Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa joukkoon.... Meillä kans tästä nuorimmasta sakista eka lähtee eskariin ja loput sit perään ovat perävilkkaa tulleet:)kyllä meitäkin hulluina pidetään ja kaikkena muunakin mut joo jokainen tekee niinku hyväks tuntuu ei met ainakaan muita kuunnella ja ei sukua ainakaan.:grin.. äippä kyllä hyvin on kehittynyt ja se mitä kasvuun tulee niin kasvaa varmasti omalla vauhdillaan niin meilläkin tää neitisievänen... Hormoneihin ei kosketa jos ei mitään oikeaa syytä löydy... Meillä tämä nuorimmainen menee vauhdilla muiden perässä ja höpöttää välillä omiaan mut ihan sanojakin useempia:grin

Niinpä, pitää tehdä niinkuin parhaalta tuntuu ☺ kyllä noita arvostelijoita aina löytyy lapsimäärästä..(mikä on toisaalta aivan turhaa koska me ollaan itse lapsemme aina hoidettu. Ja jokaisen oma asia se lapsiluku on)Mulla oli alkukesä töitä ja nyt osa-aikasesti tehnyt. Vkl töitä taas niin mies hoitaa lapset. Kotona siis lapset meillä ja syksyllä oon täysipäiväisesti itse taas kotona.
Ihanaa kesäpäivää kaikille ☺
Kp 11.. juilii välillä ja semmosta( ja sitten kuvittelen kuumeissani).. ovista saa varmaan viel odottaa. No päivät menee tunnetusti nopsaan tän katraan kanssa
Kun kerkeis vaan sen oviksen sit hyödyntää kunnolla ..

No perkele? Onko se vai ei? Pelonsekaisin tuntein vedin laastarin pois koska se ei oo hyvä jos toi onkin..

Liitteet

• IMG-20190727-WA0002.jpeg
    IMG-20190727-WA0002.jpeg
    13.9 KB · Katsottu: 311
No kp:stä ei muistikuvaa, en ees tiiä miten oon ovuloinu kun laitoin sen laastarin takas. :S otin sen nyt pois ja tulkitsen ton plussaksi kunnes menkat alkaa.. Kuvaa on vaikea saada, mutta teen illalla pc:n tai aamulla. Sit haen vaan digin :D

Liitteet

• IMG-20190727-WA0000.jpeg
    IMG-20190727-WA0000.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 288
No kp14 taikka 15? Mitä ihmettä? :O

Ei dpo14? Jos kp14 ni vaikea uskoa plussaan ellei ollu feikkimenkat viimeks.. Tämän aloituksen kuvissa en nää mitään mut plussa vai ei?- näkyi.. Toi palikka liuskan takana häiritsee

Jannn, siis tää on vähän hämärää kun laitoin laastarin kp 10 ja tein ovistestin johon hädin tuskin mitään tuli joten ajattelin laastarin estävän oviksen. Meillä oli kai kp 7 seksiä ja ajattelin ettei vaan voi natsata enää mikään. Nyt on kaiketi kp15, mut sillon kp9 tuli vähän verta. En tehnyt mitään ovistestiä joten mistä tiiän vaikka ovis tuli jo kp9 :D apua. Just kun lopetin yrittämisen niin näin kävi. Tosin luulen et toi ei vielä plussa oo. Käyn hakee digin nyt apteekista. Ja toisen ultran. Jos se ultra olikin vaan virheellinen

Mutta eihän dpo5 voi vielä näkyä mitään vaikka oliskin joku kyydissä? Eihän alkio olisi edes kiinnittynyt vielä? Odottelisin ihan rauhassa testien kanssa:shy:, kyllä se mahd plussa voisi olla plussa vielä viikonkin päästä..(en siis heittäytyisi kaivoon vaikka negaa näyttäisi vielä mooonta päivää)
Tsemppiä twisted! Me täällä kannustetaan ehdottomasti plussaan!

Tervetuloa Rosalinna88.

Mies ilmoitti et häitten jälkeen alkaa viidennen yrittäminen kunnolla. Hän ei halua et Min tarvii salailla häissä. Ja et pääsen juhlimaan kunnolla niitä.
Mie oisin ollut kyl valmis aloittaa yrittämisen vaik heti. Mut toisaalta onhan se kiva et voin nauttia juhlista kunnolla. Mul kun on joka raskaudessa pahoinvointi vain pahentunut.

Joku viivanpaikka Twistedin testissä kun oikeen tarkkaan katsoo..? Eiköhän se selviä tässä jos jotain kyydissä on..

Milloin emmiellellä häät ? ❤
Tsemppiä yritykseen ☺

Minä odotin silloin esikoistamme kun meillä oli häät v.2011.. olin sillon rv 11+0, ei onneksi pahoinvointia,eikä kukaan arvannu mitään.. juomalaseja toki vähän pyöriteltiin miehen kanssa, ei tainnu kukaan tajuta etten juonutkaan oikeesti muutama vieras vaan tiesi mut suuri osa oli tietämätön koko asiasta häissä..

