Häätöyritysten suurin vaikutus on siisti koti ja uupunut äiti.Ainakaan vielä häätöyrityksillä ei ole pllut yhtään mitään vaikutusta.
Toivotaan, että vauva tahtoo pian pihalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Häätöyritysten suurin vaikutus on siisti koti ja uupunut äiti.Ainakaan vielä häätöyrityksillä ei ole pllut yhtään mitään vaikutusta.
En mä ainakaan muista saaneeni yhtään viivanpaikkaa noilla nega kierroissa.. :)! Haluaisitko jakaa sen meille tänne?Raporttia tikkuun pissimisestä: -dpo9 ja raskauskeijun one stepillä nega. Harmaa viivan paikka kyllä näkyy, mutta eikös se näy noissa aina? Ei siihen kyllä mitään väriä tullut.

Täysin samaa mieltäHäätöyritysten suurin vaikutus on siisti koti ja uupunut äiti.
Toivotaan, että vauva tahtoo pian pihalle.

Meillä menee ihan hyvin, rytmiä ei vielä oikein ole vaan nukkumiset menee lähinnä kuumuuden mukaan ( nyt siis poikaa jo selvästi haittaa kun on liian kuuma)Miten teillä on arki vauvan kanssa lähtenyt sujumaan?
Vedet menivät, supistuksia harvanlaisesti, katsellaan.

No eihän sitä nyt kameraan saa mitenkään näkymään, kun ei siinä ole mitään väriä. Katsotaan jos sitten huomenna olis jotain kuvattavaa..En mä ainakaan muista saaneeni yhtään viivanpaikkaa noilla nega kierroissa.. :)! Haluaisitko jakaa sen meille tänne?![]()

View attachment 81704
Se ovulaatio sitte tuli ja meni aika vauhdikkaasti. Inositoli... hitto mikä tahti. Illalla vielä testi näytti kahta vahvaa viivaa. Mies ei käsittänyt että se tarkoitti nyt sitä että hommiin HETI, hän oli illalla väsynyt ja halusi nukkua. No eilen aamulla oli talletettu, mut pelkään ettei niissä simpoissa ehkä riitä potku, kun edellisestä kerrasta oli niin monta päivää (se risteily siinä välissä, lapset samassa hytissä, ja ties millo viimeksi tyhjentänyt ”varastoja”). Kun pitäisi ne siittiöt uusia joka toinen päivä.
Yöllä kolmen aikaan tunsin oviksen niin selvästi ettei oo ikinä tuntunu niin selvästi. Vartin verran oli sellaset vihlonnat että varmasti irtosi!! Ja mies vaan kuorsasiMä yritin sitä herättää ja selittää että tää ovulaatio on just nyt, aamulla ei enää ehdi!!! Mut niin viriili kuin tuo onkin, nukkuvana sitä EI SAA niihin hommiin herätettyä. Mä vaan itkin ja itkin ja itkin kun tajusin että tää on prkl nyt tässä sit, tää kierto
Aamulla oli kivut hellittäneet, testiviiva oli haalentunut, lämmöt noussu. Mut kohdunsuu oli edelleen alhaalla ja avonainen, joten ehdotin et jos vielä yritettäis... no nyt on talletettu, en tiedä ehtikö.
Tietääkö kukaan miten pitkään munasolu selviää irrotuaan ilman siittiötä hengissä? Näivettyykö se saman tien, vai voiko vaeltaa munatorvessa hedelmöittymättömänä vielä useita tunteja? Olispa siellä ollut edes yksi elinvoimainen kaveri eilisaamulta odottamassa... itkettää. Oon vissiin aika herkillä taas, hormonit...![]()
Munasolu vaeltaa munatorvesta kohtuun suht hitaasti, se on hedelmöittymiskykyinen 12-24h. Hyvin ehditte! Simpoilta kestää maaliin 6+ tuntia, ja jo odottamassa olevat selviää useamman päivän. Hyvin ehditte mukaan tähän kiertoon!View attachment 81704
Se ovulaatio sitte tuli ja meni aika vauhdikkaasti. Inositoli... hitto mikä tahti. Illalla vielä testi näytti kahta vahvaa viivaa. Mies ei käsittänyt että se tarkoitti nyt sitä että hommiin HETI, hän oli illalla väsynyt ja halusi nukkua. No eilen aamulla oli talletettu, mut pelkään ettei niissä simpoissa ehkä riitä potku, kun edellisestä kerrasta oli niin monta päivää (se risteily siinä välissä, lapset samassa hytissä, ja ties millo viimeksi tyhjentänyt ”varastoja”). Kun pitäisi ne siittiöt uusia joka toinen päivä.
Yöllä kolmen aikaan tunsin oviksen niin selvästi ettei oo ikinä tuntunu niin selvästi. Vartin verran oli sellaset vihlonnat että varmasti irtosi!! Ja mies vaan kuorsasiMä yritin sitä herättää ja selittää että tää ovulaatio on just nyt, aamulla ei enää ehdi!!! Mut niin viriili kuin tuo onkin, nukkuvana sitä EI SAA niihin hommiin herätettyä. Mä vaan itkin ja itkin ja itkin kun tajusin että tää on prkl nyt tässä sit, tää kierto
Aamulla oli kivut hellittäneet, testiviiva oli haalentunut, lämmöt noussu. Mut kohdunsuu oli edelleen alhaalla ja avonainen, joten ehdotin et jos vielä yritettäis... no nyt on talletettu, en tiedä ehtikö.
Tietääkö kukaan miten pitkään munasolu selviää irrotuaan ilman siittiötä hengissä? Näivettyykö se saman tien, vai voiko vaeltaa munatorvessa hedelmöittymättömänä vielä useita tunteja? Olispa siellä ollut edes yksi elinvoimainen kaveri eilisaamulta odottamassa... itkettää. Oon vissiin aika herkillä taas, hormonit...![]()
Mikä sinulla oli syynä sektioon ja miksi oli kiire?

On hienoa päästä kurkistamaan toisen pään sisälle ja nähdä miten erilailla me ollaankaan rakentuneet ja miten muut oman kokemusmaailman ulkopuolella tuntevat ja ajattelevat. Itse kun olen todella hitaasti hiiltyvä, kiihtyvä ja starttaava, on silmiä avaavaa kuulla että on jotain muutakin.
Olitte varmasti ihan aikataulussa. Sittenpä vaan käymme jännittämään ja odottelemaan sadonkorjuuta!