Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täälläkin ollaan normaalia herkemmillä, mutta vielä oon saanu pidettyä itseni kasassa..
 
En muista et olisin ihan näin herkillä
Ollu aiemmissa raskauksissa.
Ja vaikka mun järki sanoo että hää johtuu hormooneista niin tunteet menee ihan täysillä eikä välitä järjestä pätkääkään.
Oppiikohan tätä kontrolloimaan?
 
En muista et olisin ihan näin herkillä
Ollu aiemmissa raskauksissa.
Ja vaikka mun järki sanoo että hää johtuu hormooneista niin tunteet menee ihan täysillä eikä välitä järjestä pätkääkään.
Oppiikohan tätä kontrolloimaan?

Epäilen että ei.. Ainakaan ihan kokonaan. Voihan olla, että itkuja saa "pidäteltyä" ns parempaan hetkeen.. Itsellä ainakin ollu näin.. Ja varsinkin esikoista odottaessa tunteet oli ihan pinnassa ja vasta raskauden jälkeen helpotti..
 
Itsehän aloin parkumaan päiväkodissa yks aamu kun tytön ryhmässä vaihtui hoitajat ja mulle se tuntui maailmanlopulta. Oli siinä varmaan hoitajalla mietittävää että mitä täällä tapahtuu kun yks äiti parkuu siellä kun vesiputous. Syytän hormoneja aivan täysin!!
 
Ei riitä enää paha olo. Nyt jo oksennan :sad001. Itkettää, kiukuttaa sen takia tänään. Tulee pitkät viikot vielä oleen edessä.
 
Kutittaako kenenkään vatsaa? Mikä ihmeen oire tää nyt on?
Mulla tyli ekasta raskaudesta ihan kauhee raskausihottuma :arghh: se ihan kamala kutina mahassa oli jotain ihan hirveetä! Tuli sellasta pienen pientä punasta näppylää koko maha täyteen ja levis kyllä ihan loppuun asti vähä joka puolelle :confused: aloe vera voide autto kutinaan.. En toivo sitä kyllä kenellekkään :inpain:

Mulla on ollu nyt ihan kauhee väsy :meh: on ollu vapaata nyt ni oon kattonu vaan frendejä putkeen ja syöny pelkkää mehujäätä :hungover: ei jaksais enää löhötä mut mikään ei kiinnosta just nyt vaikka ulkona on super mahtava ilma!
 
Joutuu kanssa ihan pakolla nostaa ittensä sohvalta ylös, et vois leikkiä esikoisen kanssa ja lähtee koirien kanssa vähän pidemmälle kävelylle.
Nyt parina aamuna ollu ihan hirvee huimaus, ku ylös nousee aamulla.
 
Mulla huimaus helpotti kun aloin syömään mama vitamiineja missä on myös rautaa.. Vähän sitä huimausta tosin tänään oli pitkästä aikaa, mutta syytän kuumuutta ja kovia treenejä keskellä päivää.
 
Pahoinvointi alkanut jo jokunen päivä sitten. Ensimmäinen tulossa enkä jotenkin mieltänyt raskauspahoinvoinniksi kun en oksentele o_O

Mikähän tähänki auttas. Alkaa olla hankala olla töissä eikä suolaset välipalatkaan auta.
 
Mulla autto yhessä vaiheessa banaani.
Mehujäitä oli nyt pakko ostaa pakkaseen pahimman varalle.
Vettä juon pitkin päivää ja mehua välillä
 
Minä näytän tällä hetkellä siltä, kuin olisi useampi kuukausi odotusta takana. Ihan hirveä turvotus siis. :meh: Olisikin vauvavatsa, niin sitä voisi esitellä. :joyful: Nyt pitää yrittää vaan piilotella ja valittaa liiallista omenoiden syöntiä, ettei kukaan arvaisi... Kokoajan myös etoo, ja on samalla nälkä...:bored:
 