Kp 13 ja ärsyttää kun ei ehtinyt tänään talletella.. perjantaina viimeksi. No jos huomenna.. on tää kiireistä kun vuoronperään töissä jne. Limat lisääntyny ja ajoittain jomottaa oikeelle..

No on tässä yö aikaa pitäs mies nykii hereille..

Kyllä se testi tais johonkin ovulaatioon tai sen tapaiseen reagoida. Kyllähän mun ois pitänyt tajuta, ettei mikään raskaus voi näkyä noin. Tunnen itseni ihan typeräksi..

No, kaikki loput testit negaa seuraavana aamuna. Hetken olin jo tosi onnellinen, että jospa sittenkin. Olin hetken "raskaana" ja mielessä pyöri että kaikki järjestyy. Olin paskana kun seuraavana aamuna ei näkynyt mitään. Laitoin kuitenkin uuden laastarin koska olin jo päätöksen tehnyt ja mies kysyi negan jälkeen että "no laitat varmaan laastarin takas" sellaiseen sävyyn että hän tais sitä oottaa. Sit eilen oli seksiä, eikä hän ees tullut sisään vahingossakaan, jotta päivän laastarin poissaolo ei raskauttaisi. No, pohjamutiin taisin vajota taas, mieli on maassa ihan kunnolla, harkitsin jo aamulla sairauslomaa, mutta sinnillä tulin töihin. Miks oma mieli on tällainen.. Haluaisin kovasti mutta pelottaa ihan liikaa että mitä se tulevaisuus sitten on.. :S

Pekko tuli meidän pojan nimeksi <3

Twisted voimia tilanteeseen, toivottavasti kaikki selviää <3 mutta mieluummin sen 4 tekee kun tilanne on vakaa ja molemmat sitä kunnolla haluaa.

Marsupilamille tsemppiä pahoinvoinnin kans! Mulla on kaikis 3 poikaraskaudes ollu pahoinvointia, kaikki ollu aiva erilaisia, tästä viimesestä en vaan oksentanu mut muista kyllä.

Tervetuloa rosalina!

Elsalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Lambille ihanaa mahankasvattelua<3

Metsätähdelle tsemppiä pohdintoihin! Vaikeita asioita kyllä.

Mulla on vaan kasvanu tunne, että yks vielä puuttuu. Mies sanoi kyllä että hälle olis nämä 2 riittäny, ja nyt vasta alkanu sisäistämään Pekon, mut onnellinen siitä on ja haluaa silti myös sen neljännen, koska haluais sen prinsessan. :angelic::dummy1:

Pekko on samanlaanen huutosuoli ku nämä kaks aiempaa, mut yöt on *puuta koputtaen* ollu vähä helpompia ku aiempien kans. Oon kaikki kikat kokeillu suihkutisseihin, hain nännikumitki, mut ei juuri oo auttanu. Vyöhykkees käyty ny 3 kertaa, ja nyt veti maha jökkiin sitte ja se vaivaa:banghead: mut ehkä tämä tästä, hulluhan täs on ku päätettiin että seuraava saa tulla ku tulee, mut ompa sitte kaikki pois alta. Nyt on nimittäin olo että 4 on meidän luku, vaikka tuplia en laita pahaksi joa tulis :angelic:

Joku viivanpaikka Twistedin testissä kun oikeen tarkkaan katsoo..? Eiköhän se selviä tässä jos jotain kyydissä on..

Milloin emmiellellä häät ? ❤
Tsemppiä yritykseen ☺

Minä odotin silloin esikoistamme kun meillä oli häät v.2011.. olin sillon rv 11+0, ei onneksi pahoinvointia,eikä kukaan arvannu mitään.. juomalaseja toki vähän pyöriteltiin miehen kanssa, ei tainnu kukaan tajuta etten juonutkaan oikeesti muutama vieras vaan tiesi mut suuri osa oli tietämätön koko asiasta häissä..

Kp 13 ja ärsyttää kun ei ehtinyt tänään talletella.. perjantaina viimeksi. No jos huomenna.. on tää kiireistä kun vuoronperään töissä jne. Limat lisääntyny ja ajoittain jomottaa oikeelle..

No on tässä yö aikaa pitäs mies nykii hereille..
Syyskuun alussa. Et ei onneksi kauaa tarvi odotella. :joyful:

Twisted mulla kans mieli menee kun vuoristo rata mut mies kyllä ois valmis mut oottaa kiltisti jos lupauduno_Omontako teillä olikaan? Kyllä ihteäkin hirvitti aluks ku mies rupes puhunu että eihän me vain jäädä kahteen tai neljään lapseen:nailbiting:tuntu et se olis ollu ennemmin se jarruttaja mut ei toki ei oo mikään pakottaa vaan ymmärtää kyllä vaikka oisin sanonut et se on nyt tässä mut joo kyllä se näin on et kaikki aina järjestyy jollain tapaa ja näinhän se on ainakin meillä ollut... Oon kyl niin onnellinen et mies puhui aina ympäri uuteen nyyttiin ja tuli niitä ehkäisystä huolimattakin:grinsiis apua kohta alkaa taas koulut ja mihin se kesä on mennyt iik uskomatonta

Takaisin