Raskaaksi 2019

Onnea koirankorva ja mirkki! :)

AZ, mahtavaa kun menee asia eteenpäin ja sait reseptinkin jo. Jospa se plussa sieltä pian tulisi.

Meillä riittää liukasteeksi oma kosteus. Kunnon esileikki vaan ensin. :wink On ihmiset vaan niin erilaisia.
 
Ei vieläkään ovisplussaa, alan jo hermostua. Vaikka ehkä tilanne ei oo vielä niin paha. Kp 15 ja viime kuussa tähän aikaan oli jo plussa. Mut viime kuussa kierto jäi kyllä vähän lyhyemmäksi kuin mitä mulla yleensä on. Miten tavallista se ylipäätään on, että ei ovulois ollenkaan kaikissa kierroissa?
 
Ei vieläkään ovisplussaa, alan jo hermostua. Vaikka ehkä tilanne ei oo vielä niin paha. Kp 15 ja viime kuussa tähän aikaan oli jo plussa. Mut viime kuussa kierto jäi kyllä vähän lyhyemmäksi kuin mitä mulla yleensä on. Miten tavallista se ylipäätään on, että ei ovulois ollenkaan kaikissa kierroissa?

Tosi tavallista. En osaa tähän nyt mitään prosentteja heittää, mutta suurin osa naisista ei ovuloi ihan joka kierossa.

Eikä nuo tikutkaan mikään satavarma keino ole. Tässäkin ketjussa useampi esimerkki siitä että tikulla ei ole saanut plussaa kiinni mutta ovis on kumminkin tapahtunut.
 
Tosi tavallista. En osaa tähän nyt mitään prosentteja heittää, mutta suurin osa naisista ei ovuloi ihan joka kierossa.

Eikä nuo tikutkaan mikään satavarma keino ole. Tässäkin ketjussa useampi esimerkki siitä että tikulla ei ole saanut plussaa kiinni mutta ovis on kumminkin tapahtunut.

Jep ja toiseenkin suuntaan, eli liuskan plussa ei valitettavasti ole pomminvarma todiste siitä että olisi todella ovuloinut. :wideyed:
 
Ääh aamulla niukkaa mutta vetistä limaa edelleen, lämmöt ei nouse ja eikä ovistikku vakuuttavasti haalene. Ilmeisesti ei siis vielä ovista. Oikealla nippailuja eilisillasta ja nyt tänään aamulla eli periaatteessa lupaavaa kyllä. Laskin B6-vitamiinin annosta, kun toisessa ketjussa paljastui että syön sitä liikaa väärään aikaan kierrosta ja mun syömällä annoksella voi estää oviksen tai viivästyttää sitä. Katsotaan nyt josko annoslasku rohkaisisi sitä munasolua irtoamaan. Olin yön töissä ja väsyttää ihan hulluna, tekisi mieli energiajuomaa ja tupakkaa (poltan vaan viihteellä ja joskus yövuoron jälkeen), mutta yritän kärvistellä jos se ovis nyt kumminkin yrittää tulla. Ja täytyyhän ne molemmat paheet kuitenkin lopettaa jos joskus se plussa pärähtää tauluun.
 
Ihan jäätävä väsy, oksettaa ihan. Meni puol yhteen viime yönä et kotiuduttiin Helsingin reissulta ja kahelta vasta nukkumaan, kun piti toki miehen kans tovi turista. Aika läpsystä oli vaihto lähtiessä.
Tänään ois dpo7, eikä edelleenkään mitään tuntemuksia suuntaan saati toiseen. kp22/29


Mirkille paljon onnea!!

AZ, silleen tietty mentävä mikä itelle toimii ja hyvältä tuntuu, mut lämmin suositus :) Ravinnolla on loppupelissä suurempi vaikutus, eli liikkumatta sen ihmeempiä, mut tarkkailemalla syömisiä voi pudottaa painoa reilustikkin, mut jos ruokailu ei oo oikealla tolalla, niin pelkällä liikunnalla( ellei sitä oo oikeesti paljon) on vaikeampi pudottaa. Optimaalista tietty et tekee molempia :)

Joko Taittarallalla on jotain viboja?
 
