Pelot, huolet ja murheet

Nyt kolmena yönä putkeen ollut kauheat alavatsakrampit, pelottaa ettei kaikki ole hyvin. Vuotoa ei onneksi ole ollut
 
Tänään ollut jotenkin tunne, ettei kaikki ole hyvin. Väsymyskin helpottanut. Rv 5+3.
 
Mulla on huoli ollut myös seuralaisena kun oireet ovat edelliseen raskauteen verraten vähäiset. Tänään leikkikentällä tytön kanssa ollessa tunsin että jotakin märkää hulvahti pöksyihin. Kova kiire tuli takaisin kotio ja helpotuksekseen sitä huomasi sen olevan vain valkovuotoa. Tuommoinen säikytteli mua jo edellisessä raskaudessa :nailbiting:
Ei se huoli tosiaan taida kadota koko raskauden aikana, mutta on se tämä alku epävarminta aikaa...
 
Tänään täysin oireeton päivä. Ihan kauheeta tämmönen, heti hirveä pelko että kaikki ei oo kunnossa. :sorry: Tulispa nyt jotain oireita edes, vaikka sit sitä huonoa oloa.. Nyt rv 4+3
 
Mä kävin eilen päivystyksessä kun näitä jäätäviä alavatsakipuja on kestäny jo sen pari vkoa ja nyt tulee jo useamman kerran päivän aikana. Ihan kun joku iskis ja vääntelis puukkoa mun vatsassa. Olin jo ihan varma että mulla on kohdunulkopuolinen raskaus tai vähintään keskenmeno tuloillaan.. Onneksi kaikki kuitenkin näytti olevan hyvin, viikkoja arveli olevan 5+1 (eri sovellukset on mulle antanu H6-7). Kuulemma nää kivut on sit vaan mun oireita.. ihan karmeeta jos nää jatkuu loppuun asti.. innolla odotan mahdollisia synnytyskipuja :confused: Onko kellään muulla samanlaista? Särkylääkkeitä en halua syödä niin lämpöpussukalla mennään :sorry: töissä vaan ei oikein pysty sitäkään käyttää vaan on irvisteltävä sisäisesti..
 
Mä kävin eilen päivystyksessä kun näitä jäätäviä alavatsakipuja on kestäny jo sen pari vkoa ja nyt tulee jo useamman kerran päivän aikana. Ihan kun joku iskis ja vääntelis puukkoa mun vatsassa. Olin jo ihan varma että mulla on kohdunulkopuolinen raskaus tai vähintään keskenmeno tuloillaan.. Onneksi kaikki kuitenkin näytti olevan hyvin, viikkoja arveli olevan 5+1 (eri sovellukset on mulle antanu H6-7). Kuulemma nää kivut on sit vaan mun oireita.. ihan karmeeta jos nää jatkuu loppuun asti.. innolla odotan mahdollisia synnytyskipuja :confused: Onko kellään muulla samanlaista? Särkylääkkeitä en halua syödä niin lämpöpussukalla mennään :sorry: töissä vaan ei oikein pysty sitäkään käyttää vaan on irvisteltävä sisäisesti..

Voi ei, onpa kurjaa noin voimakkaat kivut :sorry:
Toivottavasti helpottaisi pian, onneksi kävit päivystyksessä kun varmasti huolettaa niin näit että kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Itselläni ei ole noin voimakkaita kipuja ollut mutta olen täältä lukenut ja kavereitakin on, jotka on alkuraskaudessa kärsineet jäätävistä kivuista ja kaikki on sitten kuitenkin mennyt ihan hyvin ja vauvan saaneet syliin.
Jaksamista :smiley-angelic003:Heartred
 
Mä kävin eilen päivystyksessä kun näitä jäätäviä alavatsakipuja on kestäny jo sen pari vkoa ja nyt tulee jo useamman kerran päivän aikana. Ihan kun joku iskis ja vääntelis puukkoa mun vatsassa. Olin jo ihan varma että mulla on kohdunulkopuolinen raskaus tai vähintään keskenmeno tuloillaan.. Onneksi kaikki kuitenkin näytti olevan hyvin, viikkoja arveli olevan 5+1 (eri sovellukset on mulle antanu H6-7). Kuulemma nää kivut on sit vaan mun oireita.. ihan karmeeta jos nää jatkuu loppuun asti.. innolla odotan mahdollisia synnytyskipuja :confused: Onko kellään muulla samanlaista? Särkylääkkeitä en halua syödä niin lämpöpussukalla mennään :sorry: töissä vaan ei oikein pysty sitäkään käyttää vaan on irvisteltävä sisäisesti..