Pahoinvointi alkanut jo jokunen päivä sitten. Ensimmäinen tulossa enkä jotenkin mieltänyt raskauspahoinvoinniksi kun en oksentele o_O

Mikähän tähänki auttas. Alkaa olla hankala olla töissä eikä suolaset välipalatkaan auta.
Syö puol tuntia ennen kun sulla tulee nälkä, tai jos ei oo nälkää niin kato kellosta 3 h välit.
Jos aamulla oksettaa tai etoo niin ettei saa ruokaa alas niin voi laittaa kellon soimaan tuntia aiemmin kun normaalisti, yleensä kroppa ei oo viel sillon herännyt ja paha olo ei oo alkanut.
 
MUlla alkanu pahoinvointi helpottaa! 9+0 tänään. Keskiviikkona huomasin jo ettei tullut het paha olo vaikken muistanut syyä aivan heti herättyä, ja tänään söin vasta töihin päästyäni eli 1h heräämisestä ja pärjäsin silläkin :)
 
Tää raskaus on kyllä todella outo verrattanu aiempiin.. Niissä oli ekalla kolmanneksella todella paha olo, kylmä, arat rinnat ja väsymys.. Nyt ei ole kuin väsymys. Epäilyttää aika usein, että onko siellä edes mitään elollista. Kunnon piinaviikkoja siis. :sorry: mutta jos siellä onkin jotain elollista, niin kyllä tää on tuplasti parempi olo kuin aiemmissa raskauksissa :shy: jaksaa vaan ihmetyttää päivästä toiseen.. Mun laskujen mukaan on menossa jotain väliltä rv 6+3 - 8+0..
 
Ollut vähän haastava päivä. Oon käynyt kiukussa, surussa, pelossa. Ja nyt katsoin vielä yhden videon, missö yksi perhe adoptoi etelä-amerikasta kotoisin olevan pojan, jonka koko perhe oli ottanut avosylin kesäksi luokseen. Ja itken ihan hillittömästi sitä.
 
Mulla iltaa kohden edelleen pahenee pahoinvointi, syöminen helpottaa vähäksi aikaa. Olo on kyllä helpottunut kun illalla sänkyyn pääsee:angelic:
Huomaan että hermot ei kestä niin paljoa, varsinkin kun 2v pieni mies on kovassa uhmassa. Välillä tekisi itsekkin mieli heittäytyä lattialle parkumaan:grin Itkuherkkyys siis huipussaan! Ihanan kamalat raskaushormoonit:woot:
 
Pahoinvointi alkaa täällä olla jo laantunut. Ainakin toistaiseksi... Sen sijaan turvotus on ihan räjähtänyt käsiin! Aamuisin lievää mutta iltaa kohden maha on ihan pinkeä pallo ja tuntuu epämukavalta. Muutaman kerran olen läpsäyttänyt miehen käden mahalta pois, en voi sietää kosketusta sinne ollenkaan :mad::angelic:
 
Minä näytän tällä hetkellä siltä, kuin olisi useampi kuukausi odotusta takana. Ihan hirveä turvotus siis. :meh: Olisikin vauvavatsa, niin sitä voisi esitellä. :joyful: Nyt pitää yrittää vaan piilotella ja valittaa liiallista omenoiden syöntiä, ettei kukaan arvaisi... Kokoajan myös etoo, ja on samalla nälkä...:bored:

Siis en oo sitä mieltä että sä näytät siltä vaan siis et mä näytän =D
Muoks’ siksi siis arvio ”samaa mieltä’
 
Muokattu viimeksi:
Ollut vähän haastava päivä. Oon käynyt kiukussa, surussa, pelossa. Ja nyt katsoin vielä yhden videon, missö yksi perhe adoptoi etelä-amerikasta kotoisin olevan pojan, jonka koko perhe oli ottanut avosylin kesäksi luokseen. Ja itken ihan hillittömästi sitä.
Mä sain meidän kummipojalta Ugandasta kirjeen ja olin ihan itkukurkussa.
 
Takaisin
Top