----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tulen myös tänne juttelemaan. Kuume on kova, vaikka yritykseen on vielä aikaa. Ikää on mulla 39 ja yritys alkaa ensi vuoden marraskuussa. Siihen mennessä pitäisi saada paljon painoa pois. Tässä ryhmässä varmasti ymmärretään ettei toivoa ole menetetty vaikka ikää jo jonkin verran on. :angelic:

Mä tulen myös tänne juttelemaan. Kuume on kova, vaikka yritykseen on vielä aikaa. Ikää on mulla 39 ja yritys alkaa ensi vuoden marraskuussa. Siihen mennessä pitäisi saada paljon painoa pois. Tässä ryhmässä varmasti ymmärretään ettei toivoa ole menetetty vaikka ikää jo jonkin verran on. :angelic:

Tervetuloa :welcome Mä täytin viime kuussa 39v. Mulla on ylipainoa myös, mut en kilpparin vajaatoiminnan takia meinaa saada millään kiloja pois :confused:

Tervetuloa! Täällä kolmosella alkavat iät tulkitaan vielä ihan junioreiksi. :grin

Ja tsemppiä painonpudotusprojektiin, kannustin on ainakin kohdillaan. :)

Tervetuloa Cinnamona! :)

Onko nyt esikoisen yritys sinulla?

Toivoa täällä on todella rutkasti!!:cheers
:blob3:blob6:blob7:blob6:blob3:blob7:blob3:blob6

Kp25/28-32, dpo9. Nyt ei särje päätä eikä ole huono olo, kuten illalla. Oudot unet tosin jatkuvat.

Tänään Särkänniemeen toisen perheen kanssa. Sää näyttää suosivan :)

Niin ne tilanteet vaan muuttuu.. Kp 13. Onneksi. Räikeä ovisplussa! :grin

Pikku ongelmia tilanteen hyödyntämisessä, koska minun pitäisi lähteä illalla, koska työpäivä huomenna ja muu perhe jatkaa lomaa mökillä. Ehkä lähtö sitten vasta aamulla..

Mukavaa kesäpäivää kaikille :)

Tervetuloa munkin puolesta!
Mutta nyt heräsi mielenkiinto, miksi ihmeessä odotettava 1.5 vuotta yrittämistä :nailbiting:?

Olen niin suunnattoman painava :depressed: siksi haluan pudottaa reilusti painoa ennen, kuin alan yrittämään :angelic: Minulla on ahmintahäiriö, jonka puitteissa alkanut hoito ja sen myötä vuosia kerännyt kiloja :yuck: en edes kehtaa myöntää kuinka paljon :arghh:

Terkut Tallinnasta. Kukaan testaamassa? Mitäs Kosmoskukalle kuuluupi? Ultra jo varattu?
Tosiaan, ehkä se kannattaisi vähän ennakkoon jo varatakin.:rolleyes:
Netistä luin, että rv6+3 pitäisi näkyä sykekin. Jos nyt oikein laskin pikaisesti, niin mun kannattaisi varata se 15.heinäkuuta. On tämä epätodellista, että tällaisia kirjoittelen.:grin Pari päivää sitten tuli ahaa-elämys, että entäs muuten, jos tästä tuleekin vauva ihan syliin asti. Niin syvällä se keskenmenon jättämä jälki sitä ihmisessä on näköjään, että epäonnistumista pitää todennäköisempänä.
Laitan liitteeksi mun askartelun, kun siirsin pc:t siististi jonoon.:hilarious:

Liitteet

• 46153B05-B9AF-477C-BD8C-2452C289F3EF.jpeg
    46153B05-B9AF-477C-BD8C-2452C289F3EF.jpeg
    15.8 KB · Katsottu: 182
Olen niin suunnattoman painava :depressed: siksi haluan pudottaa reilusti painoa ennen, kuin alan yrittämään :angelic: Minulla on ahmintahäiriö, jonka puitteissa alkanut hoito ja sen myötä vuosia kerännyt kiloja :yuck: en edes kehtaa myöntää kuinka paljon :arghh:
Tsemppiä Cinnamona! Tässä vaiheessa kannattaa kyllä valmistella yrityksen aloittamista, eli foolihapot ja rauta-arvot kuntoon jo ennen yrityksen aloitusta, samoin kannattaa tikuttaa ovulaatiota, jotta saat selville ovuloitko, ja kirjoitella ylös kiertojen pituudet. Minä tein tuota kolme vuotta ennen kuin menin lääkäriin, ja kirjaamieni tietojen perusteella lääkäri totesi heti ensikäynnillä, että jotain vikaa oli, ja ultrasi saman tien -- ja löysi monirakkulaiset munasarjat. Yksikään gyne ennen sitä ei ollut edes ehdottanut ultrausta.

Kiitos vinkeistä Suski75, täytyykin laittaa ylös ja alkaa valmistelemaan. Rauta-arvoissa oli ainakin vuosi sitten häikkää, ferritiini oli talvella 11 ja kolmen kuukauden obsidan-kuurilla nousi 22... ja lääkäri oli tyytyväinen kun hemoglobiini oli hyvä...

Takaisin