Maaliskuun höpinät

Joo nämä onkin tuttua asiaa:) lähinnä sen takia kyselin, kun käytän tuota Preglife -sovellusta niin että sitä voi seurata "ajankohtaisesti" :happy: tänään ultrassa todetun sikiön iän mukaan olisi 11+6 ja menkkojen mukaan 11+4 joka on nyt siis edelleen kaikkialla se virallinen, eli varmaan parempi mennä tällä kaksi päivää myöhemmällä millä muuallakin mennään:grin
 
Juuri eilen sitä mietiskelinkin, että milloinhan julkaistaan. Mielenkiinnolla odotan millainen on :) Vaikka olenkin pohtinut, että tuskin otetaan tällä kertaa itse pakkausta kun on jo ennestään niin paljon kaikkea valmiina.
 
Juuri eilen sitä mietiskelinkin, että milloinhan julkaistaan. Mielenkiinnolla odotan millainen on :) Vaikka olenkin pohtinut, että tuskin otetaan tällä kertaa itse pakkausta kun on jo ennestään niin paljon kaikkea valmiina.

Joo bongasinkin tuon julkaisupäivän, ja hyvä etten kalenteriin jo laittanut muistutusta asiasta. :grin Vaikka siis itekin ajatellut että roinaa ja vaatetta on niin PALJON ettei oo järkeä ottaa pakkausta, mieluummin sen rahan sijoittaa johonkin mitä oikeasti tarvii ja ostaa vauvalle pari ihan omaa vaatetta. Mutta. Jos siinä pakkauksessa on kivoja vaatteita saatan vielä sortua. :hilarious:
 
Joo, kyllä se pakkaus kiinnostaa sen verran että sisältö ja kuosit ainakin pitää tsekata. Meilläkin oikeasti vaatetta yms sen verran ettei varmaan sen puolesta tarvitse tilata. En ottanut esikoisesta pakkausta vaan otin rahana, sillä silloiset kuosit ei oikein miellyttäneet. Vauvahaalari on kyllä pakkauksessa ollut ihan hyvä, ja semmoisen bongasin ihan käyttämättömän esikoiselle aikoinaan MLLn second hand/lahjoitustavara kaupasta. Ei toki ollut ko. vuoden malli vaan jotain aiempaa, mielestäni jopa mieluisampi ulkonäöltään. Tosin muistelen todenneeni, että sen yhdelle vauvalle käytön jälkeen kun vauva kasvoi jo haalarista ulos, totesin vanujen jo olevan sen verran liiskaantuneet ettei siitä toiselle enää ole, joten sinänsä kertakäyttöinen fiilis jäi. Tosin on se aivan uutena ihanan pehmeä (ja siitä hyvin kirpparilla ym erottaakin kannattaako edes ostaa).

No, tällä kertaa tarvitaan varusteet kahdelle ja kaksosista saa kelalta kolme pakettia/rahamäärää.
 
Jahas ihanaa vatsatauti rantautui mulle sitten... tai en tie onko raskaudesta kun edellinen oli pari kk sitten niihin aikoihin ku munasolun vois olettaa kiinnittyneen. Ihan kauhee olo ja mikään ei oo pysynyt sisällä. Yhden tölkin cocista taisin saada juotua oksentamatta ja nyt söin puuroa, mut tuntuu et sekin tulee kohta ylös. Mies jäi onneks kotiin hoitaa lasta, kun mulla on normaalisti perjantait töistä vapaana niin et lapsi ei mee mummollaan sit. Toivottavasti ois huomenna jo parempi... viimeks ei kestänyt näin kauan sitä akuuttivaihetta, että toivotaan tänkin menevän pian ohi.
 
Täällä sokerirasituksessa seuraavat pari tuntia. Paastokoe takana ja glukoosijuoma juotuna. :puke_ronkos muita josta joutuu jo tässä alkuraskaudessa piinapenkkiin?
 
Mua odottaa kans alkuraskauden sokerirasitus. Pitäis mennä rv12-16, mut taitaa osuu lähemmäs tota 16.. Ainaki nyt kun rv11 meneillään niin vielä aivan järkky olo varsinkin jos jättää syömättä! Toivottavasti sulla menee toi 2h hyvin :)
 
Tosi kivuttomasti mennyt. 5min päästä vika verikoe. Sit siirryn aamupalalle kahvioon :hungry: ja sen jälkeen lääkäripäivystykseen tuon jalkakivun takia :sad010
 
Mä kans joudun mennä ny alkuraskaudesta. Viel ei oo varattuna aikaa. Siitä ny ei oo ku vuoden verran ku olin viimeksi, ku sanottiin et vuosi synnytyksestä. Onneksi se litku ei ny nii pahaa ollu, mitä mua peljäteltiin ekalla kerralla.

Koskas se äitiyspakkaus julkaistaan?
 
Torstaina kympiltä tulee ÄP julki, jännää!
 
Mulla on parin viikon päästä sokerirasitus. Jännittäää :grin
 
Mulla oli tokassa raskaudessa radi, tai no silloinkin vaan paaston raja-arvosta napsahti ekassa rasituksessa, eikä arvot koskaan ylittynyt odotusaikana ja vauvakin oli "normaalikokoinen". Mulla myös ylipainoa ja voimakas sukurasite jonka takia suositus alkuraskaudesta jo käydä testissä.
 
Mä olen muuten aika varma että tunnen pienen liikkeitä. Nythän on vasta 12+3, mutta en mä tiedä taas mitä muutakaan nää olisi, kun ajoittain tuntuu kuin joku sipaisisi sisältäpäin hyvin alhaalla, siinä kohtaa missä kohtu on. Muistelen että aikaisemmissa odotuksissa tuntunut ekat liikkeet samanlaisilta ja silloinkin epäillyt itseäni ja mielenterveyttäni monta viikkoa. :hilarious:
 
Takaisin
Top