Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Kirpparilta yhden bodyn ja unihaalarin pienessä koossa, kun meillä on niitä niin vähän. Kaverilta pyysin jo, että säästää meille vaatetta. Itselle ostin alesta mamma paidan ja ensi kesäksi kaksi imetys t-paitaa.
 
Ei pysty aattelee vielä. Tytöil jääny jotain. Kattellaan ultran jälkeen jos onni käy
 
Mä ostin jo yhden ihanan bodyn alesta, muutama päivä ennen plussaa! Tuntui aika tyhmältä, kun en yleensä hamstraa mitään ylimääräsiä tavaroita turhaan vain varan vuoksi. Mutta tunne oli todella vahva siitä, että mun täytyy se body ostaa! Enkä edes uskonut saavani vielä plussaa tälläkään kierrolla.

Äitiyspakkauksen kuviakin oli pakko tänään käydä ihailemassa uudestaan. :love017
Meinaatteko muut hankkia pakkauksen vai otatteko rahana?
 
Mun mies on saanu mut ohjailtua vielä vauvanvaatehyllyjen ohi, koska tietää että homma lähtis käsistä.. :D äitiyspakkaus aiotaan ottaa :)
 
Olen viime vuonna ostanut söpön kietaisubodyn kokoa 44. Esikoinen hukkui koon 50 vaatteisiin synnyttyään!
 
Äitiyspakkauksen kuviakin oli pakko tänään käydä ihailemassa uudestaan. :love017
Meinaatteko muut hankkia pakkauksen vai otatteko rahana?
Meillä jäi käyttämättä suurin osa 2016 pakkauksen vaatteista. Olivat vääränmallisia ja liian poikamaisia pikku prinsessalle. Nyt aiotaan ottaa rahana, vaikka on se pakkauksen hypistely niin ihanaa :love7
 
Äitiyspakkauksen kuviakin oli pakko tänään käydä ihailemassa uudestaan. :love017
Meinaatteko muut hankkia pakkauksen vai otatteko rahana?

Mä varmaan meenaan ottaa pakkauksen ihan vaan periaatteen takia :joyful: On niin ihana sit päästä hypistelemään niitä kaikkia ihania vaatteita.
 
Aattelin ensin että mitään en ostele, ennenkun ultrassa on käyty mutta lähikaupan poistohyllyssä oli naurettavan edullisesti ihana nalle, josta tulee musiikkia yms. Ei voinut vastustaa :angel4
Tuohan ei nyt edes tule käyttöön piiiiitkiiiin aikoihin mutta onpa sitten valmiina.
Meillä on se ihanteellinen tilanne että melkein kaikkea löytyy, tytöltä ollaan säästetty ainakin kaikki isoimmat jutut. Kaverilta tulen saamaan paljon vauvanvaatteita, kummipoikani on nyt pian 9kk.
Yksi ihana juttu pitää kyllä hankkia, mutta se ei ole vielä ajankohtainen, nimittäin Moses kori keinujaloilla. Aateltiin, että emme edes kokoa heti pinnasänkyä vaan moseskori saa toimia ensi sänkynä. Muistan niin, miten tyttö näytti pienoiselta valtavassa pinniksessä heti synnyttyään :grin kori mahtuu myös helposti keinujalkoineen sängyn vierelle ja ovat ne niin kauniita! :love017
Äitiyspakkaus pitääkin käydä kurkkaamassa mutta luulen kuitenkin, että tällä kertaa se tulee meille rahana. Tallessa on vielä tytön toppapuku ym. isommat jutut siitä pakkauksesta ja viimeksi valitettavasti suurin osa niistä vaatteista jäi käyttämättä :oops: vaikka pakkaus on kyllä aivan mahtava, upeaa että meillä sellainen on saatavilla täällä Suomessa! Se on kyllä upea hetki, kun pääsee hypistelemään niitä :Heartred
 
Kävin kans kattomassa minkälaisia onkaan tän äitiyspakkauksen kuosit. Osasta tykkäsin, osasta en. Esikoinen on poika ja otettiin vuoden 2016 pakkaus josta käytettiin kyllä suht paljon vaatteita ja kaikki on säästössä vielä. Tavallaanhan se olis ihana, olis sitten molemmilla omat pakkaukset mutta en tiedä tarvitaanko oikeesti. No, onneks ei tarvii vielä päättää.

Mun oma äitiyspakkaus vuosimallia 1988 on säästetty, siis se laatikko, ja sinne kerätty rakkaimmat vaatteet siltä ajalta kun oon ollut ehkä 0-7 -vuotias. Paljon pääsin pojan kanssakin niitä vauva-aikana käyttämään, mitä nyt mekot ja kaikista retroimmat kuteet jäi väliin. Toi olis musta kiva toteuttaa nytkin ja säästää sitten muistona kivoimmat vaatteet lapsille.
 
Kahden vaiheilla otetaanko tälle kakkoselle se vai ei.. kaikki esikon vaatteet tallella ja niitäkin on paljon :grin me käytettiin aikalailla kaikkea äitiyspakkauksesta, vanupuku tais ehkä kerran olla päällä..
 
Kävin eilen ihailemassa kaphalin sivuilta ihania vauvavaatteita ja tottakai tarttu muutamat mukaan "vahingossa" :smiley-ashamed005 tais olla töppöset, filtti, unilelu sekä kylpypyyhe
 
Käytiin yks päivä tässä miehen kanssa kaupoilla. En voinut vastustaa mennä sitten lastentavarapuolelle. Olin jo ostamassa unilelua, mutta mies toppuutteli. Sanoi ,että sitten varhaisultran jälkeen. Minähän purskahin itkuun. Mies tuli ja halasi. Kummallekkin tuulimuna oli viimeksi niin kova paikka, että ymmärrän hänen toppuuttelun. Ihanasta hän sitten sanoi, että kyl me vielä unilelu jollekkin pyöriäiselle ostetaan. Odottavan aika on pitkä.:Heartred
 
Mä kävin tänään hakemassa babyboxin :angelic: Vähän ilmasta kivaa millä fiilistellä tulevaa vauvaa
 
Mä kävin tänään hakemassa babyboxin :angelic: Vähän ilmasta kivaa millä fiilistellä tulevaa vauvaa

Muistan etäisesti että tuosta babyboxista on ollut puhetta... Kuinka ja mistä sen saa?
 
Muistan etäisesti että tuosta babyboxista on ollut puhetta... Kuinka ja mistä sen saa?

Se on lastentarvikkeen jakama pakkaus. Sen tilaamiseen löytyy oma nettisivu ku googlettaa babybox. Meidän pakkauksessa oli tutti, imetysmyönteinen tuttipullo, 2kk viaplayta ja pieniä vaippoja
 
Mä haluaisin kyllä äitiyspakkauksen toiselle vauvalle myös :love017 Esikoisella oli vuoden 2017 pakkaus ja oli kyllä superihana :Heartbigred Kaikki vaatteet tais tulla käytettyä ja osa ahkerastikin. Joku oranssin kirjavat kuosit parissa vaatteessa taisivat jäädä vähemmälle käytölle.

Vaihtuukohan uusi pakkaus jo meidän vauvoille vai vasta myöhemmin keväällä/kesällä:pompus:
 
Takaisin
Top