----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perjantaina on vielä koulua - siivouspäivä ja lauantaina kevätjuhla. Silloin töihin pitää mennä jo 7.45 ja olla 12 asti. Seuraavan kerran työmaa kutsuu 6.8. Vielä tämä kesä on minulla palkaton, mutta onneksi saan ansiosidonnaista :happy:

Helena80 :) Ompas teillä kesäloma upean piiiitkä.... kunnon kesäloma!:grin

Kummastus, ettei opettajille makseta palkkaa kesänajalta? Jospa näin upean pitkä vapaa sen korvaa:happy: :cheers

Muulla työväellä kesäloma on yleensä max sen 4 viikkoa, tosin sekin on kyllä pitkä kansainvälisessä kesälomamittauksessa. Suomessa on pitkät kesälomat.
Nauti ja ole kesälomalla!!:smiley-bounce013

Helena80 :) Ompas teillä kesäloma upean piiiitkä.... kunnon kesäloma!:grin

Kummastus, ettei opettajille makseta palkkaa kesänajalta? Jospa näin upean pitkä vapaa sen korvaa:happy: :cheers

Muulla työväellä kesäloma on yleensä max sen 4 viikkoa, tosin sekin on kyllä pitkä kansainvälisessä kesälomamittauksessa. Suomessa on pitkät kesälomat.
Nauti ja ole kesälomalla!!:smiley-bounce013

Vakinaisille opettajille maksetaan kesäpalkka, mut määräaikaisille useinkaan ei. Mutta mulla alkaa vakihomma elokuusta, jee :woot:

Vakinaisille opettajille maksetaan kesäpalkka, mut määräaikaisille useinkaan ei. Mutta mulla alkaa vakihomma elokuusta, jee :woot:
Onnea vakipaikasta! Tuo on kyllä kurja sijaisuuksissa, että loma on ansaittu, mutta sitä ei silti makseta.

View attachment 78554
Veikkaan perjantaina olevan vielä aikaista inssille. Saattaisi mennä maanantaille. Mutta kuten sanoin, en tiedä kuinka juuri sinulla vahvistuu. Koitetaan saada sinut sinne inssiin nyt oikeaan aikaan. Tälleen virtuaalisesti.

Vastavirran akka :).Pelkäämpä vaan, että tämä oli ovishuippu tällä kertaa....

Nyt tikku näyttää jo blankoa:sorry: ?

Äsken oli vielä nippa nappa jotain näkyvillä..toivottavasti ehditään perjantaille, huhh:smiley-ashamed004
20190529_202846.jpg

Last edited by a moderator:
Onnea vakipaikasta! Tuo on kyllä kurja sijaisuuksissa, että loma on ansaittu, mutta sitä ei silti makseta.

Kiitos :joyful: Niin on! Säästöä mukamas, mut kaikki opet ei suostu meneen sellaiseen määräaikaiseen, jossa ei ole kesän palkkaa. Lopulta löydetään sitten joku, joka jäi ilman töitä :confused:

Mä nukahdin sohvalle :wideyed: Lapset oli hengissä, kun heräsin ja esikoisen kaverikin lähtenyt kotiin :grin Tais tehdä ihan hyvää. Ja mähän siis nukahdan erittäin huonosti ikinä päivällä :wideyed: Oonkohan tulos kipeeksi vai onkohan tämä merkki jostakin :eek: Yleensä mä oon ollu aina virkeä nykyään o_O

View attachment 78554

Vastavirran akka :).Pelkäämpä vaan, että tämä oli ovishuippu tällä kertaa....

Nyt tikku näyttää jo blankoa:sorry: ?

Äsken oli vielä nippa nappa jotain näkyvillä..toivottavasti ehditään perjantaille, huhh:smiley-ashamed004
View attachment 78555
Minä olen luullut, että ovulaatiotestissä viivojen pitää olla yhtä vahvat, jotta kyseessä on ovulaatio. En tosin tiedä, kun en ole koskaan tehnyt.

Tähti mulla just seilaa noin. Melkein plussa ja sit haalenee ja taas vahvistuu. En ole kyllä koskaan saanut oikeaa plussaa. Mutta ei tuo tarkoita että olisi ohi.

Tähti mulla just seilaa noin. Melkein plussa ja sit haalenee ja taas vahvistuu. En ole kyllä koskaan saanut oikeaa plussaa. Mutta ei tuo tarkoita että olisi ohi.

Mulla sama kuin sulla. Tikuttelin täs keväällä muutaman kierron enkä ikinä saanut kuin melkein plussan. Sit kyllästyin :sour:

Minä olen luullut, että ovulaatiotestissä viivojen pitää olla yhtä vahvat, jotta kyseessä on ovulaatio. En tosin tiedä, kun en ole koskaan tehnyt.

Yölento :) Viivojen vahvuus riippuu myös siitä, että miten sattuu osua testaamaan.

Mulla on ollut ultrassa näkynyt ovulaatio - lähes tällä tuloksella:smiley-ashamed004

Eli hyvin lähellä on ja aikaistunut....(luultavasti Inositolinista):smiley-angelic006

DHEA pyysin joku aika sitten klinikalta, mutta asiaan ei koskaan vastattu.

Yölento :) Viivojen vahvuus riippuu myös siitä, että miten sattuu osua testaamaan.

Mulla on ollut ultrassa näkynyt ovulaatio - lähes tällä tuloksella:smiley-ashamed004

Eli hyvin lähellä on ja aikaistunut....(luultavasti Inositolinista):smiley-angelic006

DHEA pyysin joku aika sitten klinikalta, mutta asiaan ei koskaan vastattu.
Kyllä viivan vahvuus seilaa, pissin vahvuuden mukaan. Tuo ei ole ovista nähnytkään. Malttia nyt.

Mulla sama kuin sulla. Tikuttelin täs keväällä muutaman kierron enkä ikinä saanut kuin melkein plussan. Sit kyllästyin :sour:

Helen80 :) Olen saanut vahvemmankin....mutta voiko testistäkin riippua? Kaikki tikut vähän eri näköisiä

Netistä tällaista :

2.5v netisä surffailleena ja etsiessä tietoa lisääntymisen tienoilta, asiantuntijat mainitsevat melkeinpä aina munasolun elinajaksi tuon 12h
..myöskään siimahäntäiset, eivät ole heti "laukauksen" jälkeen hedelmöittymiskykyisiä - tiesittekö tämän?..siinä meni muistaakseni muutama tunti(2-6h?)..jotahin tuolta väliltä.

..JA..ovulaatio oli harvemmin O-plussan jälkeen enää 2-3vrk:n päästä..ennemminhin 1-2vrk kuluttua.
(itselläni n. reilu 12h)

Siis sitä vaan, että suosittelen kaikille ENNEN ovulaatiota paljon napsautusta ja samana päivänä.

Lisäksi näin huomautuksen, että jos simpat ei täysin priimaa kannattaa se joka toinen/joka kolmas oikeasti pitää.

Mekin uskotaan siihen max joka toinen vaikka labrassa naureskelivat miehen supertavaralle kun soitettiin tuloksia.

Takaisin