Tyttö vai poika?

Mulla on todella poikaolo, näen unta pojan syntymästä ja huomaan ajattelevani koko aika, että vauva on poika. Tämä kyllä muuttuu varmasti raskauden edetessä, niinkun oli esikoisestakin. :)
 
Oon aika varma että poika tulee.. Toki tyttö ois myös tervetullut, mutta en vaan jotenkin jaksa uskoa siihen..
 
Kiinalaisen ennustuksen mukaan tulisi tyttö, ja en haluaisi ajatella sitä tällä tavalla mutta koska on jo poika niin tyttö olisi mukava. Fiilis ja ennustus on kuitenkin poika, koska miehen puolelta tulee se ratkaiseva geeni, ja heidän perheessä oli vain poikia. Mun toisella siskolla on vain tyttöjä ja toisella taas vain poikia. Ja koska tämä on eka mulle niin ei voi edes kuvitella mitä tulee. Juuri nyt toivon vain että on terve ja tulisi syliin asti!
 
Kävinpä nyt vielä tekemässä tuon testin ja katsoin kiinalaista syntymäkalenteria. Testi sanoo poika ja kalenteri tyttö. Eli eipä ollut paljon apua aavisteluun tästä :laughing002
 
Esikoisesta olin ihan varma että on tyttö, poika tuli :p Nyt ei oikee mitää fiilistä viel, tai ehkä ihan lievä poikafiilis :grin Ehkä sitte np-ultran jälkeen uskaltaa enemmän ajatella ja fiilistellä.
 
Onpa hassua, kahden lapsen (tyttöjä) sukupuolet osuu tuon kiinalaisen kalenterin mukaan oikeaan! Nyt tämän tuoreimman (mikäli pysyy menossa mukana) sukupuoleksi näyttäisi poikaa. Mulle on se ja sama kumpi tulee, kunhan on terve. Jostain syystä oon omaksunut ajatuksen, että meille tulisi vain tyttöjä, mutta poika olisi kiva yllätys tähän akkavaltaan.
 
Mulle näyttää kiinalainen kalenteri kaikkiin 3 tyttöä, mut toka lapsi on kyllä poika :grin
Ekassa ja tokassa raskaudessa tiesin aika alusta asti, että kumpi on tulossa, mutta nyt en oo vielä varma. Jostain syystä enempi kuitenkin sellainen tyttöolo :dummy1:
Ekassa ajattelin näistä tyttöä: tyttö vie kauneuden, koko keskivartalo muodoton/turvonnut, akne, erittäin paha oksentelu ja sit varhaisultran mukaan katoin sitä jotain teoriaa (ramzi theory?)
Tokassa näistä poikaa: kauneutta ei oltu viety (voiko näin sanoa :hilarious:), keskivartalo ei ollut turvonnut, ei aknea, oksentelu lievempää ja taas toi ramzi teoria toimi ja sit myös koko raskauden ajan oli ihan poikamasu.
Nyt tässä raskaudessa on vähän kumpaakin noista :rolleyes:
 
Mulle näyttää kiinalainen kalenteri kaikkiin 3 tyttöä, mut toka lapsi on kyllä poika :grin
Ekassa ja tokassa raskaudessa tiesin aika alusta asti, että kumpi on tulossa, mutta nyt en oo vielä varma. Jostain syystä enempi kuitenkin sellainen tyttöolo :dummy1:
Ekassa ajattelin näistä tyttöä: tyttö vie kauneuden, koko keskivartalo muodoton/turvonnut, akne, erittäin paha oksentelu ja sit varhaisultran mukaan katoin sitä jotain teoriaa (ramzi theory?)
Tokassa näistä poikaa: kauneutta ei oltu viety (voiko näin sanoa :hilarious:), keskivartalo ei ollut turvonnut, ei aknea, oksentelu lievempää ja taas toi ramzi teoria toimi ja sit myös koko raskauden ajan oli ihan poikamasu.
Nyt tässä raskaudessa on vähän kumpaakin noista :rolleyes:

