Laskettu aika tammikuussa 2020

Ei se litkun juominen mut se olo mikä siitä tulee puolen tunnin sisällä ja jatkuu sen melkein koko ajan mitä istut siellä. Hyi saakeli.
Täällä se oli vielä edellisen kerran sellaista olevinaan kokiksen makuista, hyi saakeli!
 
Mulla oli myös sokerirasitus viikko sitten. Tuloksia en oo vielä saanu, ehkä saan tiistaina kuulla lääkärissä. Oli vadelmapillimehun makuista mut imelyys potenssiin 10. Tunnin kohalla oli vähän huono olo mut meni äkkii ohi.
 
Ootteko saanu ultrassa sukupuoliarveluita? Meille sanottiin että harvinaisen selkeästi näyttää pojalta mut ei nyt voi vielä 100% varmuudella sanoa.
 
Ei olla saatu. Poika olo ollut alku raskaus, mutta nyt alkanut tulla tyttö viboja :dummy1: en malttaisi odottaa, että saa tietää kumpi sieltä tulee.
 
Mulla on kans tyttöfiilikset! En tiedä miksi. Koitin ultrakuvista päätellä mutten tullut sen fiksummaksi :hilarious: onhan se kiva saada tietää, jotenkin tulee realistisemmaksi koko juttu, kun pystyy jotain edes vauvasta kuvittelemaan.

Ompa teillä aikaisin noi sokerirasitukset, mulla vasta joskus viikon 24 jälkeen. En odota kyllä innolla sitä ollenkaan.
 
Mulla on sukurasite kun mun veljellä, äidillä ja äidin veljellä on dm2 ja isän kahdella siaruksella dm1 niin siksi nyt ekaa kertaa ja uusiksi sitten viikolla 24
 
Mulla oli esikoisesta radi, koska kun poika syntyi hänellä oli hypoglekemia ja jouduttiin olee vauvateholla 2 viikkoa syntymän jälkeen. Mulle olis kans ollu vaan toi 12-16 viikon rasitus mut itse pyysin et käyn tekee sen sit uudestaan puolen välin jälkeen ja sokereita saavat mitata puolen välin jälkeen muutenkin. Mulle kehitty radi vasta viimeisellä 8 viikolla, nyt kun jälkikäteen miettii oireita.
 
Ootteko saanu ultrassa sukupuoliarveluita? Meille sanottiin että harvinaisen selkeästi näyttää pojalta mut ei nyt voi vielä 100% varmuudella sanoa.


Myös meille sanottiin että kaikki merkit viittaa poikaan, mutta tässä vaiheessa tytötkin voi näyttää joskus pojilta. Mutta mulla on koko ajan ollu fiilikset että se ois poika :)
 
Ei se litkun juominen mut se olo mikä siitä tulee puolen tunnin sisällä ja jatkuu sen melkein koko ajan mitä istut siellä. Hyi saakeli.
Täällä se oli vielä edellisen kerran sellaista olevinaan kokiksen makuista, hyi saakeli!

Juurikin se olo minkä se litku aiheutti , hyyyyiii :hungover: mut mies ilmotti sit et meijä koira on päässy karkaamaan (asutaa kerrostalossa, keskustassa ) nii siinä tuliki sellanen hätä ja huoli et unohtu tyystin se miten paska olo itellä on :grin mut se päätty onneks hyvin :smiley-angelic002 Miulle alko niistä verikokeista tulla samantein tuloksia mut eihä niistä ymmärrä :hilarious: Tiistainna neuvola nii eiköhän ne sit siellä käydä läpi.
 
Mä oon vieläpä jossain vaiheessa menossa ihan omasta tahdostani sokerirasitukseen :grin. Kävin edellisessäkin raskaudessa ja viimeks neuvolassa, kun ei ollu oma terkka niin se ihmetteli et miks oon ollu sokerirasituksessa ku ei mulla ne riskit täyty et pitäs mennä. Mut mä haluan vaan varmistua, ettei oo radia :).

Onko muille HUS:in alueella asuville jääny s-postiin tulematta se sähköinen linkki millä pääsee ultra-aikaa varaamaan? Mulle sanottiin, et pitäs 72h sisällä neuvolakäynnistä se linkki tulla, mut eipä oo näkyny :meh:. Ärsyttää, ku nyt tulee just vkonloppukin enkä pääse soittelee sinne.
 
Mä oon vieläpä jossain vaiheessa menossa ihan omasta tahdostani sokerirasitukseen :grin. Kävin edellisessäkin raskaudessa ja viimeks neuvolassa, kun ei ollu oma terkka niin se ihmetteli et miks oon ollu sokerirasituksessa ku ei mulla ne riskit täyty et pitäs mennä. Mut mä haluan vaan varmistua, ettei oo radia :).

Onko muille HUS:in alueella asuville jääny s-postiin tulematta se sähköinen linkki millä pääsee ultra-aikaa varaamaan? Mulle sanottiin, et pitäs 72h sisällä neuvolakäynnistä se linkki tulla, mut eipä oo näkyny :meh:. Ärsyttää, ku nyt tulee just vkonloppukin enkä pääse soittelee sinne.
Muullakaan ei tullu tota linkkiä ja menin omapolulle mutta ei siellä ollut raskauspolkua. Palvelu on mulle tuttu entuudestaan kun meillä oli siellä ivf polku joten tiesin mistä etsiä. Soitin neuvolaan ja sain numeron mistä varata se puhelimitse. Soitin sinne ja kerroin että ei löydy omapolulta ja sieltä sanottiin että mulle ei ole edes lisätty sitä. Sitten lisättiin ja pääsin varaamaan. Mutta sähköpostia ei kyllä silloinkaan tullut.

