Vauvanliikkeet

Ehkä :shy: Sellasta outoa tunnetta ollu välillä mikä vois olla mutta ei selkeetä potkua tmv. Kohta varmaan selkeemmin :)
 
Mulla tuntuu jo päivittäin (rv 19+5). Tällä viikolla jo näkyikin vatsan päältä kun keskittyi kyttäämään. :grin
 
Mullakin tuntuu jo päivittäin :) Ensimmäiset tunsin varmaan jo pari kolme viikkoa sitten, mutta nyt noin viikon verran on ollu päivittäistä. Nyt siis 18+0
 
En :nailbiting: tuntuu ettei kaikki ole kunnossa, ja tämä paljastuu 1,5 vk:n päästä ru:ssa.
 
Nykyään tuntuu ihan päivittäin. Tänään illalla n. tunnin ajan oli ihan kunnon jumppa menossa. Parin minuutin välein tuntui vähintään muksaisu. :happy: Tänään 20+0.
 
Joo, ihan päivittäin tuntuu. Vatsan päältä saa varmaan vielä odotella pitkään, on tota pehmikettä tuossa päällä sen verran kertynyt.
 
Missä kohtaa teillä tuntuu liikkeet? Mulla on kohtu jo navan korkeudella mut vauva hengaa aina tuolla pikkarirajan alapuolella. Harvoin potkii ylemmäs.
 
Mullakin tuntuu päivittäin aina kun pysähtyy ja osa näkyy ulospäin. Tänään 19+5, pari viikkoa kunnolla tuntunut
 
Ei tunnu vielä. Pari jännää hipasua ollut mistä mietin että jokohan toi oli vauva, mutta en sit tiiä. Nyt on taas sellanen vaihe etten jaksa stressata asiasta, ne tuntuu sitten kun tuntuu. Mutta toivottavasti pian :)
 
Missä kohtaa teillä tuntuu liikkeet? Mulla on kohtu jo navan korkeudella mut vauva hengaa aina tuolla pikkarirajan alapuolella. Harvoin potkii ylemmäs.

Mulla tuntuu bikinirajan ja navan puolessa välissä suurinpiirtein. Yleensä oikealla puolella :)
 
Mulla tuntuu Mimosan tavoin navan ja pikkuhuosurajan puolessa välissä tai ihan vähän alempana. Päivästä riippuen oikella tai sitten jos vasemmalla niin vähän alempana. Nyt on ainakin viikon tuntunut päivittäin ja useaan otteeseen. Hassua miten ne liikkeet tuntuu erikohdissa.
 
Täällä on viimein alkaneet liikkeet tuntua, nyt 16+5 menossa. Parina viime viikkona olen tuntenut jotain epämääräistä enkä ole ollut varma, ovatko ne liikkeitä. Mutta nyt ei voi enää erehtyä, tuntuu niin samanlaisilta tönäisyiltä kuin esikoisen raskausaikana:Heartred Esikoisesta tunsin liikkeet vasta 17+6, juuri eilen selailin muistiinpanoja raskausajasta.

Ja tosi alhaalla liikkeet vielä tuntuvat, siellä bikinirajan tienoilla.
 
Eilen illalla pötkötin hetken aikaa mahalleen ja mies laittoi käden mahan kohdalle, tuntui selkeitä potkuja. Tuntuu että raskaudesta tulee paljon todellisempi myös miehelle kun alkaa tuntumaan liikkeet myös ulkopuolella.
 
Tää on mun eka vauva joten en tunne vielä mitään. Rv 17+4 Ehkä viikko pari sitten pieni hento ilmakupla joka ei lähtenyt liikkeelle vatsassa..olisko ollut. Lähinnä kohdun kasvuun yms liittyviä vihlontoja joskus tuntuu. Vai onko ne niitä POTKUJA? :sour: jossain syvällä se vauva möyrii..:bored: Viikkojen mukaan pituus jo yli 18cm eikä vielä tunnu! En edes tiedä millä kohtaa vauva on kiinnittynyt yms. Mutta uskon et muutaman viikon sisällä!:Heartpink
 
Ehkä on tuntunu jotain. Ihan just tässä lueskellessa tuntu jotain just navan alapuolella joka vois olla vauva. Säännöllisesti ei tunnu vielä. Mulla nyt viikkoja 17+3. Esikoisen kans alko tuntuun 18+0 ja siitä eteenpäin tuntu ihan päivittäin.
 
Mulla kans tuntuu useimmiten tossa pikkarirajan kohdalla. Ihan ensimmäiset liikkeet tuntu semmoisilta muljahteluilta, mutta nykyään nää tuntuu mun mielestä aika paljon samalta kuin elohiiri :joyful:

Kyllä varmasti rupee pian tuntuun niilläkin kenellä ei vielä ole tuntunut :)
 
Toi elohiiri onkin osuva kuvaus! Mä päättelin ekoista liikkeistä että ne elohiiret oli potkuja ja muljahdukset kääntymisiä. Nyt tuntuu jo potkut ja käsien viuhtomisetkin kovempaa.
 
Mulla ei tunnu vielä liikkeet, vaikka jo rv 17+5. Muistelisin, että esikoisen kanssa alkoi tuntua liikkeet ennen rv 20. Hänen kanssaan liikkeet ei muutenkaan tuntuneet kovin voimakkailta missään vaiheessa, joten ehkä nyt on sama juttu?:confused005
 
Takaisin
Top