Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä tarvitse miettiä munasolujen luovuttamista kun kannan x-kromosomin mukana periytyvää silmäsairautta.

Hyvältä näyttää Huli :)

Mä mietin myös munisten luovuttamista. Mua lähinnä arveluttaa se iso määrä hormoneja joita syödään/pistetään :nailbiting: kuinka vanhaksi saa luovuttaa?

35-36v muistaakseni. Oliko jossain, että tutulla luovuttajalla 39v. Mulla tuo ikä pistää vauhtia pohdintoihin, kun oma lapsiluku ei tunnu olevan täynnä. Mutta haluaisin tosissaan tehdä sen. Hmph.

Muoks. Mäkin oman taustan ja just sen takia, että täällä on päässyt vielä enemmän kosketuksiin sen todellisuuden kanssa, että kaikki halukkaat eivät ilman apua saa sitä lasta. Jos pystyn sen lahjan jollekin antamaan, niin on se sen arvoista.

Mua kiinnostais kans luovutus, ikää olis vielä riittämiin että ehkä joskus :) ei pitäis olla esteitä.

Mä luovuttaisin mielellään ja lääkärien kanssa ollaan puhuttukki et mun munasolut vois olla loistokkaita hedelmöittymisen kannalta (liiankin tehokkaat) mut mulla on itellä 3 perussairautta joita en haluaisi jatkaa eteenpäin. Jokanen on mahdollisuus periytyä mut vielä ei oo meidän pojilla ollu viitteitä. (Tosin 2 niistä löytyy yleensä vasta murrosiän jälkeen )

Näiden lisäks mun suvussa on vahvastiperiytyvä geenivirhe joka heikentää vastustuskykyä / vastustuskyky puuttuu kokonaan. ( onneks ei oo mun perheellä tätä löytynyt vielä mut serkuilla ja tädillä on. )

35 on virallinen ikä noilla klinikoilla. Ja tosiaan omat lapset tehtyinä ja tai ainakin osa (tosin en tiiä onko se ehdoton ehto) ja ei perinnöllisiä sairauksia. Multa ei löydy mitään, meillä ei oo suvussa mitään muuta kuin itse aiheutettu rr-tauti, siis tupakoijilla on. Muuten ei mitään.

Että kyllä mä varmaan vielä luovutan kunhan tässä lapset vielä inasen kasvaa ja tiiän tuleeko neljättä.

Hormonejahan piikitellään, mutta kaipa sen yhden kerran kestää. Muistaakseen 5 kertaa on maksimi mitä voi luovuttaa.

Mulla alkaa ikäkin tulla sit pian vastaan, täytän sunnuntaina 34. Ja perinnöllisiä sairauksia löytyy suvusta muutama, reuma ja kilpparin vajis joka mullakin on. Piikit kauhistuttaa mua ihan hirveesti :sorry: oliko vähän kauheeta olla kuukausi sairaalassa ja joka päivä otettiin pvk ja crp:nailbiting: ja päksissä ei raskaana olevien osastolla ollut edes sitä pika crp konehässäkkää, vaan suonesta piti ottaa! Naikkarilla onneksi oli, ja joka toinen päivä otettiin sillä ja jätettiin pvk ottamatta, ja joka toinen päivä suonesta pvk:n kanssa.

Olisi ihanaa jos voisi antaa jollekin kaipaavalle maailman ihanimman lahjan eli lapsen, mua siinä mietityttää ne hormonit ja kaikki toimenpiteet! Mun sivussa ei ole mitään ”kummempi” suku rasitteita, paitsi naisilla syöpää(rinta/kohtu/munasarja) joka saa mut miettimään sitä hormoni määrän pistämistä :/ ikä mulla alkaa kans tulla aika nopsaan vastaan, nyt 31v et ei tässä enää kauaa voi miettiä jos siihen mukaan lähtis! Jos joku tuttu/sukulainen kysyis että voisinko heille luovuttaa en varmaankaan kauaa miettisi... siskolla on ongelmia hedelmällisyyden kanssa hänelle olisin kyllä valmis luovuttamaan jos he vielä lapsen haluisia (nyt heillä on 2 hoitojen tuloksena).

