----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein äsken 3h pidätyksellä herkän apteekin ja ei kyllä mitään näy. Eli palmunalus testausta emme saa tällä kertaa. En olisi testannut, mutta huomenna "lettukestit" ja viiniä tarjolla niin en halunnut riskeerata. Alkais nyt!

Peppipupu :) Rauhassa.... menkkoihin ei voi itse vaikuttaa, että alkaako vai ei.

Uuh, viikko pulkassa. Kävin kotimatkalla kaupas, hain lapset ja tein ruuan puoleenväliin ja lähdin ajaan takas työpaikan lähelle vaatekutsuille. Törmäsin siellä neuvolatätiin, joka mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa. En ollut nähnyt häntä 8 vuoteen :wideyed: Hän oli sen jälkeen mennyt naimisiin ja saanut kaksi lasta. Muistikin minut vielä hämärästi. Olin ilmeisesti hänen viimeisimpiä asiakkaita eikä ole sitä työtä tehnyt enää pitkään aikaan. Kutsuilla oli myös oman luokkani oppilas äitinsä kanssa. Oli rattoisaa :grin

16.8.13 perjantaina lähdin aamulla sairaalaan käynnistykseen rv42+0. Lähettivät kotiin, kun ei ollut mitään edistymistä tapahtunut. Sovittiin käynnistys seuraavalle aamulle ja lopulta tyttö syntyi klo 11.59. Samana iltana nousi kuume infektion takia ja vietiin lastenosastolle. Päästiin kotiin torstaina 22.8. Meni kolme viikkoa ja nousi kuume. Sairaalaan ja lastenosastolle kolmeksi yöksi. Sinnikäs tyttö, kun parani taas eikä ole sen jälkeen noin pahasti sairastunut. Onnea, muru :smiley-angelic003

Liitteet

• 20190816_213143.jpg
    20190816_213143.jpg
    45.9 KB · Katsottu: 197
16.8.13 perjantaina lähdin aamulla sairaalaan käynnistykseen rv42+0. Lähettivät kotiin, kun ei ollut mitään edistymistä tapahtunut. Sovittiin käynnistys seuraavalle aamulle ja lopulta tyttö syntyi klo 11.59. Samana iltana nousi kuume infektion takia ja vietiin lastenosastolle. Päästiin kotiin torstaina 22.8. Meni kolme viikkoa ja nousi kuume. Sairaalaan ja lastenosastolle kolmeksi yöksi. Sinnikäs tyttö, kun parani taas eikä ole sen jälkeen noin pahasti sairastunut. Onnea, muru :smiley-angelic003
Onnea Helena ja tytär!

Pentele kun pitääkin olla pölijä. Revin vielä auki sen apteekin puikkotestin kotelon ja katoin valoa vasten sitä sisällä olevaa liuskaa. Ja onhan siinäkin haamujen haamu. Toki testin ohjeissa muistutetaan, että tulos pitää lukea viiden minuutin kuluessa, ja että sen jälkeen siihen saattaa ilmestyä *virheellinen* positiivinen testitulos, mutta sitä ei pidä erehtyä luulemaan plussaksi ja testi pitää polttaa tai liuottaa suolahappoon eikä sitä saa ikinä enää katsoa sen viiden minuutin jälkeen tai silmät vahingoittuvat ja voi tulla sokeaksi ja silmämunat voi pullahtaa ulos silmäkuopistaan.

Mutta minä nyt kuitenkin katsoin. Kännykän taskulampulla valaisin kirkkaalla valolla ja katsoin, ihan vähän vaan. Ihan vähän vaan näkyy haamuviivaa vielä siinäkin. Prkl.

Onko kukaan muu koskaan tehnyt näin? Tunnustakaa.

Anteeks nyt, mut mä repeilen täällä :laughing001

Pentele kun pitääkin olla pölijä. Revin vielä auki sen apteekin puikkotestin kotelon ja katoin valoa vasten sitä sisällä olevaa liuskaa. Ja onhan siinäkin haamujen haamu. Toki testin ohjeissa muistutetaan, että tulos pitää lukea viiden minuutin kuluessa, ja että sen jälkeen siihen saattaa ilmestyä *virheellinen* positiivinen testitulos, mutta sitä ei pidä erehtyä luulemaan plussaksi ja testi pitää polttaa tai liuottaa suolahappoon eikä sitä saa ikinä enää katsoa sen viiden minuutin jälkeen tai silmät vahingoittuvat ja voi tulla sokeaksi ja silmämunat voi pullahtaa ulos silmäkuopistaan.

Mutta minä nyt kuitenkin katsoin. Kännykän taskulampulla valaisin kirkkaalla valolla ja katsoin, ihan vähän vaan. Ihan vähän vaan näkyy haamuviivaa vielä siinäkin. Prkl.

Onko kukaan muu koskaan tehnyt näin? Tunnustakaa.

Aina!

Testasitko tänään? Vai onko maa jo myyty tälle kierrokselle?
No en viitsinyt. Mulla on vielä yksi 25 tuolla kaapissa. Tänään mennään sinne lettujuhliin niin seuraava testi ma jos tarttee. En jaksa raahata testejä yökylään. Mutta musta edelleen ei toivoa. Kai se herkkä olis näyttänyt jo vaikka olisikin ovis pidemmällä kun normaalisti.

Olisko jollain käyttöä (???) onestepin testiliuskoille? Löytyy ab 19 ovistestiä ja 8 raskaustestiä (oletan että niitä herkkiä?). Mieluusti postittaisin jollekin teistä ihanat prosentti/promillekerholaiset:dummy1::dummy:, tällä liuskaerällä on hyvät fibat:grin! Tuntuu väärälle pitää niitä kaapissa..ihan kun manais epäonnistumista.

Voi laittaa mulle yksityisviestillä osoitteen niin nakkaan kirjekuoreen! Mun tuttavapiirissä kun ei myöskään ole enää ketään (julkisesti) kuumeilevaa:p..

Olis:)ko jollain käyttöä (???) onestepin testiliuskoille? Löytyy ab 19 ovistestiä ja 8 raskaustestiä (oletan että niitä herkkiä?). Mieluusti postittaisin jollekin teistä ihanat prosentti/promillekerholaiset:dummy1::dummy:, tällä liuskaerällä on hyvät fibat:grin! Tuntuu väärälle pitää niitä kaapissa..ihan kun manais epäonnistumista.

Voi laittaa mulle yksityisviestillä osoitteen niin nakkaan kirjekuoreen! Mun tuttavapiirissä kun ei myöskään ole enää ketään (julkisesti) kuumeilevaa:p..
Just mietin samaa! Täällä on isot niput kumpiakin, ja jos loppukuun rakenneultrassa on kaikki ok niin pistäisin ne mielelläni eteenpäin. :)

Livenä tossa on punaista häivähdys mutta on jo eilen testattu

Liitteet

• _20190817_124732.JPG
    _20190817_124732.JPG
    14.7 KB · Katsottu: 260
Takaisin