Plussa vai ei?

Näkyykö tässä jotain?
 

Liitteet

  • IMG_20190416_163738__01.jpg
    IMG_20190416_163738__01.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 462
IMG_20190411_122738.jpg
mulla edelliseen testiin tuli tommonen ja 4n muuhun haamu niin nyt odottelen et saan verikoe vastaukset ja pääsen ultraan et olisko mulla siel jotaki vai onko hormoni häiriö
 
Kyllhään tässä väriä näkyy! :)

Siis juu oli se silmiin punainen mut haalea. Ja oli vaikee saada kuvaan se näkymään .. En oo viel uusinut testiä mut oireet on sen mukaiset et joku siel voiski olla.. Menkat poissa rinnoissa verisuonet oikeen pinnassa, eilen oksensin ekaa kertaa sipulin hsistan pitkän matkan päästä... Jano on ihan älytön ja samalla on jkku ihme ientulehdus yms.. Lasken et jos en oo raskaana ni on ihme hormoni häiriö kyseessä
 
View attachment 77476 mulla edelliseen testiin tuli tommonen ja 4n muuhun haamu niin nyt odottelen et saan verikoe vastaukset ja pääsen ultraan et olisko mulla siel jotaki vai onko hormoni häiriö

Kyllähän tässä kuvassa näkyy hentoinen toinen viiva! Jee! Pidän peukuja plussalle, toivotaan että hormoonihäiriö olis jouluihme!
 
Moi! En oo ennen tänne rustaillu mitään, mut nyt on aivan pakko. Kp 26/29 menossa ja malttamattomana oli pakko tehdä aamulla clearbluen digi plus testi. Mut en nyt piru vie ota selvää tuloksesta. Tuo outo pysty viiva piirtyi ihan testiajan puitteissa mut ei kyl oo ihan selkee. Aattelin et seuraavan testin teen vasta jos menkat ei oikeesti ala. Help, onko kellää muulla tullut vastaavaa tulosta?

QjbvYK
 
Moi! En oo ennen tänne rustaillu mitään, mut nyt on aivan pakko. Kp 26/29 menossa ja malttamattomana oli pakko tehdä aamulla clearbluen digi plus testi. Mut en nyt piru vie ota selvää tuloksesta. Tuo outo pysty viiva piirtyi ihan testiajan puitteissa mut ei kyl oo ihan selkee. Aattelin et seuraavan testin teen vasta jos menkat ei oikeesti ala. Help, onko kellää muulla tullut vastaavaa tulosta?

QjbvYK
Ei näy kuvaa?
 
Kyllähän tässä kuvassa näkyy hentoinen toinen viiva! Jee! Pidän peukuja plussalle, toivotaan että hormoonihäiriö olis jouluihme!
Se on muuten sama testi jonka aiemmin latasin. Olis ehkä pitänyt laittaa tuo kuva ku tossa se näkyy paremmin muidenkin silmään . Joo joulun aikoina se itse asiassa tulisi ulos tama hormoni häiriö. Mun äiti ei millään meinannut saada plussaa mun siskostani tahi minusra sillon aikanaan, sanottiin et oottele kuukautisia. No minusra plussasi rv12 ja siskosta rv10.
 
Se on muuten sama testi jonka aiemmin latasin. Olis ehkä pitänyt laittaa tuo kuva ku tossa se näkyy paremmin muidenkin silmään . Joo joulun aikoina se itse asiassa tulisi ulos tama hormoni häiriö. Mun äiti ei millään meinannut saada plussaa mun siskostani tahi minusra sillon aikanaan, sanottiin et oottele kuukautisia. No minusra plussasi rv12 ja siskosta rv10.


Onko asiaasi tullut mitään selvyyttä vielä, saitko ultra-aikaa?
 
Onko teillä plussanneilla tullut jonkinlaista kiinnittymisvuotoa? Jos on niin mikä dpo? Nyt menossa kp 22 ja dpo 9 (jos ovis ollut sovelluksen antamalla ajalla), ja tänään alavatsassa oikein vihlasi kovasti hetken aikaa ja meni ohi. Nyt tullut hieman rusehtavaa limaa (ei vuotoa)..
 
Onko teillä plussanneilla tullut jonkinlaista kiinnittymisvuotoa? Jos on niin mikä dpo? Nyt menossa kp 22 ja dpo 9 (jos ovis ollut sovelluksen antamalla ajalla), ja tänään alavatsassa oikein vihlasi kovasti hetken aikaa ja meni ohi. Nyt tullut hieman rusehtavaa limaa (ei vuotoa)..
Jos lasketaan mut plussanneeks ni joo vihlonu ja temponu ja varsinkin kakkoshätä ku tulee niin sillon vihloo niin maan perkeleesti. Anteeksi kielenkäyttöni, joo ja pikkusen pari kertaa tullu tuhrua mut vain pisara kaks...
 
Jukkapalmu, tuo on tyylipuhdas nega. Digitaalinäyttö koostuu elementeistä, jotka ovat joko päällä tai pois, ja elementtien rajat näkyvät aina. Jos tuo olisi plussa, olisi ne pystyviivan elementit pois päältä, mutta nyt kun se on nega, ovat pystyviivan elementit päällä. Elementtien reunaviivat eivät merkitse yhtikäs mitään, ja nega näyttää aina tuolta.
 
Takaisin
Top