----45+++++ kuumeiset

Jej!! Kuulostaa lupaavalle!!! Bongasitko oviksen siis?
No en..tikuttelin kyllä, mutta plussaa ei tullut. Limoja sen sijaan tuli kyllä, monena päivänä. Mun veikkaus on oviksen olleen kp13 tai 16. Puuhastelut ajoitettiin kp9, 11, 16 ja 17. Tätä ennen oon saanu oviksen kii tikuilla, mut nyt en.
 
4-päivää lapsen sairastaessa näitä tarttuvia flunssia ei tosiaan ole ihme ajanjakso ollenkaan. Nykyään on varsin kovia virustauteja ja taudit voi tarttua päällekkäin.

Ihan toipilastakaan ei ole vielä hyvä laittaa takaisin hoitoon, koska voi tulla jälkitauteja tai tauti iskeä takaisin, sekä on alttiimpi saamaan uusia tartuntoja.
 
Hah, mä näin unta, että tein kolme positiivista raskaustestiä! Ekan tein jo itse kaupassa, siinä hyllyn vieressä oli pönttö eikä mitään näkösuojaa. Ja plussa rävähti heti rfsu:n testiin :grin Seuraavassa testissä oli iso näyttö, joka näytti jotain lämpökäppyrää niin, että jos lämmöt oli korkealla, olin raskaana :hilarious: Kolmatta testiä en muista, mikä sen juju oli. Mut voi elämä näitä unia :hilarious::hilarious:
 
No en..tikuttelin kyllä, mutta plussaa ei tullut. Limoja sen sijaan tuli kyllä, monena päivänä. Mun veikkaus on oviksen olleen kp13 tai 16. Puuhastelut ajoitettiin kp9, 11, 16 ja 17. Tätä ennen oon saanu oviksen kii tikuilla, mut nyt en.
Mut siis eli ööö. Periaatteessa jos olis ollu vaik 16 pv niin dpo 6-7 tai jotain olis menossa. Ihan hyvin voi alkaa tulla jo oloja!
 
Hah, mä näin unta, että tein kolme positiivista raskaustestiä! Ekan tein jo itse kaupassa, siinä hyllyn vieressä oli pönttö eikä mitään näkösuojaa. Ja plussa rävähti heti rfsu:n testiin :grin Seuraavassa testissä oli iso näyttö, joka näytti jotain lämpökäppyrää niin, että jos lämmöt oli korkealla, olin raskaana :hilarious: Kolmatta testiä en muista, mikä sen juju oli. Mut voi elämä näitä unia :hilarious::hilarious:
Haha joo! Mä näin unta että pissim digiin ja tajusin samalla että tein testin typeryyttäni tälleen liiam aikaisin (dpo4) enkä koskaan saanu tietää tulosta kun heräsin
 
No en..tikuttelin kyllä, mutta plussaa ei tullut. Limoja sen sijaan tuli kyllä, monena päivänä. Mun veikkaus on oviksen olleen kp13 tai 16. Puuhastelut ajoitettiin kp9, 11, 16 ja 17. Tätä ennen oon saanu oviksen kii tikuilla, mut nyt en.

Helena80 :) Onko sinun uusi ovulaatiomittari ollut käyttökelpoinen? Mitä mieltä olet siitä?

Plussaa toivotaan tähän kiertoon!!:cheers :cheers :cheers
 
Tähti oli kysynyt saako ottaa lapsen mukaan töihin mutta ei voi tehdä etätöitä koska lapsi sekoilee kotona ja sotkee paikkoja? Osaakohan se sit käyttäytyä työpaikalla ja antaa muille työrauhan?
 
Tähti oli kysynyt saako ottaa lapsen mukaan töihin mutta ei voi tehdä etätöitä koska lapsi sekoilee kotona ja sotkee paikkoja? Osaakohan se sit käyttäytyä työpaikalla ja antaa muille työrauhan?

Twisted :) Saattaa osata...ei ole kokemusta. Mutta vieraskorea osaa olla :)

Tosiaan ei kipeän lapsen kanssa saanut mennä töihin.
 
Minä olen nuorena äitinä tehnyt niin, että olin ensin aamuvuoron töissä, siis aikaistin työaikaa, että pääsin lähtemään heti puolilta päivin kotiin ja lasten isä lähti silloin töihin. Työnantajan etu oli suostua joustoihin, koska muussa tapauksessa olisi ollut koko päivän poissaolo.

Nyt kun lapsi sairastaa, minä teen normaalin työpäivän. Mies tekee etätöitä, jos lapsi nukkuu päivällä tai sitten voi tehdä töitä illalla, kun olen kotona. Jos ei hänellä mitään akuuttia hommaa ole töissä, niin voi toki olla myös ihan normaalisti poissa lapsen sairauden vuoksi. Omaan työpaikkaani tarvitaan todistus lapsen sairaudesta, miehen työpaikkaan riittää oma ilmoitus.
 
No en..tikuttelin kyllä, mutta plussaa ei tullut. Limoja sen sijaan tuli kyllä, monena päivänä. Mun veikkaus on oviksen olleen kp13 tai 16. Puuhastelut ajoitettiin kp9, 11, 16 ja 17. Tätä ennen oon saanu oviksen kii tikuilla, mut nyt en.
Seuraava plussaaja tässä??? Sopii minulle :Heartred
 
Yölento, meillä kans mies jää yleensä lasten kans kotiin kun ne sairastaa. Tekee etänä sen mitä kerkeää, meillä kipeät lapset nukkuu tai vahtaa ohjelmia niin aika rauhallista on tehdä hommia :)
 
Pakko varmaan odotella viikonloppuun, kun nyt vasta kp23. Jos ei mulla aiemminkaan ole
näkynyt testissä mitään kuin vasta kp 34 eteenpäin :rolleyes:o_O
No juu tämähän toki riippuu oviksesta ja kiinniytymisestä. Mulla ne ollu niin vaihtelevastii. Mut dpo10 olen saanu kaikista plussan :hilarious: Ei saa pitää meitä liian kauan jännässä :angry1:smiley-angelic006
 
Ja mitä häh. Eikai kukaan vie kipeää lasta duuniin. Lasta muutenkaan :hilarious:
Naapurilla oli itse maksettu lastenhoitaja. Rekrytoivat itse. Ei se juur kalliimmaks tullu kuin kunnallinenkaan. Kun ei ihan 10h päiviä x5 tarvinnu maksaa. Siis jos hyvän löytää niin mikäs sen parempi.
 
Ei se nyt ihan lapsenkaan etu ole lähteä sairaana työpaikalle. Ehkä se etätyömahdollisuus olisi parempi, jos ei hoitajaa kotiin palkkaa.

Yölento :wink En ryhdy etähommiin näillä näkymin. Paljon saa muuttua asioita työpaikalla ennen sitä, esim. työnkuvan selvennys ja muut toiveet, joita olen kertonut jo aikoja sitten...
 
Takaisin
Top