Mulla alkaa ikäkin tulla sit pian vastaan, täytän sunnuntaina 34. Ja perinnöllisiä sairauksia löytyy suvusta muutama, reuma ja kilpparin vajis joka mullakin on. Piikit kauhistuttaa mua ihan hirveesti :sorry: oliko vähän kauheeta olla kuukausi sairaalassa ja joka päivä otettiin pvk ja crp:nailbiting: ja päksissä ei raskaana olevien osastolla ollut edes sitä pika crp konehässäkkää, vaan suonesta piti ottaa! Naikkarilla onneksi oli, ja joka toinen päivä otettiin sillä ja jätettiin pvk ottamatta, ja joka toinen päivä suonesta pvk:n kanssa.

Taysissa otettiin kans päivittäin suonesta crp ja pvk mulla. Jotenki sitä on tottunu kaikkiin neuloihin :D

Jaa en mie sitten voiskaan enää luovuttaa kun marraskuussa täytän 36v. No eipähän tartte sitäkään sitten enää pähkäillä...

Mie jäin viikonlopuksi lasten kanssa yksin kotiin kun mies lähti reissuun... onneksi meillä on tekemistä niin ei ehkä ehdi hermo niin mennä.

Miten voit äippä? :)

Paksusti o.O kiitos kysymästä:)
Lapsoset läks viikonlopuksi mummolaan ja mulla on uusi lähestymis tapa pojan häätöön kun selkeestikkään fyysinen (siivous,sauna,seksi, lenkit) rasitus ei tuo tullessaan muuta kun närästyksen.. eli rentoutuminen! Tänään oon vaan maannut sohvalla plärännyt nettiä ja katsonut telkkua irtokarkki pussin kaa:p mun äiti oli tossa viimeviikon apukäsinä ja tulee kans huomenna lasten ja on torstaihin mikäli tää nyt tajua ulos tulla... ei merkkiäkään että jätkä olisi syntymässä:/ musta tuntuu että tää on eksynyt, sen verran ylhäällä paukuttaa menemään...
Tänään rv 39+4, alkaa olla tuskasta tää mun elo...

Tsemppiä äippä, toivottavasti ei nyt enää kovin odotuta itseään:) Oon varmaan kysyny monta kertaa, mut miten edelliset on syntyneet?

Huli, toivotaan :) yhtä lukuun ottamatta (joka synty tasa 38) ovat syntyneet 39+5-40+1.
Eli eihän tää vielä niillä päivillä oo ku siskonsa syntyivät että sinäänsä ihan turhaan tässä hötkyän mut alkaa vaan nää olot olla aika turpeat:/
Haluisin vaan jo niin kovin saada pienen syliin halittavaksi ja pussailtavaksi<3

Täällä p*ntu, ”lenkkeilty”, just saunottu ja kohta mies hieroi jumeja auki hartioista.
Tuloksena menkkakipu, muutamia kipeitä supistuksia ja järkyttävä paine toosassa...niin ja oksettaa:o
Voi video kuinka taas petynkään jos ei vieläkään mitään tapahdu!

Aamulla kävin rauhallisella lenkillä kun oli jo terveempi olo, mut paskat, lämpöä nosti taas iltaa kohti ja korva kipeytyi :( No josko tämä paska kohta loppuisi, miehellä ollut kohta 3 viikkoa, mulla vasta viikon :D Muuten sit normaali etova olo ja ei oikeen tiedä mitä sitä söisi, että pysyy sisällä... Onneksi tätä ei enää luultavasti montaa viikkoa ole edessä, kun nyt jo paljon helpompi olo. Kohta nukkumaan kun ei pysy enää hereillä :)

Äippä kuulostaa hyvältä! Haluan vauvauutisia <3

Me ollaan miehen kans flunssas mummilas, saadaan olla rauhas ku isovanhemmat hoitaa lapset. Ei mitää ihmeellistä. Maanantaina olis vyöhyketerapia, aattelin pyytää hormonipisteitä painelemaan vaikka yritys ny kai on tauolla, mut jos mies vaikka innostuiski silti yrittään.. Kiropraktikosta ei tullu mitää ku olin varannu väärälle paikkakunnalle sen XD

Takaisin