----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Ulkosuomalainen! En edes tiennyt että noin voi käydä! Onneksi siellä joukko spesialisteja paikalla! Jos olisin tippaakaan uskovainen rukoilisin. Tsemppiä kovasti!

Peppipupu :) Meillä jouduttiin äkilliseen sektioon, koska vauvan kasvu oli pysähtynyt napanuoran takia ja synnytyksen alkaessa syke hävisi.

Kaikki meni loistavasti. Ei kannata pelätä etukäteen.

Meillä toinen vauva tulee suunnitellulla sektiolla, kunhan sinne saakka päästään :)

Meillä oli tänään viimeinen lääkärissäkäynti/ultra ennen oletettua perjantain sektiota :sad010 en tiedä voiko enään huonommin asiat mennä, istukka kasvanut kohdunseinän läpi eli placenta accrenta. Sektioon tarvitaan suuri joukko lääkäreitä, verta 10 yksikköä ja aivan helvetisti onnea. Vauva selviää kyllä, mulle annettiin 50:50, vetää aika vakavaksi.
Onpa hurja tilanne! Minä lähetän sinulle helvetisti onnea, koska sille on siellä tarvetta. Toivottavasti tulee perille! Lisäksi tähän odotteluaikaan tsemppiä, voimia, rohkeutta ja kaikkea, mitä tarvitset. Onko sinulla Suomesta perhettä siellä nyt läsnä? Miten mies suhtautuu?

Yölento :) Oletko käynyt sikalassa? Navetassa? Kanalassa?

Oletklo tehnyt maatilan töitä?:rolleyes:

Minä en kierrä haisevia ihmisiä lkaukaa, vaan haisevat ihmiset ovat normaaleja minun maailmassa, jo usein pelkästään työn vuoksi.
Tämän hajuasian kannalta kysymyksilläsi ei ole mitään merkitystä, mutta vastaan silti. Lapsena vietin kesiä lypsytilalla, toinen tyttäristä harrasti ratsastusta, joten tallilla olen joutunut pyörimään. Kanoista on vähemmän kokemusta, mutta sikala on työpaikan naapurissa.

Muokattu viimeksi:
Tämän hajuasian kannalta kysymyksilläsi ei ole mitään merkitystä, mutta vastaan silti. Lapsena vietin kesiä lypsytilalla, toinen tyttäristä harrasti ratsastusta, joten tallilla olen joutunut pyörimään. Kansoista on vähemmän kokemusta, mutta sikala on työpaikan naapurissa.

On siinä hajuja kerrakseen:laughing002

Lähden nyt viettämään (haisevan) aviomiehen 50-vuotispäivää:p

Minusta tämä on ollut mukava palsta, mutta minä taidan poistua täältä. En jaksa tämmöistä vänkytystä.

Vastavirran akka :) ...huomaatko, että ehkä jäät joskus junkaamaan asioita?

Silti varmasti kaikki täällä haluavat, että jatkat mukana:cheers:cheers:cheers

Kukaan ei ole täydellinen ja kaikkia tarvitaan. Aamulla näyttää paremmalta.

Täällä on avoimet ovet sinulle:Heartbigred

Nyt. Hengitä ja anna mennä. Pidä tauko ja sitten palaa. Jätä ärsyttävät kommentit huomiotta. Virhuaalihahmoja ei pidä päästää nahan alle. Liekö oikeakaan? Ehkä trolli?
Älä mee. Jäätäis kovasti kaipaamaan!

Rauhan kanssa samaa mieltä :)

Ja virtuaalimaailmassa täällä ollaan kaikki.

Ei minuakaan hajut haittaa. Raskaus kyllä herkisti hajuaistia ja hajut tulee kyllä voimakkaampina. Kieltämättä viikon keskieuroopasta tuleva rekassa istunut kuski haisee välillä aivan järkyttävälle, jos joutuu välillä asioimaan töissä ko tapausten kanssa. Sen on kyllä huomannut, että paikoissa joissa käyn niin ihmiset on selvästi vähentäneet tuoksujen käyttöä. Harvemmin törmää varsinkaan alle keski-ikäiseen joka haisisi hajuvedelle kilometrin päähän. Itsekin vahdoin kotona kaiken muun paitsi lattianpesuaineen hajuttomiin lapsen synnyttyä. Tykkään siivouksen jälkeen siitä todella miedosta kukkaistuoksusta.

Tähti, kun olette olleet pojan kanssa reissussa niin onko teillä vielä rinkkaa tai muuta kantovempainta mukana jossei ole rattaita? Meillä mukula ei meinaa enää istua rattaissa, mutta itse kävellessään sinkoilee mihin sattuu eikä tottele. Ajateltiin ehtiä edes ruotsin risteilylle kesällä niin mietin missä lasta kuljettaisi.
Laivalla voisi olla kätevä sellainen valjasreppu, joka on lapsen selässä ja vanhemmalle hihna, ettei lapsi pääse liian kauas

https://www.ozbaby.fi/lapsen-kanssa-liikkuminen/tuote/skiphop-valjasreppu/2122/

Näin jollakin lapsella tuollaisen museossa, kun jaksoi hyvin kävellä, mutta vielä paremmin oli tottelematta vanhempiaan.

Mullakin oli tuon tapainen valjasreppu, kun ei liian vauhdikas taapero suostunut mihinkään muuhun kuin omaan kävelyyn. Ja kun oli ne pari muutakin pientä siinä. Ulkomailla varsinkin oli ihan huippu.

Nyt. Hengitä ja anna mennä. Pidä tauko ja sitten palaa. Jätä ärsyttävät kommentit huomiotta. Virhuaalihahmoja ei pidä päästää nahan alle. Liekö oikeakaan? Ehkä trolli?
Älä mee. Jäätäis kovasti kaipaamaan!

Trolliksi minäkin veikkaisin niin epäloogisilla jutuilla.

Takaisin