Ei suju täälläkään. Olen koko ikäni liikkunut (välillä enemmän ja välillä vähemmän), mutta nyt ei lähde lainkaan. Lataan jaksamisen siihen, että saan lenkitettyä koirat, ja muutapa en nyt pysty tekemäänkään. Eilen noin tunnin mittainen metsälenkki vei varmaan 1,5 h, kun piti istahdella niin usein jollekin mättäälle keräämään verta päähän. Huimaa ja oksettaa. Toivottavasti tämä menisi ohi asap, niin pääsisi taas urheilun pariin.
Tuota sivutaivutusta olen tehnyt 12kg painolla ns.loppuun väsyttämisissä - voisin ottaa ihan ajatuksella tuon osaksi treeniä. Itseasiassa aamulla hinkutinkin noita sivuja 
Olisi kiva kokeilla hölkkää, mutta vielä sen verran huonoja olotiloja ettei nappaa.. 

), pyöräilen töihin/asioille ja vesijuoksen pari kertaa viikossa. Oon myös alkanut käydä salilla kerta viikkoon, aattelin yhdistää tuon kotona tehtävään kahvakuulaan. En ole mikään kokenut salipirkko, joten otan mielellään vastaan raskausajalle sopivia treeniohjelman aloittelijoille, jos joku tuntee hyviä! Erityisesti yläkropan vahvistus kiinnostaa. :)