Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Mä haluaisin kyllä äitiyspakkauksen toiselle vauvalle myös :love017 Esikoisella oli vuoden 2017 pakkaus ja oli kyllä superihana :Heartbigred Kaikki vaatteet tais tulla käytettyä ja osa ahkerastikin. Joku oranssin kirjavat kuosit parissa vaatteessa taisivat jäädä vähemmälle käytölle.

Vaihtuukohan uusi pakkaus jo meidän vauvoille vai vasta myöhemmin keväällä/kesällä:pompus:
Veikkaan et vasta myöhemmin vaihtuu :/
 
Veikkaan et vasta myöhemmin vaihtuu :/

Katos, en ollutkaan nähny tota 2019 pakkausta:happy: Ihan kiva tuokin, ainoo mitä varmaan säästän esikoisen äp:sta on toi ulkohaalari koska tän vuoden pakkauksessa niin tylsä kokoharmaa :grumpy:
 
Meillä kaikki muu on valmiina mut pohdituttaa noi vaunut. Varmaan päädytään että tuplat seisomalaudalla niin pitkillä matkoilla kaikki muksut pääsee kyytiin :) ja ait pitäis myös alkaa tiirailla uutta autoa kun nykyiseen ei saa 3 istuinta mahtumaan :rolleyes: Mut ehkäpä sit vasta lähempänä laskettua kun kaikki on mennyt hyvin :wacky:
 
Katos, en ollutkaan nähny tota 2019 pakkausta:happy: Ihan kiva tuokin, ainoo mitä varmaan säästän esikoisen äp:sta on toi ulkohaalari koska tän vuoden pakkauksessa niin tylsä kokoharmaa :grumpy:
Siinä on kyllä kiva karhukuosi kun lähempää katsoo, mutta aika himmeä! En tiedä näkyykö sitten livenä paremmin..
 
Toi onkin älytöntä että vuoden pakkauksen saa vasta ne joilla la joskus elokuussa :bored: Etenkin kun tää syntyvyys on laskussa niin kohta se on että joulukuussa vasta vaihtuu:rolleyes: En ymmärrä että miksi ne ei vaan tee silleen että yks vuos yilaisivat niitä pakkauksia vaikka puolet vähemmän tai edes kolmasosan vähemmän ja alkaisivat jakamaan niitä sit vuoden vaihteessa o_O
 
Mulla neiti syntyi helmikuussa 2016, la oli siis maaliskujssa, ja saatiin vuoden -15 pakkaus. Otan pakkauksen tällekin, mutta nyt kovasti pistän jäitä hattuun. Mulla kyllä reilusti neidiltä jääneitä, ettei toivottavasti tarvi mitään hankintoja suuremmin tehdä.
 
Uutta pakkautta aletaan jakamaan yleensä toukokuussa syntyville, eli me ei tulla kyllä kerkeemään mitenkään saamaan 2020 pakkausta. Viimeistään kun sitä pitää hakea tammikuussa.
 
Mun ei tarvis hankkiihirveesti kaukalo ja vaunukoppa:woot:
Mies meinaa auton vaihtoa ku ei kaikki kolme mahdu vierekkäin:happy:
Ja varmaan kaukalopussi niin ei tarvi hirveemmin pukia, mutta onneksi nää kerkiää sitte hankkia:love7
 
Meillä kaikki muu on valmiina mut pohdituttaa noi vaunut. Varmaan päädytään että tuplat seisomalaudalla niin pitkillä matkoilla kaikki muksut pääsee kyytiin :) ja ait pitäis myös alkaa tiirailla uutta autoa kun nykyiseen ei saa 3 istuinta mahtumaan :rolleyes: Mut ehkäpä sit vasta lähempänä laskettua kun kaikki on mennyt hyvin :wacky:

Meillä myös auton vaihto edes:))
 
Meillä on hankittavana vaunut/rattaat sekä turvaistuimet. En kyllä yhtään tiedä minkälaiset kannattaa hankkia ja sitten mietittävänä, että uutena vai käytettynä. Toki nyt ei vielä tarvitse mitään hankkia, mutta eri vaihtoehtoja voisi alkaa katselemaan. Eniten tulee varmasti liikuttua autolla, mutta kotosalla lenkillä käyntiin olisi hyvät jotkut kunnon vaunut/rattaat.
 
Meillä varmaan britaxin kaukalo ja vaunut..rattaat jo valmiina ja siihen löytyy adapteri niin saa kätevästi kaikki kiinni..
 
Mä oon muutaman pienen (tytön) vaatteen napannut kirpparilla käydessäni mukaan. Meillähän ei siis ole vielä mitään tietoa kumpi on tulossa, mutta mun aivot on ilmeisesti päättänyt sen olevan tällä kertaa tyttö:angelic:

Mua mietityttää myös noi tuplarattaat. Meille olisi tulossa 1v9kk ikäeroa ja näkisin kuitenkin että esikoinen vielä tarvitsisi vaunupaikan. Osaisiko kukaan suositella toimivia tupliksia? Ja onko parempi että istuimet on vierekkäin vai peräkkäin?o_O
 
Mä oon muutaman pienen (tytön) vaatteen napannut kirpparilla käydessäni mukaan. Meillähän ei siis ole vielä mitään tietoa kumpi on tulossa, mutta mun aivot on ilmeisesti päättänyt sen olevan tällä kertaa tyttö:angelic:

