Raskaaksi 2019

Todella paljon taas tekstiä tullut sitten viime käynnin. Ei tahdo millään pysyä perässä.

Monta uutta oli ainakin tullut, tervetuloa kaikille!

Onnea selkeistä plussista kassu ja jeilei!

Onko kosmoskukka testaillut jo uudestaan?

Täällä yks piinaviikkolainen ilmottautuu! Testejä on niin paljon että riittää. Niinpä kastoin tänään jo yhden, että on vertailtavaa kun päivät menee eteenpäin ja ehkä mahollisesti alkaa tikussa jotain näkymään.

Onko täälä tuoreita kokemuksia Raskauskeijulta tilatuista one step r-testi liuskoista. Herkkyys 25mlu. Näyttääkö ihan selkeetä negaa aina silloin ku pitääkin vai näyttääkö viivanpaikkoja?

Mikä dpo? Mulle ei oo ainakaan väärää positiivista tullu. Tänään tein one plus 10mlU ja puhdas nega. Ovistestiin oli myöh tullut haalee viiva mut tuntuu et ne tekee useinkin niin.. että viiva tulee myöh vaik ei ois ovista tulossa o_O

Olen ehdottomasti samaa mieltä, että yhteinen aika on todella tärkeää. Ja meillä ei ole vielä lapsia. Tiedän, että suhde muuttuu lapsien myötä, mutta ainakin kovasti olemme lupailleet, että pidämme kiinni yhteisestä ajasta :-D ei kai loppupeleissä kenenkään asiat kuuluisi toiselle, mutta ei se mielestäni tarkoita sitä etteikö voisi mielipidettään kertoa. Turhan monet eroaa siitäkin syystä, että ovat unohtaneet vanhemmuuden myötä olla myös kumppaneita toisillensa.

Ja en edelleenkään väitä, että meidän tapa elää elämää on ainut ja oikea.

Olen samaa mieltä! Ja neuvoisinkin tuoreita vanhempia huolehtimaan yhteisestä ajasta. Vaikken olekaan mikään
asiantuntija :D Mutta toi, että olette sopineet etukäteen pitävänne kiinni yhteisestä ajasta, on jo hieno juttu! Silloin
siitä paremmin pitääkin kiinni. Ja kun ei etukäteen pysty sanomaan, tuleeko esim. koliikki tai korvatulehduskierre tmv.,
niin on hyvä, jos on vakaa parisuhde. Meille esikoinen syntyi 9,5 vuoden yhdessäolon jälkeen ja väittäisin, että jos
olisimme saaneet vauvan vaikka heti aluksi, olisi ollut paljon isommat kriisit parisuhteessa. Toki tämä on vain oma
ajatukseni meidän suhteessa, toisillahan vauva vahvistaa alussa olevaa suhdetta.

Meillä kyllä alkaa olla sellainen tilanne, että paras hetki järjestää seksiä miehen kanssa on silloin kun lapsi on joko päiväunilla, yöunilla taikka päiväkodissa. Miehen työt ajoittuu 20-04 välille ja mun työt 5.45-12.00, seksiä ei oo enään niin usein kun aikoinaan oli. Mutta tärkeintä on että edes sen 2 kertaa viikkoon vähintään on, seurustelun alkuhuumassa saattoi olla päivittäin, mutta sen osalta rauhoittunut. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä toukokuussa 6 vuotta.

Mekään ei olla käyty miehen kanssa kaksin sitten viime vuoden jälkeen missään. En edes muista, koska käytiin elokuvissa. Ja nyt meillä on menossa 15.5 vanhaksi 4 lippua, jotka olisi kiva päästä käyttämään. Katsotaan jos sattuisi joku viikonloppu vapaa minulla että päästään elokuviin ja syömään. :)

Mukavaa, että täällä voi keskustella eri aiheista hyvällä meiningillä - niin on harvinaista tällaisen nettikeskustelun aikakaudella! :)

Niin minustakin <3 Ja kun kysyin sinulta, onko sinulla lapsia, niin kysyin siis ihan muuten vaan, kun en yhtään muista, kellä täällä jo on lapsia ja kellä ei :D Minä tykkään keskustella syvällisesti vakavistakin aiheista ja täällä on tosi mukava keskustella!

