Muita plussanneita?

Kosmoskukka

Keskustelun kolmiottelija
Syyskuiset 2021
Täälläpäs onkin vielä aika yksinäistä. Ei yhtään sisältöä.:rolleyes: 4.3.2020 nettilaskurit antaisivat minulle lasketuksi ajaksi. Pelottaa kovasti, että taas menee kesken, enkä siksi aikonut edes tulla tänne alunperin, mutta olisihan se kiva lukea muidenkin maaliskuisten kokemuksia.:)
 
Mehän mennään melkein samoissa päivissä.:) Onko sulla muita raskauksia takana? Minun pitäisi oikeasti olla ihan konkari tässä, kun tämä on viides raskaus. Viime syksynä oli tuulimuna ja sitä ennen kolme onnistunutta raskautta joskus kauan sitten 25-28v. Nyt olen 38v. Aika hyvin olen kaiken unohtanut, kai mä olen 3+5 viikoilla.o_O

Onko vielä ollut raskausoireita? Mulla oli eilen ihan jäätävä väsymys. Nukuin pitkin päivää monet lyhyet päikkärit. Lisäksi eilen alamaha oli tosi arka ja vihloi. Repäisykipuja tuntui heti jos nopeammin liikahti.
 
Samat oireet ku sulla! Lisäks kaikki haisee pahalta.
Mul on 1 onnistunut raskaus ja kemiallisia monta ja yks km heinäkuulta vuos sitte mut seki oli ihan alussa.
 
Ei ole tarkoitus haudata tätä vakioketjujen alle, joten nosto. :) Onnellista odotusta!
 
Hei täällä uusi odottaja ilmoittautuu. Tein tänään positiivisen testin ja näyttäisi laskettu aika olevan 1.3. Minulla yksi lapsi ennestään 3/2010 joten tuntuu kyllä hyvin kaiken unohtaneen ja kaikki tuntuu taas niin uudelta. Lapsi on todella odotettu, joten toivon että kaikki sujuu hyvin. Olen 35-vuotias.
 
Hei täällä uusi odottaja ilmoittautuu. Tein tänään positiivisen testin ja näyttäisi laskettu aika olevan 1.3. Minulla yksi lapsi ennestään 3/2010 joten tuntuu kyllä hyvin kaiken unohtaneen ja kaikki tuntuu taas niin uudelta. Lapsi on todella odotettu, joten toivon että kaikki sujuu hyvin. Olen 35-vuotias.
Hei, ja onnittelut plussasta. Mun pienin lapsi on syntynyt 4/2010, niin onpas meillä tosi samanlaiset tilanteet.:)
 
Tervehdys täältäkin!
Nettilaskurien mukaan la olisi 1.3.2019 ja toinen tulossa. Esikoinen 12/16.

Mulla ei vielä minkäänlaisia oireita, oikeastaan siitä arvasin että nyt saattaisi olla tärpännyt kun kaikki menkkoja edeltävät oireet puuttui. Edellisessä raskaudessa ei ollut koko aikana minkäänlaisia oireita (yhtenä iltana hieman kuvotti, mutta sitä en laskenut ), olisipa tämä toinen yhtä helppo!
 
Tullaan nyt mukaan jo :) tänä aamuna digi näyttää että raskaana niin eiköhän sitä olla:grin
La omien laskujen mukaan 5.3., neuvolan mukaan taitaa mennä helmikuulle mutta pitkä kierto niin kyllä pidän ton 5.3. :) esikoinen 9/17 ja toinen siis tuloilla.. Pientä muutosta tähän raskauteen on 2 tyypin diabetes..
 
Hei kaikki ja onnea plussanneille:happy:

Mulla päättyi edellinen kierto kemialliseen raskauteen, joka oli tärpännyt heti ekasta yrittämästä. Nyt tässä kierrossa tärppäsi uudelleen. Pakonomaisesti oon tehnyt joka aamu testejä ja seurannut viivan pksuuntumista Jotenkin tuntuu ettei tässä uskalla iloita, ja koko ajan pelottaa että tämäkin loppuu yhtä
nopeasti kun alkoikin. Viime pe viikkonäytöllinen testi näytti 1-2vk ja eileb 2-3vk, joten ehkä tässä olisi toivoa että raskaus jatkuisi. Pitänee varailla alkuraskauden ultraan aikaa sinne 7vkon tietämille

La 2.3. Nyt vasta hoksasin että sehän on karkausvuosi, vähänkö jännää:woot:
 
Keskiviikkona plussattu. Yks sovellus näyttää lasketuksi ajaksi helmikuun loppua ja aikaa neuvolaan kun soitin niin maaliskuuta. Ultrassa selviää.

Täällä kaksi tyttöä ennestään ja keväällä itsestään hiipunut raskaus (aivan alussa). Kevään takia jännittää ja pelottaa, sillä lapsi on todella toivottu. Selkeämpiä raskausoireita toivon, vaikka hiukan pahoinvointiakin! Jotta tämä olisi selkeämpää. Ultraan on nyt järkyttävän pitkä aika.
 
Jos minäkin uskallan tulla varovasti mukaan. Tänä aamuna plussattu selkeästi ja haamuja saanu pari päivää. La olisi menkoista laskettuna 5.3. Ja toinen lapsi, esikoinen syntynyt 9/2017

Nyt ollut esikoisen aikaan verrattuna todella vähäoireista, niin koko ajan jännittää pysyykö pieni matkassa
 
Jos minäkin uskallan tulla varovasti mukaan. Tänä aamuna plussattu selkeästi ja haamuja saanu pari päivää. La olisi menkoista laskettuna 5.3. Ja toinen lapsi, esikoinen syntynyt 9/2017

Nyt ollut esikoisen aikaan verrattuna todella vähäoireista, niin koko ajan jännittää pysyykö pieni matkassa
Tervetuloa! Kivaa kun meitä tulee lisää !
 
Takaisin
Top