Emsu, miten olet syönyt / ootko syönyt jotenkin erityisesti valmistautuessasi Radi-testiin? Hienoa, puhtaat tulokset!
Mun täytyy myös mennä, esikoisesta värähti 1h arvo, mutta ei mikään arvo kotimittauksissa ja vauvakin syntyi ihan normaali kokoisena (3,1kg). Tympäännyin tuloksesta ja kävin jopa testaamassa BK hampurilaisaterian kokiksella ja jälkkäri sundaet - eikä ylittynyt sekään arvo.
Nyt siis vähän jänskättää että miten käy mittauksissa (aikaa ei vielä varattuna).
Mun täytyy myös mennä, esikoisesta värähti 1h arvo, mutta ei mikään arvo kotimittauksissa ja vauvakin syntyi ihan normaali kokoisena (3,1kg). Tympäännyin tuloksesta ja kävin jopa testaamassa BK hampurilaisaterian kokiksella ja jälkkäri sundaet - eikä ylittynyt sekään arvo.
Nyt siis vähän jänskättää että miten käy mittauksissa (aikaa ei vielä varattuna).

Terkkari kyllä ymmärsi täysin ja sanoi, että katsotaan paastoarvo ja mä ehdotin vielä päivittäisiä mittauksia ennen ateriaaa ja aterian jälkeen niin diili saatiin sillä syntymään! Nyt on huojentunut olo..Eihän siinä olis mitään järkeä kun nykyään mun arvot on päälle 5 luokkaa 1h syömisestä
Toivottavasti selviätte siitä kokeesta jossette saa sovittua samanlaista diiliä itellenne! Kaikki myötätunto puolella, se on toisille todella kamala kokemus
Kaverikin sanoi että oksensi tuntikaupalla niin että silmämunasta poksahti verisuoni..On tuo sokeri kyllä aika hurja juttu!

mulla on ollu nyt useamman päivän lihakset selästä ihan jumissa, ei oo kuin muutamia asentoja joissa pystyy olemaan. Pitää varmaan alkaa jo harkitseen hierojalla käymistä kun ei kotikonstein helpota