Muita plussanneita?

Niinpä näkyy, että samoissa mennään :) Kuinka vahvat viivat sulla on jo testeissä? Itseä vähän huolestuttaa vahvistuuko r-testit tarpeeksi nopeasti :oops: Mulla taustalla ku raskaus ja se tieten huolestuttaa.. Mutta raskaana kunnes toisin todistetaan :) Tuntuu niin hassulta, että nyt tärppäsikin, vaikka oli jo ns. luovuttanut ja odotti vain ivf hoitojen alkamista nyt syksyllä :angelic:
Tällaisia viivoja on mulla tullut eilen:rolleyes::rolleyes:
 

Liitteet

  • 728FDB9F-14FE-4F67-B34C-59251FEC6557.jpeg
    728FDB9F-14FE-4F67-B34C-59251FEC6557.jpeg
    16.7 KB · Katsottu: 35
Tällaisia viivoja on mulla tullut eilen:rolleyes::rolleyes:


Näytti ihan mun kuvalta, ihan prikulleen samalta näytti kummatkin testit ku plussasin reilu viikko sitten :grin eikös noi punaiset oo herkkiä niitä 10 testejä ja Digin pitäis olla 25 niin ite mietin omalla kohdalla et miks ne herkät oli niin haaleet vaikka vahvempi näyttää plussaa..
 
Moi kaikille! Mä plussasin reilu viikko sitten, mutta on vähän pääkopalla kestänyt tottua ajatukseen raskaudesta ja kun oireetkin ovat lieviä niin tuntuu vielä epätodelliselta koko raskaus. Mutta kaipa sitä raskaana ollaan, viime su varmistustestiin piirtyi testiviiva jo ennen kontrolliviivaa. Eikä aiemmissakaan raskauksissa nyt niin hurjia oireita ole ollut. Mulla on ollut ylipitkä kierto, kun plussa tuli vasta kp 46. Arvioin kuitenkin, että plussa olisi näkynyt noin neljän viikon kohdalla, joten sen mukaan olisi nyt 5+4.
 
Moikka ja onnea plussanneille!:Heartred
Täällä yksi 19.7. plussannut :hello2
Tein testin vasta, kun menkat oli viikon myöhässä.
Nettilaskurin mukaan 19.3. LA..saa nähdä muuttuuko vielä vähän päivä..
Ekaa odotellaan ja hieman on vielä totuteltu ajatukseen vauvasta. Varhaisultraan varmasti mentävä, että saa varmuuden tästä kaikesta :)20190719_081422.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Näytti ihan mun kuvalta, ihan prikulleen samalta näytti kummatkin testit ku plussasin reilu viikko sitten :grin eikös noi punaiset oo herkkiä niitä 10 testejä ja Digin pitäis olla 25 niin ite mietin omalla kohdalla et miks ne herkät oli niin haaleet vaikka vahvempi näyttää plussaa..
Itseasiassa samaa mietein, et olivat niin haaleena,:pompus:mutta tänään tein vielä yhden ja on kyllä tummunut nyt hyvin:)
 

Liitteet

  • DF447734-E79C-4E12-85D2-557677FF2D13.jpeg
    DF447734-E79C-4E12-85D2-557677FF2D13.jpeg
    9 KB · Katsottu: 13
Varovasti liityn mukaan tänne, rv 7+4 suurinpiirtein nyt menossa. Testejä tehty useita parin viikon ajan mutta vielä epätodellinen olo. Ens viikolla varhaisultra, joten sitte saa tarkempaa tietoa vasta. La 9.3. Pari keskenmenoa takana joten vielä ei uskalla juhlistaa asiaa. Ja oireitakin niin vähän.. Ens viikkoon pitää vielä jännittää.
 
vinkatkaapas SE herkin testi ja dpo-päivä jolloin voisi tehdä? hullukshan tässä tulee
 
vinkatkaapas SE herkin testi ja dpo-päivä jolloin voisi tehdä? hullukshan tässä tulee
Mä oon tykännyt pregcheckin testeistä. Niillä oon saanut plussan, vaikkakin haalean mutta silti selkeästi nähtävän kp25/29. Eli suunnilleen dpo11
En oo tavannut parempaa testiä. Digi on kyllä omaa luokkaansa, on herkkä ja näyttää tuloksen niin ettei tarvitse arvuutella :rolleyes: oliko että jopa 6päivää ennen menkkojen oletettua alkamis päivää näyttäis positiivisen tuloksen?
 
