----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaverin klinikkahoitaja oli joskus väestöliiton aikoina kuulemma sanonut, että "inseminaatiota kannattaa aina juhlistaa vuoteessa!" :hilarious:

Tähti, toivotaan että muna ja siimahäntä kohtaa menestyksekkäästi! (Worst case scenariossakin eli uudessa ivf:ssä on ihan hyvät lähtökohdat, kunhan sun iso satosi vaan saadaan kypsäksi asti.) :)

Motto78 :)
Osaat lukea ajatuksia...mahtavaa:grin Hyvin kevyt hoitomuotohan tämä on - etenkin luomuna.

Aivan, nämä on nyt välikiertoja ja ellei nappaa, niin syksyllä uusi IVF hiotuilla lääkeaineilla, mahdollisesti lääkärin vaihdoskin.

Ihmettelijöille, että tottakai inssi, joka kuussa, koska on 'paremmat" mahikset.

Kertokaas mikä ois parempi rahankäyttökohde kuukausipalkasta? Inssit ei maksa ns. mitään ja tämä on aika järkevä sijoitus, tulevaan mahdolliseen vauvaan:Heartpink

Haaveilin paljusta ja kuoharista huomenna. Mies ihanainen oli sitten omatoimisesti
hakenut kuoharia ja nyt se täyttelee paljua vedellä :love7 Ja tälläkin kertaa sanoin
ihan ääneen, että oliskohan mahdollista päästä paljuun, ettei tartte rivien välistä
lukea laughing7

Ehkä miljoona asiaa, mutta pahimpana vuorovaikutusongelmat. Minä siis puhun suoraan ja kysyn suoraan ja exä ei vastannut suoraan ja olisi pitänyt ymmärtää jostain rivien välistä. Kauhean raskasta! Lisäksi meillä exä sai sairastaa eikä siinä ollut mitään vikaa, minä vaan en saanut olla sairaana koskaan.

Yölento :) Ilmenikö ne heti, vai myöhemmin?

Kuullostaa raskaalta:smiley-ashamed004

Kuullostaa lisäksi siltä, että hän hallitsi sinua jotenkin, jos et saanut olla sairaana.

Mitähän merkitystä vaatetuksella on parisuhteessa? Muuta kuin että sängyssä on parempi olla ilman ja ihmisten ilmoilla on hyvä jotain pukea päälleen.

Kyllä minä pidän vaatteet päällä sängyssäkin, enkä ole mikään helppo saalis vieläkään, vaikka ikää jo onkin:laughing002

Alaston ei ole yhtä seksikäs, kuin kivalla asulla varustettu:grin

Makuja on monia, musta alastomuus ja iho ihoa vasten sängyssä on parasta ikinä! Me nukutaan aina saman peiton alla nakuna (ja yleensä jonkinlaisessa solmussa), siitä on myös hyvä lähteä peuhauskuvioihin jos inspiraatio iskee. :grin

Varsinaisiin viettelypuuhiin on tietty kiva olla jotain hepeneyöasusteita, mutta ne asuu useimmiten lipastonlaatikossa kuin päällä.

Makuja on monia, musta alastomuus ja iho ihoa vasten sängyssä on parasta ikinä! Me nukutaan aina saman peiton alla nakuna (ja yleensä jonkinlaisessa solmussa), siitä on myös hyvä lähteä peuhauskuvioihin jos inspiraatio iskee. :grin

Varsinaisiin viettelypuuhiin on tietty kiva olla jotain hepeneyöasusteita, mutta ne asuu useimmiten lipastonlaatikossa kuin päällä.

Tämä oli meilläkin ennen TAAPEROA!:laughing002 :laughing014

Kohta on teilläkin sama tilanne:smiley-angelic003 :laughing002

Yölento :) Ilmenikö ne heti, vai myöhemmin?