En ollu tosta ramzi teoriasta kuullukkaa ennen, rupes kiinnostaa. Teitkö ite sen tulkinnan vai lähetitkö kuvan jollekki? Löysin jonku nettisivun mihin voi kuvan lähettää ja sieltä sais vastauksen :bored:
 
En ollu tosta ramzi teoriasta kuullukkaa ennen, rupes kiinnostaa. Teitkö ite sen tulkinnan vai lähetitkö kuvan jollekki? Löysin jonku nettisivun mihin voi kuvan lähettää ja sieltä sais vastauksen :bored:
Mä katoin pinterestistä niitä kuvia ja selityksiä ja niiden mukaan sit tulkitsin. Sielläkin tais olla laitettu kommentteihin ultrakuva ja toiset oli vastannut.
Mut siis kai toikin on samantyyppinen kuin kiinalainen kalenteri, ei se kaikilla paikkansa pidä :happy:
 
Huhtikuisesta poikaolo.

Tosin niin oli noista muistakin ja saldona kaksi poikaa ja tyttö (oikeasti tytön raskaus ihan erilainen mutta silti intin pojaksi). Tavallaan toisen tytön haluaisin niin olisi kaksi poikaa ja kaksi tyttöä
 
Alan olla aivan varma, että tämä on tyttö. Tämä 24/7 etova olo on jotain sellaista, mitä ei esikoisesta (poika) todellakaan ollut...
 
Onpa hassua, kahden lapsen (tyttöjä) sukupuolet osuu tuon kiinalaisen kalenterin mukaan oikeaan! Nyt tämän tuoreimman (mikäli pysyy menossa mukana) sukupuoleksi näyttäisi poikaa. Mulle on se ja sama kumpi tulee, kunhan on terve. Jostain syystä oon omaksunut ajatuksen, että meille tulisi vain tyttöjä, mutta poika olisi kiva yllätys tähän akkavaltaan.
Mulle näyttää kans oikein ja mulla on 7
 
Kiinalaisessa kalenterissa pitää muistaa se että niiden uusivuosi on eri aikaan. Ja siinä alkuperäisessä
Oli mun mielestä äidin ikä hedelmöityshetkellä, ja kiinalaiset laskee et vauva on 1 kun se syntyy ja vuoden päästä täyttää 2 kun me lasketaan et täyttää vaan yhden.
 
Mulla on semmonen olo että se on tyttö, ja jos on kaks niin kaks tyttöä. Miehellä on olo että ois poika ja toivoo kaksosia :D

Voi ei, foorumin testi ja kiinalainen kalenteri näyttää poikaa! Toivoisin kyllä tyttöä! Vaikka oikeastihan molempi ois ihana
 
Muokattu viimeksi:
Meillä molemmilla on tyttö fiilis, tosin eipä sillä ole väliä kumpi tulee, mutta jännä nähdä pitääkö oma tuntemus paikkansa :)
 
Kävin kattoo niit varhaisultrakuvia pinterestistä jonka mukaan voi arvata istukan/kiinnittymis kohdasta kumpi tulee. Mut siel oli tyttö vasemmalla poika oikealla kuvia ja päinvastaisia kuvia.
 
Kävin kattoo niit varhaisultrakuvia pinterestistä jonka mukaan voi arvata istukan/kiinnittymis kohdasta kumpi tulee. Mut siel oli tyttö vasemmalla poika oikealla kuvia ja päinvastaisia kuvia.
Oliks niissä sanottu onko otettu alakautta vai vatsan päältä? Se vaikuttaa niihin tuloksiin.
 
Oliks niissä sanottu onko otettu alakautta vai vatsan päältä? Se vaikuttaa niihin tuloksiin.
En tienny. Jos on otettu alakautta niin kumpi sillon on tulossa oikealta/vasemmalta sen testin mukaan?
 
Takaisin
Top