Juu kyllähän ne kummatkin on tärkeitä laihtumisen kannalta mutta ruokailu mulla on jo ennestään suht terveellistä, ainut vaan että täytyy jättää ne vähätki herkut pois ja muutenki niitä hiilareitavähentää. Mut oon ollu liikkumisen kannalta vähän laiska viime aikoina niin siksi ajattelin ensin panostaa siihen. :)

Sain muuten ne letrozolit kun apteekissa oli vielä yks paketti jäljellä, joten ei tarvii ku odottaa että tää kierto loppuu niin pääsen niitä kokeilemaan:nailbiting:
 
Onnea plussanneille!

Kp10 tänään. En meinannu ovista tikuttaa ja r-testikin vaan, jos oikeasti jotain syytä sille ilmenee. Päätös lääkärille menosta on tehty tän yk:n jälkeen, joten tää kierto menköön nyt rennosti sen enempää asiaa miettimättä. Tai ainakin koitan olla miettimättä.. :rolleyes: Jospa vaikka panostais pitkästä aikaa vähän enemmän salitreeniin ja liikuntaan muutenkin. Pieni ruokaremonttikin olis paikallaan ja ei haittais yhtään, jos muutama kilokin katoais samalla. Jospa näillä muutoksilla se plussa ilmestyis.. :smiley-bounce013
 
Onpas täällä ollut hiljainen päivä.

Meillä sen sijaan ei, lapsella oli synttärijuhlat ja talo täynnä alle kouluikäisiä. Onneksi synttärit on vaan kerran vuodessa :hilarious:

AZ, hyvä että letroja löytyi, suuret tsempit niiden käyttöön! Nyt on rööritkin auki :)
 
Yllättävän pienillä ruokavalion muutoksilla on kyllä iso vaikutus painoon. Me on miehen kanssa nyt myös vähän panostettu. Lähinnä mehut ym. sokeripitoiset juomat jätetty pois, vähennetty valkoista vehnää ja herkkutteluja karsittu (tosin viimeisiä ei mahdottomasti ollut ennestäänkään mutta vaihdoin esim. karkkipussin lakupatukkaan silloin kun on se herkkupäivä). Nyt on neljässä viikossa mies pudottanut reilun 7kg (hänellä lähtötilanteessa selkeää ylipainoa) ja minulta melkein 2kg (normaalipainoinen olen, mutta olin kuitenkin 6kg painavampi kuin ennen ensimmäistä raskautta). Ja onpa tullut hyvä olo.

Oireita ja oloja ei ole edelleenkään. Ei siis mitään piinailua täällä oikeastaan. Ensi viikon lopulla alkanee uusi kierto.
 
Täälläkin päivä on ollut kiireinen. Dpo4, tupla-annos lugeja alkaa pelittämään, tänään ei oo ollut enää vuotoa. Äsken oikeen koitin kuulostella tuota omaa kehoa, mutta ei oo fiiliksiä mihinkään suuntaan. Vähän rinnat aristaa nii kun aina tähän aikaa ja varsinkin lugejen kanssa. Tänään kp25-29, kn on ainakin niin ylhäällä, että tuskin menkkoja vielä muutamaan päivään ainakaan.
 
Onpas täällä ollut hiljainen päivä.

Meillä sen sijaan ei, lapsella oli synttärijuhlat ja talo täynnä alle kouluikäisiä. Onneksi synttärit on vaan kerran vuodessa :hilarious:

AZ, hyvä että letroja löytyi, suuret tsempit niiden käyttöön! Nyt on rööritkin auki :)
Meillä myös eskarilaisen kaverisynttärit. Huhhuh :nailbiting:
 
Kun muut näkee unia plussauksista ja raskauksista mä näin taas unta, että meille tuli sijoituspoika.
 
Jaahas, katotaan yltyykö täällä vuoto. Heräilin yöllä kipuihin, joita oli myös esim tuulimunaraskauden alussa eikä sillon ollu mitään vuotoja. Mut nyt alko haalea tiputteluvuoto
 
Jaahas, katotaan yltyykö täällä vuoto. Heräilin yöllä kipuihin, joita oli myös esim tuulimunaraskauden alussa eikä sillon ollu mitään vuotoja. Mut nyt alko haalea tiputteluvuoto

Ei:sad010raajat pystyssä että ei nyt alkais. Ja voihan olla normaaliakin. Ite vuosin ihan härän kurkusta onnistuneen raskauden alussa. Olin sillon ihan sata että menee kesken. Nää aikaiset testaukset on kyl, kun ei tiedä jos kemiallinen tjn. Voi kun ei ois!
 
Takaisin
Top