Hui, kuulostaa ikävälle mutta onneksi kaikki vaikutti olevan hyvin. Mulla on pari kertaa ollu voimaksta kipua, se kesti kylläkin vain ihan muutaman sekunnin. Tsemppiä, töissä ei varmasti oo kovin raposta jos noin kovaa särkee. Kannattaa varmaan käydä työterveyshuollossa juttelemassa lääkärin kanssa, olisiko saikun paikka?
 
Kiitos tsempeistä! :Heartred Mulla on tällä hetkellä niin lyhyt sijaisuus että yritän kyllä olla töissä viimeseen asti, eikä onneks vielä kertaakaan oo töissä iskeny yhtä pahoja kramppeja mitä kotona..
 
Täällä oireet loistaa poissaolollaan ja sekös huolettaa :nailbiting: Rintojen kipu on lähes loppunut ja pahaa tekee vain harvakseltaan. Alavatsan menkkamaiset kivutkin on lähes loppuneet, joskus ylösnoustessa aavistuksen vihlasee.
Kituviikko alkoi, viikon päästä tiistaina on vasta se alkuraskauden ultra...
 
Täällä oireet loistaa poissaolollaan ja sekös huolettaa :nailbiting: Rintojen kipu on lähes loppunut ja pahaa tekee vain harvakseltaan. Alavatsan menkkamaiset kivutkin on lähes loppuneet, joskus ylösnoustessa aavistuksen vihlasee.
Kituviikko alkoi, viikon päästä tiistaina on vasta se alkuraskauden ultra...

I feel you... mulla on myös ollut noita oireiden loppumisia kuin seinään :nailbiting: on myös tullut välillä tunne, että en mä raskaana voi olla... mutta sitten niitä oireita taas ilmaantuu ja huomenna on digiin paikka jonka pitäisi nyt näyttää sen 3+. Olitko sä digiin tehnyt? Se kummasti tuo varmuutta että raskaushormonitasot nousee. Koita jaksaa sinne ensi viikon tiistaille ja jo ennen sitä toivon sinulle kasapäin oireita! :smiley-angelic003:Heartred
 
I feel you... mulla on myös ollut noita oireiden loppumisia kuin seinään :nailbiting: on myös tullut välillä tunne, että en mä raskaana voi olla... mutta sitten niitä oireita taas ilmaantuu ja huomenna on digiin paikka jonka pitäisi nyt näyttää sen 3+. Olitko sä digiin tehnyt? Se kummasti tuo varmuutta että raskaushormonitasot nousee. Koita jaksaa sinne ensi viikon tiistaille ja jo ennen sitä toivon sinulle kasapäin oireita! :smiley-angelic003:Heartred

Tein digin jo 1.7 ja silloin näytti 3+:happy: Meidän pitäis kai olla vaan onnellisia kun ei oo oireita, tässä sitä maristaan kun ei okseta :rolleyes: Jospa ensi viikon ultran jälkeen tulis levollinen olo ja osais nauttia tästä hyvästä voinnista :p
Kerro sitten huomenna mitä sinun digi näyttää :Heartred
 
Hirveä pelko koko ajan takaraivossa, oireet on niin mitättömät ja epätietoisuus todella läsnä. Saatiin aika neuvolaan ultraan ja raskauden keston määritykseen ensiviikon loppupuolelle, ehkä siellä selkenee. Mulla on jatkuva etova olo ja väsymystä kyllä riittää, mutta siihen ne aika pitkälti jääkin.
Menin myös tyhmänä tekemään vielä uuden raskaustestin ja omaan silmään viiva on haaleampi kun aiemmin :sad001 vielä itseaiheutettu pelko tämäkin.. pitäisi malttaa se 1,5 vko odotella että pääsee ultraan
 
Jos voin jotenkin teidän mieltä rauhottaa meidän tarinalla, niin lukekaa toki.

Viime raskaudessa elelin siis viikoilla ~9 ja kateltiin sängyssä telkkaria miehen kanssa. Oli sellanen fiilis et vuotaa verta, mut vähän sisäisesti peläten kuittasin sen vaan sille et valkovuotoo tjs. Kuitenki sit nauroin miehelle et tuntuu ihan siltä et vuotaa jotain ja kun nousin huomattiin et koko sänky oli ihan verestä märkä. Vuosin ku seula. Siitä meni muutama viikko kun käsiteltiin keskenmenoa kunnes tuli ultrapäivä viikolla 12+3 ja kohdusta löydettiin hyvinvoiva sikiö sykkeellä. Nyt meidän sikiöhän on vajaa 18kk poika.