Mua mietityttää myös noi tuplarattaat. Meille olisi tulossa 1v9kk ikäeroa ja näkisin kuitenkin että esikoinen vielä tarvitsisi vaunupaikan. Osaisiko kukaan suositella toimivia tupliksia? Ja onko parempi että istuimet on vierekkäin vai peräkkäin?o_O
Bugaboon donkey on ollu mulla kiikarissa, kevyet työntää ja oon kuullu vaan pelkkää hyvää:)
 
Meillä on carenan gotlandit. Oon tykännyt niistä. Kulkee hiekalla, lumella, metsässä. Etupyörät saa kääntymään tai lukkoon. Molemmilla omat tavaratilat alhaalla. Lisäksi vauvan kopan saa kätevästi irti ja takaisin kiinni. :)
 
Hankintalistalla uusi Tripp Trapp, uusi turvakaukalo ja kaukalopussi, tuplavaunut..
 
Mä oon muutaman pienen (tytön) vaatteen napannut kirpparilla käydessäni mukaan. Meillähän ei siis ole vielä mitään tietoa kumpi on tulossa, mutta mun aivot on ilmeisesti päättänyt sen olevan tällä kertaa tyttö:angelic:

Mua mietityttää myös noi tuplarattaat. Meille olisi tulossa 1v9kk ikäeroa ja näkisin kuitenkin että esikoinen vielä tarvitsisi vaunupaikan. Osaisiko kukaan suositella toimivia tupliksia? Ja onko parempi että istuimet on vierekkäin vai peräkkäin?o_O


Suosittelen että vierekkäiset istuimet. Mulle tulee ainakin nopeesti selkä kipeeksi siitä kyyristelystä ja lapset ei viihdy kun ei näe toisen takaa juuri mitään. Kun on vierekkäiset paikat niin työntäjän on myös helpompi pitää lapsia silmällä.

Mä oon vähän kuolannut noita emmaljungan double viking vaunuja, mut ne vie vaan vietävästi tilaa kasattuina että meillä ainakin jo ihan superviking vaunut vie koko takakontin tilan. Nyt meillä on kokeilussa kaverilta mountain buggy duetit ja ne on kyllä tosi hyviät olleet. Ainut miinus on toi että istuimet ei ole yhtä liikuteltavat ja muokattavat kuin esim super viking vaunuissa. Niin ja noissa on tollanen istuin pehmuste jota saa koko ajan olla suoristelemassa ja korjailemassa asentoa. Tavarakori ei ole myöskään yhtä hyvä kuin super vikingissä, mutta eipä ne tavarakorit ole myöskään hyvät tosaa super vikingin vierekkäisissä tuplissa.

Olis kiva kokeilla vielä niitä Bugaboota, mutta ne on käytettynäkin aika suolasen hintaset :rolleyes:
 
Mä oon miettinyt kans tuplavaunuja, kun ikäeroa kakkoseen olisi tulossa 2 v 1 kk ja paljon liikutaan kävellen, kun asutaan kaupungin keskustassa. Haluaisin kans varmaan vierekkäin istuttavat, mutta ainakin jos tässä asunnossa asutaan, eivät saisi olla kovin painavat, kun pitää joka kerta rymistellä vaunut luhtitalon toiseen kerrokseen.

Olen harkinnut Mountain buggy duetteja, eikö ne ole pienimpiä vierekkäin istuttavia? Katsoin myös että voisi käyttää sen sivukassin kanssa vain yhdellä lapsella jos ei isompi ole kyydissä. Ja vaunukopan saa ilmeisesti muokattua kasvot työntäjään olevaksi istuimeksi, niin että vauva voi olla niin päin vielä 6 kk jälkeenkin. Toki olisi vielä parempi jos molemmat istuimet olisi käännettäviä.
 
Mä oon miettinyt kans tuplavaunuja, kun ikäeroa kakkoseen olisi tulossa 2 v 1 kk ja paljon liikutaan kävellen, kun asutaan kaupungin keskustassa. Haluaisin kans varmaan vierekkäin istuttavat, mutta ainakin jos tässä asunnossa asutaan, eivät saisi olla kovin painavat, kun pitää joka kerta rymistellä vaunut luhtitalon toiseen kerrokseen.

Olen harkinnut Mountain buggy duetteja, eikö ne ole pienimpiä vierekkäin istuttavia? Katsoin myös että voisi käyttää sen sivukassin kanssa vain yhdellä lapsella jos ei isompi ole kyydissä. Ja vaunukopan saa ilmeisesti muokattua kasvot työntäjään olevaksi istuimeksi, niin että vauva voi olla niin päin vielä 6 kk jälkeenkin. Toki olisi vielä parempi jos molemmat istuimet olisi käännettäviä.


Joo on pieninpiä ja on kevyet. Vauvakopasta saa muokattua toisilla kankailla just ton kasvot työntäjään päin olevan istuimen :) Mut just toi on ärsyttävää kun ei ole niin muokkautuva kuin Bugaboot tai super vikingit :sour:
 
Meillä haaveilen Bugaboon Donkey Duoista, mutta harkinnut olen myös Mountain Buggyn Dueteja ja Carenan Gotlandeja.
 
Takaisin
Top