Mitä mä täällä foorumilla oon 2015 vuodesta asti kirjoitellut, niin on tullut vastaan arvosteluja noista raskauskeijun liuskaraskaustesteistä että olisivat tosi surkeita. Että ennemmin pregcheckin liuska on näyttänyt raskauden kun ne, lisäksi Clearbluen siniviivaiset raskaustestit se johon piirtyy + on myös haukuttu, että antaa herkästi herkkää haamua vaikka ei olisi raskaana. Kokemusta on myös tästä itsellä 2017 kesältä.

Sitten oli muistaakseni apteekin ultra, joka myös on antanut vääriä tuloksia.
Niin ja Sofin raskaustestit myös, omakohtainen kokemus että antoi haamun, mutta en ollut raskaana. Jäi siihen kertaa niiden osto.

En ole varma, löytyykö täältä foorumilta enään näistä testeistä keskustelua.

Mikä dpo? Mulle ei oo ainakaan väärää positiivista tullu. Tänään tein one plus 10mlU ja puhdas nega. Ovistestiin oli myöh tullut haalee viiva mut tuntuu et ne tekee useinkin niin.. että viiva tulee myöh vaik ei ois ovista tulossa o_O

Mä en ole oviksesta ihan varma, kun en ainakaan o-testeillä saanut sitä kiinni tässä kierrossa. Mutta jos on omiin ovis oireisiin luottaminen, niin nyt olis dpo6 vasta! Eli ei r-testissä vielä mitään pitäis näkyäkkään. Tää oletettu ovis tuli vaan aika myöhään tässä kierrossa, vasta kp22. Mun kierrot on olleet viime aikoina 24-31päivän pitusia, niin oon sentakia vähän hämilläni tästä kierrosta. Nyt siis kp28 kuitenki.

Hyvä juttu, jos ei siis tarvi odottaa niiltä ainakaan turhia plussia!

Onestepit on mulla ainakin olleet pelkkää negaa, niin kuin on pitänytkin, ei edes pienintä hailuraa näinä kuukausina oo näkyny:)

Meillä lapsi on ollut 3 kertaa 1v4kk aikana yökylässä ja muutamasti isovanhemmat on olleet laittamassa nukkumaan, et ollaan oltu jossain syömässä tms. En mä kaipaa joka kuukausi mitään päräyttäviä treffejä tms ja arkiseksikin on ihan ok, joskus on kiva hullutella:) tykkään tasaisesta ja tylsästä. Mekin kerettiin olemaan yhdessä piiitkä tovi ennen lapsi, on matkustettu, juhluttu ja eletty, nyt on kiva pikku hiljaa keski-ikäistyä ja nauttia erilaisista asioista:)

Tottakai parisuhdetta on vaalittava aika ajoin, mutta rehellisyyden nimissä toisinaan sitä jaksaa enemmän kuin toisinaan ja musta se on ihan ok:) pääasia kuitenkin on se, että jokainen osapuoli on tyytyväinen, on se arki meille kullekin mitä se on:) aamen:)

Helena80, juu ymmärsin, että miksi kysyit ja ehdottomasti saa ja pitääkin kysyä :) minustakin on todella mielenkiintoista keskustella eri ihmisten kanssa milloin mistäkin, monesti oppii itsekin uutta!

Olen jo useamman kuukauden seurannut palstaa päivittäin, meillä ehkäisy jätettänee pois loppuvuodesta. Kuumeissani täällä pyöriskelen :D hauska kyllä huomata miten myötäelää toisten tilanteissa ja miettii, että ”miten sillä ja sillä menee, tekikö jo testin jne” :D
Ja Helena80, toivottavasti teidän toiveenne vielä toteutuu! Ja muidenkin tietysti. Ja omakin sitten joskus :)

Jotenkin helpottavaa tulla tänne lukemaan muiden vauvahaaveiluista, kun välillä tuntuu että olen ainoa haaveilija :grin Mulla monet kaverit tullut raskaaksi ekasta yrityksestä, joten eivät oikein voi samaistua omaan tilanteeseen :happy118

Onestepit on mulla ainakin olleet pelkkää negaa, niin kuin on pitänytkin, ei edes pienintä hailuraa näinä kuukausina oo näkyny:)

