Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 80709
Dpo 19/20, tässä kohtaa näyttää ihan hyvältä siis. Joko näitä voisi sanoa leffaviivoiksi?
Seuraava etappi ma digi-testi. Tällä historialla ei pidemmälle uskalla ajatella. Pää kylmänä ja kädet ristissä...

Tää oli vitsi, eikös?
Tottakai jatkat täällä!kuka nyt omasta "kodista" tulis pois potkimaan
??
Oliko teillä inssi? Entä onko IVF vielä tapetilla?
Plussaa sinnekin![]()
Eikös sulla ole kohta laskettu aika käsillä?? Vai kuinka väärin muistan??
?Tän laskurin oon linkannut joskus ennenkin, mutta sivun alaosassa on hyvää tietoa ja taulukoita. :)Tämän löysin vau.fi artikkelista: Normaalina raskaudenaikaisena hCG-pitoisuuden kehityksenä pidetään arvojen kaksinkertaistumista puolessatoista vuorokaudessa. Eli silloin mun arvo olisi pitänyt olla 44. Mutta minusta tuo 77 vain kertoo sen, että kaikki menee kuten pitää. Parempi että on yläkanttiin kuin toisin päin :)
Just olin samaa tulossa sanomaan!On muuten piinaavan jännittävää seurata sivusta näitä plussien vahvistumisia! Kaikki raajat koholla nyt hippuselle ja WM!!
Aika pian onkin jo seuraavatkin testaamassa! Voi kunpa nyt vauvatsunami haukkaisi kaikki mukaansa
!
Öh, se olikin näköjään tipahtanut pois.Motto: mistä laskurista puhut? Pitikö olla joku linkki?
Mun sisko kävi tänään yliaikaiskontrollissa rv41+3 ja otettiin osastolle sisään, kun siskolla on raskausdiabetes ja kuulemmaSamaa mieltä Lambin kanssa.Hei kaikki! :) Onnittelut plussista palstalla!!
Siten luomani palsta on onnistunut.
Mä en kai saa jatkaa täällä (?), joten hyvää jatkoa kaikille!!!
Jatkan jos se sallitaan.
Tähti
dpo1