Minä sain kans Pregcheckillä haalean plussan dpo9 eli rv3+2! En testannut aiemmin niin en tiedä oisko näkynyt jo edellisenä päivänä, ehkä ei.
 
vinkatkaapas SE herkin testi ja dpo-päivä jolloin voisi tehdä? hullukshan tässä tulee

Kovasti porukka kehuu Pregcheckiä ja Clearbluen varhaistadigiä, mutta itsellä ei kokemusta mikä on varhaisin päivä kun voisi tehdä.
Itsehän sain juuri pregcheckillä tasavahvat viivat viikonloppuna ja tänään aamulla pääsin tekemään Clearbluen viikkoarviollisen digitestin ja pärähti heti 3+ testiin (eli vähintään 5+0) :woot:

Tee halvalla pregcheckillä aikaisin ja seuraisin kun/jos viivat lähtee kehittymään? Clearbluen ohjeissa luki jotain että mahdollista on saada plussa jopa 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen, mutta todennäköisyys oli jotain 60%, eli en tuhlaisi kallista testiä niin aikaisin.
 
Mä oon tykännyt pregcheckin testeistä. Niillä oon saanut plussan, vaikkakin haalean mutta silti selkeästi nähtävän kp25/29. Eli suunnilleen dpo11
En oo tavannut parempaa testiä. Digi on kyllä omaa luokkaansa, on herkkä ja näyttää tuloksen niin ettei tarvitse arvuutella :rolleyes: oliko että jopa 6päivää ennen menkkojen oletettua alkamis päivää näyttäis positiivisen tuloksen?
toi pregcheck apteekin tuote?
tarkoitatko clearblue digiä? kävin aamulla lähiapteekissa ja kaikissa luki et vasta ”kuukautisten poisjäännin jälkeen”. enpå sit ostanu mitään. täytyypä käydä kauppareissulla toisessa apteekissa kyselemässä josko heillä olis laajempi valikoima. vai lukeeko paketissa herkkyydestä..dpo8 nyt.
tämä testi löytyis kotoa. ei varmaan kovin herkkä? en muista yhtään miten plussasin viimeraskaudessa.
 

Liitteet

  • 65B60915-03EB-48D2-9CBC-ADAA1F420901.png
    65B60915-03EB-48D2-9CBC-ADAA1F420901.png
    60.3 KB · Katsottu: 4
Muokattu viimeksi:
toi pregcheck apteekin tuote?
tarkoitatko clearblue digiä? kävin aamulla lähiapteekissa ja kaikissa luki et vasta ”kuukautisten poisjäännin jälkeen”. enpå sit ostanu mitään. täytyypä käydä kauppareissulla toisessa apteekissa kyselemässä josko heillä olis laajempi valikoima. vai lukeeko paketissa herkkyydestä..dpo8 nyt.
tämä testi löytyis kotoa. ei varmaan kovin herkkä? en muista yhtään miten plussasin viimeraskaudessa.
Tuo kuvan testi on 10mlu herkkä, muistaakseni. En oo kokeillut tehdä tota ennen menkkojen oletettua alkamis päivää.
Pregcheckejä myydään ainakin täälläpäin s marketeissa.
 
toi pregcheck apteekin tuote?
tarkoitatko clearblue digiä? kävin aamulla lähiapteekissa ja kaikissa luki et vasta ”kuukautisten poisjäännin jälkeen”. enpå sit ostanu mitään. täytyypä käydä kauppareissulla toisessa apteekissa kyselemässä josko heillä olis laajempi valikoima. vai lukeeko paketissa herkkyydestä..dpo8 nyt.
tämä testi löytyis kotoa. ei varmaan kovin herkkä? en muista yhtään miten plussasin viimeraskaudessa.
Tämä on herkkyydeltään 10 toi kuvan Apteq-testi! Yhtä vahvaa viivaa anto mulle kuin kaupan pregcheck. Vaikka pc on herkkyydeltään virallisesti 25, on se silti yhtä herkkä kuin esim. Tuo 10 apteq. Pc on vaa halvempi!
 
Tämä on herkkyydeltään 10 toi kuvan Apteq-testi! Yhtä vahvaa viivaa anto mulle kuin kaupan pregcheck. Vaikka pc on herkkyydeltään virallisesti 25, on se silti yhtä herkkä kuin esim. Tuo 10 apteq. Pc on vaa halvempi!
kiitti tiedosta. ehkä testaan eka tuolla parin päivän päästä ja sit jos ei tuu toivottua tulosta ni jollain toisella.
 
Mulla ei näy edes herkemmillä pari päivää ennen menkkojen oletettua päivää, mun on vaan pitänyt ootellaa että menkat on myöhässä :rolleyes: ja sit kun näkyy jotain niin tullu sit jo ihan leffaviivat o_O Ystävä on taas kummatkin lapsensa plussannut 3+jotain eli hyvin yksilöllistä. :rolleyes:
 
Takaisin
Top