----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko sinulla vielä verikoeseurantaa? Tosi nopea nousu voi kyllä tarkoittaa kaksosraskauttakin tai rypäleraskautta, mutta en nyt vielä vetäisi johtopäätöksiä näin aikaisessa vaiheessa.

Tää oli vitsi, eikös? :shy:
Tottakai jatkat täällä! :joyful: kuka nyt omasta "kodista" tulis pois potkimaan :wideyed:??

Oliko teillä inssi? Entä onko IVF vielä tapetilla :nailbiting:?
Plussaa sinnekin :smiley-angelic003

Lambi :) Oli inssi.... ilman lääkitystä. Kiitos toivotuksista, jospa tämä on nyt se kierto.

Uusi IVF.....ehkä myöhemmin, (ellei tosiaan tärppää).

Joo, haluan täällä olla, koska onhan tämä palsta ihan paras paikka...

Hyvää odotuksen jatkoa!! <3

Tämän löysin vau.fi artikkelista: Normaalina raskaudenaikaisena hCG-pitoisuuden kehityksenä pidetään arvojen kaksinkertaistumista puolessatoista vuorokaudessa. Eli silloin mun arvo olisi pitänyt olla 44. Mutta minusta tuo 77 vain kertoo sen, että kaikki menee kuten pitää. Parempi että on yläkanttiin kuin toisin päin :-)

On muuten piinaavan jännittävää seurata sivusta näitä plussien vahvistumisia:nailbiting:! Kaikki raajat koholla nyt hippuselle ja WM!!

Aika pian onkin jo seuraavatkin testaamassa :smiley-bounce013! Voi kunpa nyt vauvatsunami haukkaisi kaikki mukaansa:smiley-angelic001
!

Tämän löysin vau.fi artikkelista: Normaalina raskaudenaikaisena hCG-pitoisuuden kehityksenä pidetään arvojen kaksinkertaistumista puolessatoista vuorokaudessa. Eli silloin mun arvo olisi pitänyt olla 44. Mutta minusta tuo 77 vain kertoo sen, että kaikki menee kuten pitää. Parempi että on yläkanttiin kuin toisin päin :)
Tän laskurin oon linkannut joskus ennenkin, mutta sivun alaosassa on hyvää tietoa ja taulukoita. :)

http://perinatology.com/calculators/betahCG.htm

Muokattu viimeksi:
Tein sen ja tulos tässä:
Sen mukaan mun hcg tuplaantuu jo 25h välein. Se selittää testin vahvistumisen.

Liitteet

• Screenshot_20190803-134322.png
    Screenshot_20190803-134322.png
    109.7 KB · Katsottu: 181
Jänskää :nailbiting: Mun sisko kävi tänään yliaikaiskontrollissa rv41+3 ja otettiin osastolle sisään, kun siskolla on raskausdiabetes ja kuulemma
vauva on päättänyt jäädä yksiöönsä :grin Lähetti kuvan itsestään sairaalavuoteelta. Cytotecit aloitetaan,
jotta supparit käynnistyy. Hyvällä tuurilla syntyy huomenna, huonolla tuurilla muutaman päivän päästä
pidetään lääkkeestä tauko ja lähetetään kotiin hetkeksi.

Tähän mennessä letrot ovat minullakin pitkittäneet ovista parilla päivällä. Ennen ovisplussa ilmaantui kp 11-13. Nyt kp 14-15. Toivottavasti ei kuitenkaan pari päivää ole liikaa.

Mun ymmärtääkseni kierron kokonaispituus on tärkeämpi kuin follikkelivaiheen pituus, eli jos myöhemmän oviksen jälkeen luteaalivaihe on edelleen 10+ päivää, mahdollinen hedelmöittynyt munasolu ehtii kiinnittyä.

Takaisin