Kuullostaa raskaalta:smiley-ashamed004

Kuullostaa lisäksi siltä, että hän hallitsi sinua jotenkin, jos et saanut olla sairaana.
Niin kauan tietenkin meni hyvin, kun ei ollut isompia ongelmia. Hän on sellainen joo-joo-mies, kaikki käy ja sopii, ainakin kun suoraan kysyy. Sitten loukkaantui hiljaisesti ja mökötti, mitä minä en tietenkään huomannut moneen vuoteen, koska minä kuuntelen vain sanoja. Ja teoriassa kyllä sain sairastaakin "lepää vain, kyllä minä pärjään", mutta käytännössä sekin johti mökötykseen. Reilusti yli kymmenen vuotta hän mökötti keskenään, kun en huomannut mitään. Kun oltiin oltu yhdessä lähemmäs 20 vuotta, niin hänen passiivisaggressiivisuutensa alkoi vaikuttaa ilmapiiriin jo sen verran paljon, ettei kenelläkään ollut kivaa.

Meillä taapero ei kyllä vaikuta yölliseen pukeutumiseen, koska nukkuu omassa huoneessaan. Tosin käytän yöpaitaa, jos on vaarana, että pitää lääkitä yöllä.

Kyllä minä pidän vaatteet päällä sängyssäkin, enkä ole mikään helppo saalis vieläkään, vaikka ikää jo onkin:laughing002

Alaston ei ole yhtä seksikäs, kuin kivalla asulla varustettu:grin
Mikä on helppo saalis? Taas kuulostaa ex-anopilta, 75v

Niin kauan tietenkin meni hyvin, kun ei ollut isompia ongelmia. Hän on sellainen joo-joo-mies, kaikki käy ja sopii, ainakin kun suoraan kysyy. Sitten loukkaantui hiljaisesti ja mökötti, mitä minä en tietenkään huomannut moneen vuoteen, koska minä kuuntelen vain sanoja. Ja teoriassa kyllä sain sairastaakin "lepää vain, kyllä minä pärjään", mutta käytännössä sekin johti mökötykseen. Reilusti yli kymmenen vuotta hän mökötti keskenään, kun en huomannut mitään. Kun oltiin oltu yhdessä lähemmäs 20 vuotta, niin hänen passiivisaggressiivisuutensa alkoi vaikuttaa ilmapiiriin jo sen verran paljon, ettei kenelläkään ollut kivaa.

Meillä taapero ei kyllä vaikuta yölliseen pukeutumiseen, koska nukkuu omassa huoneessaan. Tosin käytän yöpaitaa, jos on vaarana, että pitää lääkitä yöllä.

Yölento :) Hyvä, että asiat nyt paremmin.

Itse kierrän joo-joo miehet kaukaa, automaattisesti. Töissä on pakko kestää, kun työkaveria ei voi valita.

Jos meillä on kärhämä, eli asioista ollaan mieltä, niin siinä välillä saa ne salamat ihan sinkoilla - puhdistaa ilmaa:grin

Mököttäjän kanssa en voisi olla, koska en ymmärrä mökötystä. Olen ihan liian suoraviivainen, joka varmaan näkyy välillä täälläkin:laughing002

Kommunikaatio on se juttu. Meillä juhlitaan pian 30-vuotispäivää, sen ansiosta (ei seksin). :p

Yölento :) Hyvä, että asiat nyt paremmin asiat.

Itse kierrän joo-joo miehet kaukaa, automaattisesti. Töissä on pakko kestää, kun työkaveria ei voi valita.

Jos meillä on kärhämä, eli asioista ollaan mieltä, niin siinä välillä saa ne salamat ihan sinkoilla - puhdistaa ilmaa:grin

Mököttäjän kanssa en voisi olla, koska en ymmärrä mökötystä. Olen ihan liian suoraviivainen, joka varmaan näkyy välillä täälläkin:laughing002

Kommunikaatio on se juttu. Meillä juhlataan pian 30-vuotispäivää, sen ansiosta (ei seksin). :p
:laughing002, minäkö ymmärrän mökötystä??? Kun en edes huomaa sitä. Minähän tietenkin luulin, että mies puhuu sitä, mitä tarkoittaa. Siksi en tiennyt tuosta Joo joo-ominaisuudesta. Minähän olen sujuvasti eri mieltä koko maailman kanssa ja kiistelen ihan jatkuvasti, niin kuin sinunkin kanssasi. Minusta se on ihan tavallista ja syntyy hyviä keskusteluja. Mutta exä ei pystynyt olemaan eri mieltä mistään, vaikka oikeasti olikin.
Esimerkiksi "minusta olisi nyt sopiva aika vierottaa taapero tutista". "joo".
Ja sitten kun taapero tahtoo tutin, niin sehän annetaan.

