----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pernilla :) Ei näppylöitä....ei yhtäkään...
Johtunee sinun plussatestistä, jonka ihan kohta teet!!:cheers
Ihailtavaa optimistisuutta, Tähti! :Heartred

Täytyy kyllä todeta, että ainakaan vielä ei ole kummempia oireita. Viime kierrossa sen sijaan oli oireita dpo 8-> ja One Stepin liuskojen testiviiva väläytteli dpo 10 ->. Siitä päätellen..:sorry:

Ensi kierrossa jätän kyllä letrot pois ihan kokeilun vuoksi. Inositol jatkuu.

Lisäksi yritän vähentää stressaamista töissä - ja kotona :smiley-ashamed008
Työterveystarkastuksessa paljastui yllättäen kohonnut verenpaine. Lukema oli tyydyttävä, mutta pisti miettimään omia elintapoja. Rentoutusharjoituksia tehtävä vastedes joka päivä.. Letroillakin lienee osansa asiassa.

Anteeks jos huutelen sivusta mutta oon lukenu teidän keskusteluja vaikka nuista hoidoista ja letroista ym en mitään tiedäkkään... Mutta siis on niin Mahtovaa kun jaksatte yrittää uudestaan ja uudestaan.. Stempata toisianne olla positiivisia vaikka tulis mitä.. siis todellisia sisu naisia.. Aivan Mahtovaa ja toivoin kaikille hyvää ja plussia

Ugh, jään kyllä kotiin huomennakin.

Meillä koulussa huomaa, että heti, kun se alkaa, niin alkaa myös kierre
flunssassa, kuumeessa, kurkkukivussa ja mahataudeissa.

Kiitos sympatiasta <3

Parantelehan Helena rauhassa ja kunnolla!

Sain uuden työtuolin, ja nyt on selkä aivan pjaskana :facepalm: Olen koittanut säätää tätä vaikka mihin asentoon mutta ei, ei tunnu auttavan. Edellinen tuoli olikin jo 15 vuotta vanha, hyvin istuttu littanaksi joka suunnasta, mutta tämä uusi on nyt... uusi, ei-littana. Täytyy yrittää totutella. Onneksi voin tehdä töitä välillä myös seisten.

Ääh. Ei hyvältä taas näytä. Yleensä tiputteluvuoto mulla alkaa hissun kissun. Nyt aika reippaasti tyrkkää, mutta ei vielä kp1 tyyliin. Mie niin arvasin, että kun 44v pamahtaa mittariin, niin terve. No eipä voi muuta, kun ihmetellä ja odottaa seuraavaa ovistelua. Nyt niitä luontaistuotteita ostin, mutta en ymmärrä auttaako ne ovikseen vain pcos tms. naisilla. No koitan kuitenkin. Onhan jännää, että onko seuraava ovis parin viikon vai kuukauden päästä, vai ei enää ikinä.

Ostitko inositolia, vai mitä luontaistuotteita? Inositolin sanotaan auttavan PCOS:in kanssa, mulla ei sitä ole, mutta kyllä se mulla voimisti ja aikaisti ovulaatiota. Voi olla tietty myös psykosomaattinen vaikutus, mut en valita kun kerran auttaa :grin Mulla alkoi kierrot venymään letrojen kanssa pitemmiksi, nyt ainakin pysyy normi haarukassa hyvin kun ovis kp14/15.
Juu just sitä ostin. Alkaa olla tunne, että poppakonsteja kaivataan. Mahtavaa, jos niistä on sulle ollut apua. Ihan sama mulle myös, että onko psykosomaattista vai ei, kunhan olis apua. Toiveikkuus heräsi. Nuo on 500mg tai mitä lie vahvuisia nappeja. Riittääkö tuo yksi vai otanko kourallisen ennemmin?

Juu just sitä ostin. Alkaa olla tunne, että poppakonsteja kaivataan. Mahtavaa, jos niistä on sulle ollut apua. Ihan sama mulle myös, että onko psykosomaattista vai ei, kunhan olis apua. Toiveikkuus heräsi. Nuo on 500mg tai mitä lie vahvuisia nappeja. Riittääkö tuo yksi vai otanko kourallisen ennemmin?

