----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen niin vihainen miehelle kun missattiin tämä kierto, ettei tee edes mieli puhua... Mä en ymmärrä miksi se ei tajua ettei ihan hirveen montaa kiertoa ole mahdollisuutta enää? Jos mulla on kiertoja 19 kpl per vuosi ja mahkut 1-2 kiertoa noista. Mä sanoin, etten ala syömään noita myrkkyjä sitten jos missataan kun parhaat ajat. Hän varmaan luulee, että on mahkuja jonnekin 50v asti vaikka käyty jo kuuntelemassa huonoja uutisia klinikalla.

No aivan sama..

Peppipupu, ihan kotikäytössä tavallisella talletuksella siittiöt pysyvät toimintakykyisinä 2-3 päivää, sitkeimmät kokonaisen viikon. Sinulla kun on vielä nuori mies, niin kyllä se perjantai riittää. Ei mene kierto hukkaan <3 Pestyillä siittiöillä ajoitus on tarkempi.

Yölento kiitos vielä selvennyksestä. Olisi jotenkin vaan varmempi olo jos olisi vielä sit dpo0 vehdattu.

Nyt kun olen tutkiskellut itseäni niin eniten ehkä haittaa se, että mua ronkitaan, maksetaan yli tonni tutkimuksista ja mä syön lääkkeitä jotka luultavasti on syypää päänahan rikkimenoon. Sitten kun testi näyttää vihreää valoa, mennään silti jonnekin perkeleen vesisateeseen kuuntelemaan aivan paskoja bändejä ja mies tapojensa vastaisesti veti viinaa niin, että sammui kun päästiin tädin luokse. Joten vaikka kylässä ei olisi ollut romanttista niin olisi voinut varmistaa jos oltaisiin oltu hiljaa.

Totesin aamulla sille, että mulla ei ole hätää kun on jo kaksi lasta. Mutta hänen kannattaisi alkaa miettimään lapsetonta loppuelämää. En aijo kusta tikkuihin ja syödä noita lääkkeitä jos ei hoida omaa osuuttaan. Ja jos meillä on max 4 mahdollisuutta jäljellä niin hirveenä en missaisi hetkiä joina se voi onnistua. Toisaalta olen helpottunut, että homma ei täysin olekaan mun iästä kiinni. Eli en ole yksin syypää jos sitä lasta ei sit tulekaan.

Mä oon vähän skeptinen siitä, elääkö esim. yli 50-vuotiaan miehen siittiöt montaakaan päivää. Vaikka mies on ottanu vitamiineja ja lisäravinteita jotka parantaa siittiöiden laatua/liikkuvuutta, mut silti... kun meillä ei ole tutkittu siimahäntiä. Sen takia mulla on paniikki, jos talletuksesta on jo parikin päivää, ja sit tulee ovisplussa. Ei voi luottaa siihen. Tietty nuoremman miehen ollessa kyseessä, tilanne on ihan toinen.
Samaa mieltä. Nuorella miehellä varmasti on virkeämpiä siimahäntiä ja yli 50-vuotiaalla ei ehkä ihan niin villiä väkeä, mutta varmasti joukossa on paljon kelvollisiakin yksilöitä. Ajoitus vaan on vähän tarkempi.

Milloin miehen pitäisi muuttaa sinun luoksesi?

Hento haave viisaita sanoja! Epäilen myös että on vaan liian optimisti. Ei oikein koskaan stressaa mistään ja on sitä mieltä, että asiat suttaantuu aina. Tänään löin karut faktat taas pöytään. Mua ei vaan jotenkin nyt napostele edes tämä yrittäminen. Ehkä sit jossain vaiheessa. Taitaa mulla lyödä suojat päälle. Ajattelin alkaa maalailla kivaa tulevaisuutta ihan ilman lapsia. Matkustelua ja rahat riittää kaikkeen kivaan. Voisi alkaa taas ratsastaa vaikka.

Mä sain kerran hepulin miehelle, kun teki oharit oviksen aikaan. Kun kyseessä on kuitenkin mies joka haluaa aika paljon ja pystyy vaikka joka päivä. Suutuspäissään ilmoitin, että nähdään sitten niissä merkeissä seuraavan ovulaation aikaan. Lapsellista, mutta suutuspäissään tulee lauottua. Kummallisinta, että se (parin viikon) selibaatti toimi.:hilarious:
Lisäksi kävi ilmi, että oli siellä taustalla jotain sellaista pelkoakin, että hänen siittiöissä vikaa.

Tavaroiden raivauksen vaikeus on ainakin minulla menneisyydessä elämisen luopumisen vaikeutta. Esim. minä olin säästänyt teini-iästä asti nuhjuuntuneita ja venähtäneitä bändipaitoja yms. jotka saivat lähtöpassit vasta kun odotin esikoista neljä vuotta sitten. Sekuntiakaan en ole kaivannut noita "tärkeitä menneisyyden muistoja", joita jemmasin vuosikymmeniä, mutta kynnys niiden pois heittämiseen oli korkea.

Eilen vaatekomeroa siivotessa heitin pois pikkuvikaiset kengät, joita en ole käyttänyt kertaakaan enää 15 vuoteen. Tajusin, että vaikka ne ovat kivannäköiset, en ikinä tule enää käyttämään 10 cm korkeita platform-sandaaleja.

Takaisin