Meillä lapsi on ollut 3 kertaa 1v4kk aikana yökylässä ja muutamasti isovanhemmat on olleet laittamassa nukkumaan, et ollaan oltu jossain syömässä tms. En mä kaipaa joka kuukausi mitään päräyttäviä treffejä tms ja arkiseksikin on ihan ok, joskus on kiva hullutella:) tykkään tasaisesta ja tylsästä. Mekin kerettiin olemaan yhdessä piiitkä tovi ennen lapsi, on matkustettu, juhluttu ja eletty, nyt on kiva pikku hiljaa keski-ikäistyä ja nauttia erilaisista asioista:)

Tottakai parisuhdetta on vaalittava aika ajoin, mutta rehellisyyden nimissä toisinaan sitä jaksaa enemmän kuin toisinaan ja musta se on ihan ok:) pääasia kuitenkin on se, että jokainen osapuoli on tyytyväinen, on se arki meille kullekin mitä se on:) aamen:)

Niin, unohdin sanoa, että mekin on keretty olla ja tehdä kaikkea kaksin. Ulkomaillekin kerettiin ennen lapsia häämatkalle Barcelonaan, sitten Lontooseen, Norjaan ja Prahaan. Seuraava reissu tehtiinkin Irlantiin esikoisen ollessa 6 kk. Nyt me reissataan toisen perheen kanssa etelässä. Ollaan käyty neljän aikuisen ja viiden lapsen voimin kiertämässä Suomea ja sen jälkeen Ruotsissa, Tanskassa, Mallorcalla, Kreetalla ja Teneriffalla. Tänä kesänä Rodokselle :)

Ja pääasia, että kumpikin on tyytyväinen parisuhteeseen <3

Jotenkin helpottavaa tulla tänne lukemaan muiden vauvahaaveiluista, kun välillä tuntuu että olen ainoa haaveilija :grin Mulla monet kaverit tullut raskaaksi ekasta yrityksestä, joten eivät oikein voi samaistua omaan tilanteeseen :happy118

Kiva että on muitakin me miehen kanssa ootettiin ja ootettiin ja pohdittiin koska pillerit jättää pois no ne jäi 12/18 ja kavereista yks tuli ekasta oviksesta ja toinen ekan kerran kierukan läpi... itellä heti kierto tuli säännölliseksi 29pv sitä väkisinkin miettii onko ootettu liian kauvan, oonko jo liian vanha, mitäs jos en vaan enää tuu raskaaksi oon siis 34 ja mies 35 ja ekaa lasta yritellään..

Kuumeilija27, niinpä :) olisi pitänyt jo aiemmin liittyä mukaan kuumeilemaan :happy: Meillä oli tässä kuussa kyllä sen verran yritystä että toivoin että nyt tärppää! :D Toisaalta sitten myös pelottaa, kun parin kuukauden päästä on vuosi yritystä takana, että pitäisikö lähteä tutkimaan tilanne :/

Meillä esikoinen ilmoitti 2vuoden jälkeen tulostaan, tämä toinen taas n. 2v9kk jälkeen. Toisesta inseminaatiosta tarttui matkaan.
Meillä ei miehen kanssa ehkäisyä ole ollut käytössä ollenkaan meidän yhdessäolon aikana. Vika kun on mun ovuloimattomuus, lääkkeet tarvii avuksi että se saadaan aikaiseksi.

Kiva että on muitakin me miehen kanssa ootettiin ja ootettiin ja pohdittiin koska pillerit jättää pois no ne jäi 12/18 ja kavereista yks tuli ekasta oviksesta ja toinen ekan kerran kierukan läpi... itellä heti kierto tuli säännölliseksi 29pv sitä väkisinkin miettii onko ootettu liian kauvan, oonko jo liian vanha, mitäs jos en vaan enää tuu raskaaksi oon siis 34 ja mies 35 ja ekaa lasta yritellään..

Pillereiden lopetuksen jälkeen voi osalla mennä jonkin aikaa että keho palautuu, en siis sinuna vielä huolehtisi tässä vaiheessa :) Mutta ottaahan se vähän koville kun muut kertovat että onnistuvat heti vaikka kuinka osaisikin olla iloinen toisen puolesta!

Takaisin