Haha, toivottavasti! Yönakuilu ja -solmuilu ei tosin silloinkaan taida loppua, vaikka unen ja seksin määrä jäisikin lähelle nollaa.

Toiveajattelua...pieni lapsi tuo yllätyksiä mukanaan ja......
:cheers:cheers:cheers

Kaikki on silti kuitenkin ihanaa:laughing002

Ekasta lapsi vuodesta en muista juuri mitään ja sitten pääsinkin jo takas töihin lepään, niin alkoi muistikin toimia:laughing002
:laughing025

:laughing002, minäkö ymmärrän mökötystä??? Kun en edes huomaa sitä. Minähän tietenkin luulin, että mies puhuu sitä, mitä tarkoittaa. Siksi en tiennyt tuosta Joo joo-ominaisuudesta. Minähän olen sujuvasti eri mieltä koko maailman kanssa ja kiistelen ihan jatkuvasti, niin kuin sinunkin kanssasi. Minusta se on ihan tavallista ja syntyy hyviä keskusteluja. Mutta exä ei pystynyt olemaan eri mieltä mistään, vaikka oikeasti olikin.

Hän oli joo- joo mies... Ei varmasti paha, mutta vähän tossukka sinun makuun.

Meillähän syntyy täällä palstalla sitä erimieltä aika helposti, mutta rakentavasti:laughing002

Minähän olen sujuvasti eri mieltä koko maailman kanssa ja kiistelen ihan jatkuvasti, niin kuin sinunkin kanssasi. Minusta se on ihan tavallista ja syntyy hyviä keskusteluja. Mutta exä ei pystynyt olemaan eri mieltä mistään, vaikka oikeasti olikin.

Yölento :) Kiistely on luonnollista. Ellei kiistellä, niin ei tapahdu oikein kehitystä:laughing002

Monet pelkää kiistelyä ja siksi on se joo- joo, jees jees syndrooma.

Mielelläni kiistelen täällä kanssasi:laughing002

Yölento :)
...ainakin itsetunto kohdallaan...

muuta ei ulkopuolinen osaa arvioida sinun Anopista:laughing002

Last edited by a moderator:
Täällä teilataan taas:confused:

Ompa yksi ihanainen saatu 43-v. inssillä. Muuten ei olisi yhtäkään ja se vasta surettaisi:sad010

Ei tarvitsisi ainakaan vängätä inssistä ja vasta-aineista.

Sanonko, että alkaa olla melkein aivan sama mitä metodia käyttää 46-vuotiaana....
En minä teilaa. Ihmettelen vaan, koska inssille ei ymmärtääkseni ole syytä. Ja kotihommia ei harrasteta, vaikka parantaisi mahdollisuuksia. Jos olisi syy, minä ymmärtäisin. Miten inssi parantaa teidän mahdollisuuksia?

Mahdollisuudet 46 vuotiaana ovat pienet. Siksi minä ihmettelen teidän touhua.

20190531_200529.jpg :greet025

Täällä ovisplussa vielä loistaa testissä....

Munasolu on 20mm

Ompa ainakin ajallaan siipat sisässä:grin

Last edited by a moderator:
En minä teilaa. Ihmettelen vaan, koska inssille ei ymmärtääkseni ole syytä. Ja kotihommia ei harrasteta, vaikka parantaisi mahdollisuuksia. Jos olisi syy, minä ymmärtäisin. Miten inssi parantaa teidän mahdollisuuksia?

Mahdollisuudet 46 vuotiaana ovat pienet. Siksi minä ihmettelen teidän touhua.

Autoimmuuni

Takaisin