Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Dpo12 eikä tänään ollut häivähdystäkään tuplaviivoista. Pitäisköhän luovuttaa jo tämän kierron osalta, alkaa taas luget ärsyttämään limakalvoja. Plus haluaisin kovin suoriutua menkoista ennen ensi perjantaita. Ja tästä flunssasta myös.. onhan tuota palstoilla sellasiakin että plussaavat kp 18 kohtalla, mut onko ne sitten testannu ollenkaan aiemmin? Tiiäpä tuota.. Luulis nyt että alkais joku häivähdys edes näkymään..
 
Kyllä minä uskon että se voi joillain ihan oikeasti näkyä todella myöhään. Joillain on hcg-lähtötaso niin alhainen ja nousee hitaasti.
 
Myöhässä kolmatta päivää. Nää ei tainneet olla kovin luotettavia?
 

Liitteet

  • 1534734872423.jpg
    1534734872423.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 374
Olen uusi täällä ja neljäs yritys krt menossa. Nää viimiset päivät kierrosta on kovin piinaavia. Välillä on selkeitäkin oireita (kuten lähes joka nega kierrossakin). Ens vkolla pitäis sit tietää... hätäsenä testailin jo kp 23/28 negan.. [emoji85] jospa se plussa vielä tulisi..
 
Hei!

Edelleen ovista odottelen. Nyt parissa kierrossa testannut, mutta ikinä en ovista pongaa vaikka kuukautiset tulee joka kuukausi... Pakkohan se ovis on olla kuitenkin?! Muutenkin tuntuu niin uskomattomalta, kun kolme helppoa raskaaksituloa takana ja tää neljäs ei plussaa ikinä...
 
Hei!

Edelleen ovista odottelen. Nyt parissa kierrossa testannut, mutta ikinä en ovista pongaa vaikka kuukautiset tulee joka kuukausi... Pakkohan se ovis on olla kuitenkin?! Muutenkin tuntuu niin uskomattomalta, kun kolme helppoa raskaaksituloa takana ja tää neljäs ei plussaa ikinä...

Kaikilla on joskus ovuloimattomia kiertoja. Mutta onko sinulla tarpeeksi herkät testit ja auttaisiko jos testaisit 2 kertaa päivässä?
 
Dpo 4 (kalenterin mukaan, en tikuttanut). Kylläpä aika matelee... Kädet syyhyää jo päästä testailemaan :-D :-D :-D Muita samassa kohtaa?
 
Ei oo :D lämmöt noussu hyvin, aamulla ollu 36.6-36.7 ja illalla 37. Mut muuten ei mitään tuntemuksia verrattuna normaaliin olotilaan :)

Muoks. Olin ihan unohtanut että yöllä kyllä heräsin kovaan repäisy kipuun kun käänsin kylkeä.
 
Muokattu viimeksi:
Niin jos lämmöistä olet katsonut, niin tiedät oviksen ajankohdan varmaan tarkkaan.

Minulla hyrrää hormonit siihen malliin, että mietityttää onko minulla sittenkään dpo 5 vai dpo 0. Miksi ne enää oviksen jälkeen tällä tavalla hyrräisivät, mitä hyötyä siitä enää on? Oli mitä oli, luulen että testailen joka tapauksessa jo viikonloppuna.
 
Tein sekä raskaustestin (ylempi) että ovistestin (alempi), mutten tiedä vieläkään missä kohtaa kiertoa mennään. Raskaustestissä näkyy livenä selkeä viivanpaikka, mutta ehkä se tulee siihen aina. Tai sitten tapahtuu jotain ristiinreagoimista?

Dpo 6 kalenterin mukaan, dpo ???? oikeasti.

987319e22af5c51fe6a67763b833dfea
 
Tein vielä yhden ovistestin (ylin) ja kaksi raskaustestiä (alemmat). Eikös sattunutkin muuten sopiva lehdenkansi tuohon taustaksi? :-)

En mie tiiä, olis loogista että ovis myöhästyi koska jouduin alkukierrosta syömään todella paljon kipulääkkeitä ja nehän tunnetusti voi myöhästyttää ovista tai jopa estää.

f5543ef40f9ead855d05be8d29b71fd6
 
Tuossa keskimmäisessä näkyi taas livenä viivanpaikka, ehkä se näkyy tosiaan aina tai sitten reagoi ovishormoneihinkin.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1536476547.326057.jpg


Mitä ootte mieltä, voisko olla kiinnittymis dippi?

Olen mitannut lämpöjä nykyisin vaan ovulaation jälkeen, koska säännöllinen kierto ja ovulaation tunnistan muutenkin.
 
Takaisin
Top