----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peppipupu :)
Jospa sun menkat ei tule! Olet Sisiliassa raskaana....teet plussa testin siellä Etnan juurella...kuuman tulivuoren ja palmujen katveessa:cheers:cheers:cheers
Mä lupaan tehdä testin just noin jos ei menkat ala ennen sitä. Mutta sit ollaankin jo kierto päivässä 33 eli aika leffaviivat pitäisi jo olla!

.
Voisko olla että Letrot taas pidentäneet kierron? Eka kierto 29 toka 26 ja nyt mennään taas 28 jo? Tekeekö Letrot heittelyä kiertoon?

Peppipupu :) Kyllä! Nimenomaan pidentää....ja ainakin mulla se on about 2-4vrk.

Ilman letroja mun kierto on kellontarkka kp29/29....

Letroilla venyy about kp32-34/29... riippuu kierrosta ja etenkin siitä, että jos on tullut r-testiin haamuja, niin kierto venyy enemmän.

Niin ekassa kierrossa pregnylillä ovis oli 14 tokassa 13 ja nyt oli vielä 14 ovistesti negaa. Dpo 14-15 ollut mulla kun menkat alkaneet. Mutta näyttäisi toi testi jo jotain kai jos olisikin vasta dpo13 vaikka onkin 25 epäherkkä. On saman valmistajan kun pct jotain kai aika tarkka. Sofi on muuten myös samasta tehtaasta...

Mä lupaan tehdä testin just noin jos ei menkat ala ennen sitä. Mutta sit ollaankin jo kierto päivässä 33 eli aika leffaviivat pitäisi jo olla!

Toivoraan Leffaviivoja sieltä Sisiliasta!:cheers

Etenkin hyvää ja onnistunutta matkaa :) Onko teillä matkakohteet/nähtävyydet jo suunniteltu?

Ja hyvää kesälomaa!!! :)

Te ootte kyllä mahtavia tsemppareita toisillenne :smiley-bounce016mä oon ihan raato töiden alettua, tänä vuonna erityisen rankat lapset töissä (olen varhaiskasvatuksen opettaja) ja ryhmä nyt alussa totaalisessa käymistilassa kun kaikki hakee paikkansa. Mietin monesti että jos tässä vielä omia olisi niin joutuisin varmaan suljetulle..Silti sitä kuitenkin niin kovasti toivon. Mukavaa viikonloppua kaikille :Heartbigred

Te ootte kyllä mahtavia tsemppareita toisillenne :smiley-bounce016mä oon ihan raato töiden alettua, tänä vuonna erityisen rankat lapset töissä (olen varhaiskasvatuksen opettaja) ja ryhmä nyt alussa totaalisessa käymistilassa kun kaikki hakee paikkansa. Mietin monesti että jos tässä vielä omia olisi niin joutuisin varmaan suljetulle..Silti sitä kuitenkin niin kovasti toivon. Mukavaa viikonloppua kaikille :Heartbigred
Sama työ, mutta ei vielä osasto ole kutsunut, mutta kuulosuojaimia kaipaan usein.

Tahara :) Kiitos! :) :Heartbigred

Olet tullut oikeaan osoitteeseen! Täälläkin haetaan toki paikkaamme jokainen, varsinkin aina, kun uusia tulee. Mutta joo...tsemppaus kaikille on supertärkeä! Sekä ryhmähenki! :)

Koska ollaan virtuaalimaailmassa, niin väärinymmärryksissä on sitten se nurjapuoli:sad001 Läpilukutaidolle, sekä erilaisuuksien ymmärrykselle on sijaa. Sitä sinulta varhaiskasvattajana ei varmasti puutu :)

Miten sinun vauvaprojekti, koska se teillä starttaa? Plussaa jo etukäteen!!:cheers:cheers:cheers

Tahara :) Kiitos! :) :Heartbigred

Olet tullut oikeaan osoitteeseen! Täälläkin haetaan toki paikkaamme jokainen, varsinkin aina, kun uusia tulee. Mutta joo...tsemppaus kaikille on supertärkeä! Sekä ryhmähenki! :)

Koska ollaan virtuaalimaailmassa, niin väärinymmärryksissä on sitten se nurjapuoli:sad001 Läpilukutaidolle, sekä erilaisuuksien ymmärrykselle on sijaa. Sitä sinulta varhaiskasvattajana ei varmasti puutu :)

Miten sinun vauvaprojekti, koska se teillä starttaa? Plussaa jo etukäteen!!:cheers:cheers:cheers
Kiitos. Yritys alkanee sitten, kun ollaan pysyvästi samassa maassa, mies työskentelee tällä hetkellä ulkomailla, joten on vähän logistiikka ongelmia sen suhteen...

