taida mitään merkata :sorry: väri tekee noustessaan joskus semmosen ihanan hämyrintaman siihen
 
jep. täytyy toivoa parasta ja pitää oireita tarkkaan silmällä.
mulla kierto ollu nyt vähän hakusessa.
ei siis varmuutta dposta. olin tunnistavani oviksen suunnilleen 10 päivää sitten. ovistestiä en tehnyt. menkkoja odottelin vasta 30.10, mut alkoikin tää tiputtelu jo 25.10.
ihana kun vastailet, kun just iltavuorossa ja tää on kovasti mielen päällä.
varmin testi cb digit?
Ja piti sanomani että mun mielestä tuo on ihan ajankohtaan sopivan vahvuinen viiva! Vuotoa on vain joillain ilman et se merkkaa mitään kurjaa
 
sori eiliset omanapailut, mut töissä ei oikein kerinny lueskella muita viestejä.

suuri tsemppi kaikille :Heartpink
siirryn uskaliaasti heinäkuisiin vaikka luultavasti kohta mun tuurilla palaan tänne takas.
neuvolasta näytettiin vihreää valoa ja varattiin ensikäynti. toki jos tilanne muuttuu ni perun sen. sormetjavarpaatristiin
 
Onnea ja tarrasukkia Turvonneelle! :)

Täällä One Step näyttää edelleen samaa haamun pierua kuin eilen. Lienee kyseiselle testille normi. Testaan vielä huomenna, mutta eiköhän tää ollut tässä. Harmi, kaveri just sai positiivisen testin ja ois ollut kiva odottaa yhdessä.
 
dpo 11, aiemmin aina dpo 10 alkanu tuhrutteleen illalla ja dpo11-> kp1. menkkoja odotan saapuvaksi, päätä särkee, ja "menkkakipuja" sunnuntaista asti... mut hei, dpo 11 on silti edistystä!
 
Täällä rupes tuhrutteleen jo dpo 7.:shifty: Menkat alkanee parin päivän päästä. Tympäsee koko yrittäminen jo. Olkoot. Keskityn itteeni ny loppuvuoden...
 
Takaisin
Top