Suosittelen käymään kokeilemassa kirjautua omapolulle ja katso löytyykö se sieltä. Siinä sähköpostissa ei ole mitään mitä tarvitsisit kirjautumiseen.
 
Mahan näkymisestä on ollut puhetta täällä... Mulla näkyy omasta mielestäni ainakin jo aika selkeesti (11+0), varsinkin iltaa kohti turpoaa. Vanhoja farkkuja en oo pystynyt enää pitämään :facepalm: Tuntuu, että töissäkin jotkut on vilkaissut mun mahaa.. jokohan ne aavistelee :joyful: No toisaalta oon alottanut siellä vasta kuukaus sitten, että ei ne tiiäkkään miltä mun maha on näyttänyt normaalitilassa :joyful: Joillakin ihmisillä kyllä tuntuu olevan sellanen kyky, että ne huomaa raskaana olevat paljon ennen muita.

Mulla ois nyt tänä ja ens viikonloppuna rippijuhlia tiedossa, saahan nähä paljastuuko tää siellä :rolleyes: En haluais juhlissa kertoa. Sit ois yhdet kolmekymppiset ja kavereiden lapsen synttäritkin ens viikonloppuna.. juhlia riittää nyt :grin
 
Mulla ois elokuussa kahdet sukuhäät, sitä ennen on varmaan lähipiiriä tiedotettava kun en haluais olla huomionvarastaja oletettavan mahani kanssa :confused:

Tai etsittävä joku mekko joka ei kovin pahasti mahaa ainakaan esittele :hilarious:

Mulla on iltasin tosi paha turvotus ja kunnon pömppis, että ihan ahdistaa vaihtaa työpaikan pukkarissa vaatteita. Tuntuu että näkyisi niin kovin. Aamuisin ei oikein mitään.
 
Muullakaan ei tullu tota linkkiä ja menin omapolulle mutta ei siellä ollut raskauspolkua. Palvelu on mulle tuttu entuudestaan kun meillä oli siellä ivf polku joten tiesin mistä etsiä. Soitin neuvolaan ja sain numeron mistä varata se puhelimitse. Soitin sinne ja kerroin että ei löydy omapolulta ja sieltä sanottiin että mulle ei ole edes lisätty sitä. Sitten lisättiin ja pääsin varaamaan. Mutta sähköpostia ei kyllä silloinkaan tullut.

Suosittelen käymään kokeilemassa kirjautua omapolulle ja katso löytyykö se sieltä. Siinä sähköpostissa ei ole mitään mitä tarvitsisit kirjautumiseen.

Hei kiitos! Kokeilin luoda tunnukset sinne ja pääsin kuin pääsinkin ajan varaamaan :happy:.
 
Mulla ois elokuussa kahdet sukuhäät, sitä ennen on varmaan lähipiiriä tiedotettava kun en haluais olla huomionvarastaja oletettavan mahani kanssa :confused:

Tai etsittävä joku mekko joka ei kovin pahasti mahaa ainakaan esittele :hilarious:

Mulla on iltasin tosi paha turvotus ja kunnon pömppis, että ihan ahdistaa vaihtaa työpaikan pukkarissa vaatteita. Tuntuu että näkyisi niin kovin. Aamuisin ei oikein mitään.

Täällä myös iltaisin jäätävä mahaturvotus. Aamulla vaan pieni pömppis. Maanantaina olisi sitten np-ultra ja luonnollisesti jännittää ihan hirveesti, että onko kaikki hyvin. :nailbiting:
 
Hei kaikki! Vieläkö joukkoon mahtuu? :)Täällä olisi yksi ensimmäistään odottava ja samalla myös foorumi-neitsyt :grin Yritin etsiskellä viestiketjua, jossa voisi esittäytyä ja tämä oli ehkä lähimpänä...
Tänään korkattiin 12. rvko alkaneeksi ja LA näillä näkymin 26.1. Jännityksellä odotellaan np-ultraa, joka on tulossa reilun viikon päästä.
Myös täällä ollaan mahaturvotuksen uhreja :wink onneksi on löysät työvaatteet, niin ei tarvitse ihan vielä töissä ottaa puheeksi
 
Hei kaikki! Vieläkö joukkoon mahtuu? :)Täällä olisi yksi ensimmäistään odottava ja samalla myös foorumi-neitsyt :grin Yritin etsiskellä viestiketjua, jossa voisi esittäytyä ja tämä oli ehkä lähimpänä...
Tänään korkattiin 12. rvko alkaneeksi ja LA näillä näkymin 26.1. Jännityksellä odotellaan np-ultraa, joka on tulossa reilun viikon päästä.
Myös täällä ollaan mahaturvotuksen uhreja :wink onneksi on löysät työvaatteet, niin ei tarvitse ihan vielä töissä ottaa puheeksi

Tervetuloa, samalla lasketulla ajalla mennään ja itsellä nt-ultra myös reilu viikon kuluttua. :)
 
Takaisin
Top