Kiitos. Yritys alkanee sitten, kun ollaan pysyvästi samassa maassa, mies työskentelee tällä hetkellä ulkomailla, joten on vähän logistiikka ongelmia sen suhteen...

Tahara :) Okei.. ulkomaanreissuja. Onko teillä arviota koska? Tänävuonna vielä? Ikäsi puolesta ei kannata viivästellä.

Mä oon nyt vähän kanssa kauhistunut, koska mies sai ylennyksen ja joutuu alkaa tekeen reissupäiviä... poissa kotoa....

Plussaa kaikille tasapuolisesti!!:cheers:cheers:cheers

Tahara :) Okei.. ulkomaanreissuja. Onko teillä arviota koska? Tänävuonna vielä? Ikäsi puolesta ei kannata viivästellä.

Mä oon nyt vähän kanssa kauhistunut, koska mies sai ylennyksen ja joutuu alkaa tekeen reissupäiviä... poissa kotoa....

Plussaa kaikille tasapuolisesti!!:cheers:cheers:cheers
Joo tänä vuonna kyllä, ei tässä ole aikaa odotella.. Plussaa toivon sinulle ennenkuin alkaa miehen reissupäivät :smiley-bounce016

Tähti ei ole suunnitelmia kun varattiin vasta eilen. Sunnuntaina kylään miehen kaverille joka on sieltä kotoisin. Saa hyviä vinkkejä.

Peppipupu :) Tuttavia sieltä...

Ihan parasta reissua sinne!!! Se menee loistavasti:p :cheers Tuo on hyvä asetelma lähteä erikoisempaan kohteeseen matkalle:happy:

Last edited by a moderator:
Vielä vähän omia fiiliksiä. Edellisessä suhteessa nuorempana odotin ja toivoin sitä positiivista raskaustestiä vuosia jota ei tullut. Sitten tässä suhteessa se tulikin nopeasti ja päättyi kkm. Nyt luulen, että mun ahdistus ja pelko alkaisi uudesta positiivisesta testistä, koska pelkäisin niin kovasti, että menee pieleen ja tulee taas keskenmeno, koska olen niin vanha . Miksi tää on niin vaikeeta!!!! Ja toiset ne vaan tekee lapsia.... :mad:

Last edited by a moderator:
Vielä vähän omia fiiliksiä. Edellisessä suhteessa nuorempana odotin ja toivoin sitä positiivista raskaustestiä vuosia jota ei tullut. Sitten tässä suhteessa se tulikin nopeasti ja päättyi kkm. Nyt luulen, että mun ahdistus ja pelko alkaisi uudesta positiivisesta testistä, koska pelkäisin niin kovasti, että menee pieleen ja tulee taas keskenmeno, koska olen niin vanha . Miksi tää on niin vaikeeta!!!! Ja toiset ne vaan tekee lapsia.... :mad:

Tahara :) Toivon sinulle pikaista plussaa!! :cheers

Aina kannattaa yrittää, koska muuten ei ainakaan onnistu. Ja haleja kokemiisi menetyksiin, älä anna kokemusten rajoittaa sinua:hug013

Rohkeasti eteenpäin!!:cheers :cheers :cheers

Jep. Ihan samoja ajatuksia. Ihan älytöntä, että ensin odottaa ja toivoo plussaa kuukausi kaupalla, ja sitten ei voi kuitenkaan iloita siitä/olla onnellinen, kun koko ajan pelkää että kaikki päättyy taas huonosti. Lähinnä vaan miettii, että missä vaiheessa tällä kertaa.

Kaikesta huolimatta ainoa mahdollisuus lapseen on jatkaa yrittämistä. Ja olla valmis ottamaan kaiken tuskan vastaa mitä taipaleella on edessä. Niin kauan kuin henkisesti ja fyysisesti vaan jaksaa.

Kyllähän se pelko mukana kulkee, mutta plussankin jälkeen päivä kerrallaan ja askel kerrallaan. Ensin se plussa, sitten viivan vahvistumisen seuraaminen, ultrat, seulonnat ja ehkä joskus rakenneultran jälkeen uskaltaa jo hengittää.

Kyllä me tsempataan joka vaiheessa.

Missä wm?

Tein äsken 3h pidätyksellä herkän apteekin ja ei kyllä mitään näy. Eli palmunalus testausta emme saa tällä kertaa. En olisi testannut, mutta huomenna "lettukestit" ja viiniä tarjolla niin en halunnut riskeerata. Alkais nyt!

Takaisin