Ultraäänitutkimukset

Onnea sydämen sykähtelystä ♥️

Minua hermostuttaa hiukan tuo sisäkautta ultraaminen. Onko yhtä paha kuin papan ottaminen vai onko ehkä siedettävämpää? En ole koskaan käynyt ultrattavana niin ei ole mitään käsitystä.
 
Onnea sydämen sykähtelystä ♥️

Minua hermostuttaa hiukan tuo sisäkautta ultraaminen. Onko yhtä paha kuin papan ottaminen vai onko ehkä siedettävämpää? En ole koskaan käynyt ultrattavana niin ei ole mitään käsitystä.
En voi sanoa tätä muulla tavalla kuin että se on kuin dildo laitettaisiin vaan :hilarious: ei satu, jos katsotaan munasarjoja niin sitä liikutetaan hieman sivuille vaan. Mulla oli kuulemma hienot munasarjat ja munasolu tuli luultavasti oikealta puolelta, siellä näkyin keltarauhanen. Papa testi ei mulle satu myöskään, vähän raapasee ja vihlasee kerran ehkä...:smug:
 
Ei satu alakautta ultraaminen:)
Saattaa joillekin miehille olla kiusallista kun sen kepin päälle vedetään ultrageeli ja siihen päälle tulee kortsu ja sit siitä työnnetään se pää sisälle. Mut lääkäri ei ees kato sitä sen jälkeen vaan tuijottaa koneen näyttöä.
Eli ihan neutraali tilanne.
 
Itsellä ensiviikolla ultra.. Jännittää ihan hirveästi. Menen Turussa Gynekologikeskukseen koska siellä on pitkän linjan lapsettomuuslääkäri jonka luona olen vuosia käynyt. Keväällä tulee mittariin 40v ja kuulun niihin jotka eivät vain ole aiemmin sitä sopivaa isäehdokasta löytänyt. Nyt on Tsemppi päällä taas että meillekin suotaisiin oma pikkuinen ❤️
 
Itsellä ensiviikolla ultra.. Jännittää ihan hirveästi. Menen Turussa Gynekologikeskukseen koska siellä on pitkän linjan lapsettomuuslääkäri jonka luona olen vuosia käynyt. Keväällä tulee mittariin 40v ja kuulun niihin jotka eivät vain ole aiemmin sitä sopivaa isäehdokasta löytänyt. Nyt on Tsemppi päällä taas että meillekin suotaisiin oma pikkuinen ❤️
Multa kysyttiin jo kolmekymppisenä että miten uskallan erota silloisesta miehestä kun voi kestää vuosia ennen kuin löydät uuden? Mä vastasin että jos ei ole se oikea niin en aio tehdä lapsia hänen kanssa vain siksi että mulla tikittää kello. Mä löysin kyllä nopeasti mun aviomies sitten mutta tuo kommentti jäi kyllä mieleen. Nykyajan lääketieteellä voi saada apuja raskautumiseen myöhemmässäkin iässä. Me ei tällä kertaa tarvittu mutta ehkä seuraavassa?(jos sellaista suunnitellaan) Toivottavasti teillä on mennyt hyvin, ja teidän nyytti köllöttelee siellä pussissaan hyvin :) ♥️
 
Itsellä ensiviikolla ultra.. Jännittää ihan hirveästi. Menen Turussa Gynekologikeskukseen koska siellä on pitkän linjan lapsettomuuslääkäri jonka luona olen vuosia käynyt. Keväällä tulee mittariin 40v ja kuulun niihin jotka eivät vain ole aiemmin sitä sopivaa isäehdokasta löytänyt. Nyt on Tsemppi päällä taas että meillekin suotaisiin oma pikkuinen ❤️
Mä oon 42 mut mul tulee jo kahdeksas :)
 
Mä oon 42 mut mul tulee jo kahdeksas :)
Wau! Mä yritän nyt saada tämän ensimmäisen maaliin ensin :) nyt on 7+1 ja jännittää niin pirusti no, ens viikolla se nähdään Löytyykö pikkukaveri ultrassa vai ei :) hullua kun ei uskalla iloita asiasta ennenkuin on varmistus.. Eikä mikään ole silloinkaan vielä varmaa.. Jestas!
 
Ei satu alakautta ultraaminen:)
Saattaa joillekin miehille olla kiusallista kun sen kepin päälle vedetään ultrageeli ja siihen päälle tulee kortsu ja sit siitä työnnetään se pää sisälle. Mut lääkäri ei ees kato sitä sen jälkeen vaan tuijottaa koneen näyttöä.
Eli ihan neutraali tilanne.

Okei, siis eikö sitä anturia autoklaavata tai desinfioida, jos kondomia sen päällä käytetään? Mitä ihmettä?
 
Okei, siis eikö sitä anturia autoklaavata tai desinfioida, jos kondomia sen päällä käytetään? Mitä ihmettä?
Varmasti se puhdistetaan kunnolla, mut se kortsu suojaa myös siltä ettei se töhnä levii emättimeen ja reisille vaan pysyy siinä kepakon päässä.
 
Ok, no sitten. Olin jo perumassa aikaa, kun ajattelin, että heikko on hygienian taso :dead:
 
Wau! Mä yritän nyt saada tämän ensimmäisen maaliin ensin :) nyt on 7+1 ja jännittää niin pirusti no, ens viikolla se nähdään Löytyykö pikkukaveri ultrassa vai ei :) hullua kun ei uskalla iloita asiasta ennenkuin on varmistus.. Eikä mikään ole silloinkaan vielä varmaa.. Jestas!
Mullakin vasta ensimmäinen menossa mutta jotkut ovat kai tuollaisia ajoissa aloittaneita vauvatehtaita (no offence) :D
Mä näin sydämen pamppailevan jo mutta silti elän kauheessa epävarmuudessa kokoajan jostain syystä. Kai se helpottuu hiljalleen, toivon ainakin että pääsen nauttimaan jossain vaiheessa!
 
Takaisin
Top