Vastavirran akka :) Mulla tehoo jo se yksi (1) kpl...siis 500mg/vrk....lähtisin liikkeelle kokeilemalla...

Olikohan suositusannos 1-2tbl/vrk, en ole varma (?)

Tsemppiä !!:cheers

Noniin, tilasin nyt Gelee Royalea, kun unohdin sen ja lisäks helokkiöljyä. Jossei
noilla + Inositol, maca ja goji lähde, niin ei sitte millään :hilarious:

Helena80 :) Helokkiöly kspselit oli mullakin käytössä ennen ekaa raskautta. Tosin otin tosi vähän ja varoen, enkä ottanut ihan joka kierrossa. Siitä muistaakseni on hyötyä kohdun limakalvolle. Plussa kierrossa en käyttänyt, mutta ennen plussaa.

Onhan sinulla käytössä myös vehnänalkioöljy?:rolleyes:

Helena80 :) Helokkiöly kspselit oli mullakin käytössä ennen ekaa raskautta. Tosin otin tosi vähän ja varoen, enkä ottanut ihan joka kierrossa. Siitä muistaakseni on hyötyä kohdun limakalvolle. Plussa kierrossa en käyttänyt, mutta ennen plussaa.

Onhan sinulla käytössä myös vehnänalkioöljy? :rolleyes:

Kyllä vain, iso pullo :grin

Helena80 :) Mua neuvoi tässä joku päivä sitten luontaisterapeutti syömään paljon A-vitamiiniä sisältäviä kasviksia. Hän väitti, että kasviperäinen A-vitamiini edistäisi raskaaksituloa.

Kaikkia kasviksia siis paljon, varsinkin niitä syvänvihreitä ja räikeän punaisia. Ääripäitä siis!:laughing002 Saa nähdä tehoaako, kun olen popsinut näitä oikein reippaasti kohta pari kuukautta ja tietty syön niin kauan, kun raskaus alkaa:smiley-angelic003

Mulla on sillai kivasti, etten voi tuoreena syödä joitakin vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja, mut täytyy sit keitettynä syödä. Myös pähkinät on nounou.

Mulla on sillai kivasti, etten voi tuoreena syödä joitakin vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja, mut täytyy sit keitettynä syödä. Myös pähkinät on nounou.

Helena80 :) Keitettynä kannattaakin, näin neuvoi, koska kuulemma A-vitamiinipitoisuus kasvaa, kun kasvis on kypsä.

Olen toki syönyt raakanakin jonkin verran, mutta pääasiassa keitettyjä/höyrystettyjä kasviksia :)

Anteeks jos huutelen sivusta mutta oon lukenu teidän keskusteluja vaikka nuista hoidoista ja letroista ym en mitään tiedäkkään... Mutta siis on niin Mahtovaa kun jaksatte yrittää uudestaan ja uudestaan.. Stempata toisianne olla positiivisia vaikka tulis mitä.. siis todellisia sisu naisia.. Aivan Mahtovaa ja toivoin kaikille hyvää ja plussia

Pikkuvarpaat :) Kiitos huutelusta!:cheers

Sieltä ulkopuolelta näkee kokonaisuuden paremmin, ja todellakin; me täällä ollaan tiivis joukko, joka yrittää yhdessä onnistua:joyful:

Mulla on ekaa kertaa erilaista kramppimaista menkkajomoa (dpo 2-3 ?)....ja nyt tilanne täysin luomuna, sillä luomuna ei olla vielä koskaan vauvaa yritettykään:smiley-ashamed004 ..jospa "luomu" tois mukanaan plussan!:smiley-angelic003

Plussaa sinnekkin:cheers ...ja kerrohan sentään jotain itsestäsi!:smiley-angelic003

Plussa ihan kaikille!!:cheers :cheers :cheers:wav

Nonni, punktio on ohitse ja kaikki meni ihan mallikkaasti. 5 kypsää munasolua saatiin ja nyt sitten odotellaan miten hedelmöittymisen kanssa menee. Maanantaina on tuoresiirto jos sinne asti päästään. :rolleyes:
Nyt pidetään peukkuja hyvin tiiviisti! Viisi on ihan kelpo saalis. Kunhan yksi on priimaa!

Takaisin