Raskaudessa kaikki tarkoittaa kaikkea ja mikään ei mitään. Stressaamalla ei voita mitään eikä se pahimpaan uskominen tuo yhtään helpotusta pahimman sattuessa. Ihan yhtälailla se sattuu. Kannattaa ottaa päivä kerrallaan ja iloita siitä mitä nyt on.
 
Mä kävin eilen päivystyksessä kun näitä jäätäviä alavatsakipuja on kestäny jo sen pari vkoa ja nyt tulee jo useamman kerran päivän aikana. Ihan kun joku iskis ja vääntelis puukkoa mun vatsassa. Olin jo ihan varma että mulla on kohdunulkopuolinen raskaus tai vähintään keskenmeno tuloillaan.. Onneksi kaikki kuitenkin näytti olevan hyvin, viikkoja arveli olevan 5+1 (eri sovellukset on mulle antanu H6-7). Kuulemma nää kivut on sit vaan mun oireita.. ihan karmeeta jos nää jatkuu loppuun asti.. innolla odotan mahdollisia synnytyskipuja :confused: Onko kellään muulla samanlaista? Särkylääkkeitä en halua syödä niin lämpöpussukalla mennään :sorry: töissä vaan ei oikein pysty sitäkään käyttää vaan on irvisteltävä sisäisesti..
Mulla on myös ollut ajoittain aika voimakkaita kipuja. Nyt vasta 4+5 eli ekaan ultraankin on aikaa :nailbiting:
 
Tänään tullut vähän vuotoa että mahtoiko tämä olla sitten tässä :sorry: no, ei auta muu kuin odottaa että rupeeko kunnolla vuotamaan vai onko vaan harmitonta.. 6+2 ois tänään.. tiistaina olis ultra.
 
Tänään tullut vähän vuotoa että mahtoiko tämä olla sitten tässä :sorry: no, ei auta muu kuin odottaa että rupeeko kunnolla vuotamaan vai onko vaan harmitonta.. 6+2 ois tänään.. tiistaina olis ultra.
Mullakin muutamana päivänä tullut vähäistä vuotoa, lähinnä paperiin pyyhkiessä muttei siihenkään joka vessareissulla. 5+2 nyt menossa. Toivotaan et molemmilla vaan harmitonta!
 
Tänään tullut vähän vuotoa että mahtoiko tämä olla sitten tässä :sorry: no, ei auta muu kuin odottaa että rupeeko kunnolla vuotamaan vai onko vaan harmitonta.. 6+2 ois tänään.. tiistaina olis ultra.
Mullakin muutamana päivänä tullut vähäistä vuotoa, lähinnä paperiin pyyhkiessä muttei siihenkään joka vessareissulla. 5+2 nyt menossa. Toivotaan et molemmilla vaan harmitonta!
Toivottavasti vuodot ovat harmittomia:Heartred
 
Mua häiritsee oireettomuus, kokoajan semmonen epämääränen kuumottelu alamahalla mitä oon pitäny kohta alkavina menkkoina kohta 2vkoa mut ei niitä vaan tullu, vaan ylläriplussa tikkuun vaikka menkkaolot jatkuu:angelic: tavallaan on vahva olo et tää oli näin tarkotettu ja sit toisaalta kauhee epäusko et ei tuol vaan voi olla ketään :bag: aagh, yritän kyl saada varhaisultra-aikaa johonki elokuulle kun on kesälomalta kotiuduttu et pääsee viikoista vähän paremmin kärryille ja näkee et onko tuol oikeesti joku :bored:
 
Vaikea tunnistaa itseäni, kun yleensä ajattelen positiivisesti ja otan vastaan mitä elämä tuo tullessaan. Mutta nyt on iskenyt pelko keskenmenosta.. :sorry: eilisestä asti ollut ihan masentunut fiilis, enkä saa itseäni ajattelemaan positiivisesti. Plussattuani olin valtavan onnellinen, mutta nyt tuntuu etten pysty iloitsemaan pelon keskellä :arghh:
Mulla oli alkuvuodesta km rv7, kehitys oli loppunut jo aiemmin. Tiesin ettei kaikki ollut kunnossa, kun oireita ei ollut :sorry: nytkään ei vielä tunnu mitään suurempia oireita, ja vaikka tiedän ettei niitä vielä välttämättä oo kun on menossa vasta rv4+1, mutta toivon kovasti että alkais oireilla jo :smiley-angelic001
Ehkä tää masis fiilis on yksi oire, toivottavasti.
 
Takaisin
Top