Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saako hampaiden pesu ketään muuta yökkimään? Kauhulla jo odotan joka päivä hampaiden pesua. Joka kerta alan yökkimään ja eilen illalla oksensin sitten iltapalat. Aamulla en uskaltanut pestä ollenkaan hampaita kun piti selvitä aamukokoukseenpitää varmaan kokeilla vaahtoutumatonta hammstahnaa, jos se ei aiheuttaisi niin helposti yökkimistä..
Toivottavasti tää vaihe menee josai vaihees pois, olis kiva nukkua yöt :arghh:Mulla ei kans harjaamine yökötä, mut ikenet vuosi tos viikko sit pari päivää ja verta tuli kans yhtenä päivänä nenästä.
Viime yö oli taas ihan kamala, ensin neiti herätti joskus puolen yön aikaan, kömpi viereen tunnin päästä, pyöri niin paljon et hetke pääst mun oli pakko vied se takas sänkyy et saan ite nukuttua. Säpsähdän joka kerta ku hän liikahtaa ku pelkään et hän tippuu sängystä. Ja pelkään nyt et tulee joku revähdys ku pinkasen aina niin äkkiä pystyyn. Ja en silti saanu oikeen unenpäästä enää kiiToivottavasti tää vaihe menee josai vaihees pois, olis kiva nukkua yöt :arghh:
Saako hampaiden pesu ketään muuta yökkimään? Kauhulla jo odotan joka päivä hampaiden pesua. Joka kerta alan yökkimään ja eilen illalla oksensin sitten iltapalat. Aamulla en uskaltanut pestä ollenkaan hampaita kun piti selvitä aamukokoukseenpitää varmaan kokeilla vaahtoutumatonta hammstahnaa, jos se ei aiheuttaisi niin helposti yökkimistä..
Näitä välipäiviä (oireettomia) on jotenkin oppinut tämän toisen vaavin kohdalla alkanut arvostamaan ja niistä osaa ottaa kaiken ilon irti. Onneksi ei joka päivä suurimmalla osalla ole pelkkää tuskaa! Ja muutama viikko enää niin ollaan rauhallisemmilla vesillä
eikä niitä auta se, että voisin syödä paketillisen näkkäriä
muuten mulla väsymys on alkanut helpottaa, etovaa oloa edelleen. Toisina päivänä enemmän. Mutta töissä nyt olen ollut jo kaksi päivää. Elämä alkaa voittaa 
Mutta töissä nyt olen ollut jo kaksi päivää. Elämä alkaa voittaa![]()
Kun enää ei tiedä johtuuko väsymys enemmän töistä vai raskaudesta 
Hitsi kun toimis jotkut poppakonstit tohon portinvartijan hämäämiseen, mutta kun ei toimi hahhahViikoilla 9+1 mennään. Kuukausi oksentamista takana ja nyt kaksi päivää ilman pöntön halailua. Olisiko se tässä?? :D Nyt vain superkrapulainen olo ja kroppa huutaa kylmää limsaa!
Ruokavalio koostunut viime aikoina pitkälti jugurteista ja smoothieista ja muista helposti oksennettavista ruuista, mitkä maistuvat suht raikkailta. Silmänympärykset täynnä katkenneita verisuoniaMuutama ruoka saattaa jäädä ikuisesti pannaan!
Sitten se taaperoinen on vaan lueskellut jotain kirjoja mun vieressä ja välillä tökkii mua että oonko vielä hengissä..Ei kyllä tunnu hyvältä ettei pysty mitään tekee tällaiselle väsymykselle ja kontrastina sille vielä kun toinen on sellainen voimapakkaus joka imee kaikki mehut jo puoleen päivään mennessä
Itellä on pahoinvointi jatkunut jo useamman viikon. En oksenna mutta koko ajan meinaa oksentaa, jokainen suupala on tuskaa ja pahoinvointi on joka päivä koko päivän. Lihaa oon saanut syötyä ehkä max pari kertaa viikossa (kanaa) ja oon syönykin lähinnä kasviskeittoa, mehukeittoa ja voileipäkeksejä. Kaikki makee ällöttää mutta suolasta ei pysty syömään. Alkaa todella tuntuu raskaalta painaa töitä. Tänään lähdin taas työreissuun ja keskiviikkona vasta kotona. Silloin saakin ajella n.5 tuntia työpäivän päälle