Jaiks, tänne tulin kun testasin haamujen haamun kp 26/28. Plussa on vahvistunut ja pikkuhiljaa alkaa sormien välistä kurkistella voisiko se olla totta!
Nyt kp 30/28, eli rv 4+2. Ovis oli päivänselvä, koska silloin oli himot(!) huipussaan, siitä alkoi jatkuva ja kokoaikainen alavatsan jonotus ja kipuilu. Jossain vaiheessa tunsin sukkapuikkokipuakin (kuvailisin siis niin, että tuntuu kuin sukkapuikkoa tungettaisiin kohtuun, terävä ja pistävä). Mulla endometrioosi, joten mietin et jahha, se on pahentunut nyt potenssiin x ja sille pitäisi varmaan tehdä jotain..
Oviksesta pari päivää, niin tuli vaaleanpunaista vuotoa. Olin ihan että öö, täähän voisi olla kiinnittymisvuotoa mutta sitten unohdin koko asian
Plussaa edeltävä vkl, mies pyyhki pöytää rätillä ja sain slaagin kun haistoin puhdistusaineen. Tykkään että ruokapöytä putsataan vedellä, koska se aineen haju on inha ja en tykkää kemikaaleista. Kävi ilmi, että hän oli pari päivää sitten putsannut pöydän puhdistusaineella ja kun pyyhki nyt vedellä, se puhdistusaineen haju aktivoitui.. Ohitin tämänkin, koska mulla normaalistikin TOSI yliherkkä hajuaisti
Ehkä kp 23-24/28, tajusin että tissit on hervottoman kipeät. Siitä tuli vähän sellainen... Öö mitähän tää meinaa, lisäksi aloin nähdä taas todella värikkäitä unia. Viimeksi raskaus paljastui mulle unessa, eli alitajunta tiesi vaikka itse en.
Nyt on vaikea sanoa MIKSI testasin, koska en ole enää varma. Olisiko nuo rinnat olleet se yksi outo oire, joka alkoi vaivata. Toinen kumma oli se, että mulla tuli nänneihin nystyjä joista tuli puristettaessa kolostrumia. imetin siis esikoista pitkääääään ja se loppui vasta nyt keväällä, joten siksi tisseistä tuleva ei ihmetytä, mutta nuo nystyt oli ihan uusi juttu.
Alavatsakivuista nimittäin päättelin, että mitään muuta ei ole tulossa kuin jäätävät menkat..
Testasin vielä keskellä päivää ja jätin testin hetkeksi pöydälle kun katsoin että negahan se. Olin laittamassa sitä kohta roskiin kun sydän pysähtyi että.. Mitä. Siinä oli HAAMUJEN HAAMU. sellainen, että kääntelin sitä monessa valossa ja olin ihan että kyllä se vaan perhana plussalta näyttää. Seuraavissa testeissä viiva alkoi vahvistumaan ja pe festarireissu kääntyi kuskin hommiin.. On muuten hirveän vaikea salailla asiaa näin alussa, kun tuostakin oli puhuttu kaverin kanssa, että sitten otetaan viinit ja skumpat. Olisin saanut puijattua, jos festarilla olisi saanut alkoholittomia juomia muuta kuin limpparia omassa tölkissä, ei niinkun mitenkään voinut huijata. Ja kun holidrinkki maksoi miltei kympin, en uskaltanut kysyä saako holittomana, että myyjä ei ala kailottaa asiaa kovaan ääneen ja ota normihintaa.
Nyt jännittää kestääkö kyydissä..
Muut oireet, päänsärkyä oli useana päivänä, kp 25/28 otin Buranan joka nyt toki ahdistaa..
Huimausta oli edellisessä raskaudessa koko ekan kolmanneksen, vedin salmiakkia että kestäisin töissä tolpillani. Pahoinvointia ei silloin ollut eikä vielä tunnu nytkään, jano on koko ajan ja vessassa saa ravata tiuhempaan.
Alavatsa kipeä, sektiohaava kipuili tosissaan pari päivää, mutta nyt kp 30/28 jo helpotti se. Tissit on kipeät ja maha tuntuu muuten siltä, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Ainiin ja jäätävä turvotus vatsassa. Ei piilotella pitkään jos tämä homma jatkuu.. Muutin jo ruokavaliota ja aloin karsia sokereita ym höttöä, koska turvotus ei kiva ja ruokavalio ei ollut ihan kuosissa.
Ainiin ja väsymys! En itseasiassa illalla saa unta, mutta 17-19 nukuttaisi ihan valtavasti. Sama homma aamulla, väsyttää. Muuten olen ollut ällistyttävän virkeä, normaalia paljon touhukkaampi ja tehokkaampi, sillä onkin vaikea uskoa, että olisin raskaana! Eilenkin suursiivosin koko asunnon ihan hiki päässä.. Ei yhtään normaalia, kun pääsin nukkumaan festareiden jälkeen vasta kolmelta aamuyöstä ja kasilta ylös..
Lisäys. Ainiin, mulla on normaalisti vatsa aika kova/normaali ja nyt ollut jo puolitoistaviikkoa niin, että välillä yllättänyt todella löysällä vatsalla outoihin aikoihin. Nimim. Olin nukahtamassa jo kun totesin että Oho, vatsa sekaisin. Ei kipuja, vain vetistä... Aineenvaihduntako? Esikoisesta tätä EI ollut.